Žahavci

Kategorie:
Počet stran:
15
Velikost: 10.32 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
30. 12. 2023
Sdílet:

Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ.

Cíle:

Žák se seznámil s korálnatci, medúzovci a polypovci, dokáže je charakterizovat.

Žák charakterizuje žahavce, zná jejich potravu, zvládá popsat jejich tělo, zná rozdíl mezi polypem a medúzou.

Žák dokáže pracovat s časovou osu - opakuje geologickou éru Země.

Žák umí vysvětlit pojmy: knidocyty, láčka, ektoderm, endoderm, mezoglea, gonochorismus, hermafroditismus, exumbrella, subumbrella, rhopalium.

Žák zná výskyt, rozmnožování i zástupce žijící v ČR mezi polypovci.

Žák zná potravu, rozmnožování i zástupce mezi medúzovci. Dále umí popsat jejich tělo.

Žák zná stavbu těla, rozmnožování i výskyt korálnatců.

Žák se seznamuje s taxonomickým rozdělením korálnatců na osmičetné a šestičetné (sasanky a větevníky) a jejich stručnou charakteristikou doplněnou obrázky.

 

Pracovní listy dále obsahují průvodní list a správné řešení.

 

Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky.

 

Materiál je určen pro žáky 2. stupně ZŠ.

Další produkty od autora Ing. Pavlína Krumpolcová

423395
Biologie
SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Seznamte se s ochrannou lesa - ZDARMA k dispozici 2 pracovní listy. První se zabývá kategoriemi ochrany lesa a druhý na
0.00 Kč
435003
Biologie
6., 7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Cíle: Žák dokáže popsat stavbu těla měkkýšů. Žák umí rozlišit plže, mlže a
30.00 Kč
582920
Biologie
6., 7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák vysvětlí funkce části rostlinného těla, konkrétně listu. Žák zná funkce listu. Žák pozná a pojmenuje významné
30.00 Kč
392494
Biologie
6., 7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Cíle: Žák zná pojem řasy. Žák umí popsat tělo řasy, zná typy stélek a dokáže je
33.00 Kč
Žahavci Žahavci
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Cíle: Žák se seznámil s korálnatci, medúzovci a polypovci, dokáže je charakterizovat. Žák charakterizuje žahavce, zná jejich potravu, zvládá popsat jejich tělo, zná rozdíl mezi polypem a medúzou. Žák dokáže pracovat s časovou osu - opakuje geologickou éru Země. Žák umí vysvětlit pojmy: knidocyty, láčka, ektoderm, endoderm, mezoglea, gonochorismus, hermafroditismus, exumbrella, subumbrella, rhopalium. Žák zná výskyt, rozmnožování i zástupce žijící v ČR mezi polypovci. Žák zná potravu, rozmnožování i zástupce mezi medúzovci. Dále umí popsat jejich tělo. Žák zná stavbu těla, rozmnožování i výskyt korálnatců. Žák se seznamuje s taxonomickým rozdělením korálnatců na osmičetné a šestičetné (sasanky a větevníky) a jejich stručnou charakteristikou doplněnou obrázky.   Pracovní listy dále obsahují průvodní list a správné řešení.   Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky.   Materiál je určen pro žáky 2. stupně ZŠ.
UUCZ-430537
Biologie>Přírodověda>Pracovní listy>7.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Živočichové>Bezobratlí (hmyz, pavoukovci, plži ...)
30.00