MÁME RÁDI POHÁDKY

Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
4
Velikost: 84 KB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
19. 4. 2022
Sdílet:

Očekávaný výstup: odlišuje pohádku od ostatních vyprávění

  • žáci opraví a napíší správně popletené názvy pohádek (1.úkol)
  • žáci v osmisměrce najdou a barevně vyznačí všechny kouzelné předměty, které se vyskytují v různých pohádkách a poté si pět vyberou a uvedou k nim konkrétní pohádku, kde se s těmito kouzelnými předměty můžeme setkat (2.úkol)
  • žáci vypíší podle šifrovacího klíče z osmisměrky jednotlivá písmena dle zadání, a tím vyluští dva autory českých pohádek pro děti a mládež, písmena označí v tabulce křížkem ( 3.úkol)
  • ze zbývajících nevybarvených i neoznačených písmen sestaví žáci slovo, které označuje jednu pohádkovou postavu, poté ji nakreslí (4.úkol)
  • do připraveného neúplného textu žáci doplní věty vhodným způsobem tak, aby vznikla typická pohádka (5.úkol)

Přínosem této práce je úvod do seznámení žáků s literárním žánrem - pohádka.

Další produkty od autora Mgr. Sylva Kristiánová

3746
Prvouka
2., 3.
Pracovní listy
S kládačka určená pro skupinovou práci s kartami obrázků i textů ke každému ročnímu období, sada jednoho ročního období
35.00 Kč
3849
Český jazyk - literatura
3., 4., 5.
Pracovní listy
žák porozumí písemným pokynům přiměřené složitosti a plní písemné pokyny přiměřené složitosti žáci si tichým čtením
25.00 Kč
3002
Český jazyk - literatura
3., 4.
Pracovní listy
Očekávaný výstup: pracuje tvořivě s literárním textem podle pokynů učitele a podle svých schopností žáci si tichým
25.00 Kč
2705
Prvouka
3., 4.
Pracovní listy
Očekávaný výstup: odvodí význam a potřebu různých povolání a pracovních činností žáci si ve dvojici nebo ve skupině
25.00 Kč
MÁME RÁDI POHÁDKY MÁME RÁDI POHÁDKY
Očekávaný výstup: odlišuje pohádku od ostatních vyprávění žáci opraví a napíší správně popletené názvy pohádek (1.úkol) žáci v osmisměrce najdou a barevně vyznačí všechny kouzelné předměty, které se vyskytují v různých pohádkách a poté si pět vyberou a uvedou k nim konkrétní pohádku, kde se s těmito kouzelnými předměty můžeme setkat (2.úkol) žáci vypíší podle šifrovacího klíče z osmisměrky jednotlivá písmena dle zadání, a tím vyluští dva autory českých pohádek pro děti a mládež, písmena označí v tabulce křížkem ( 3.úkol) ze zbývajících nevybarvených i neoznačených písmen sestaví žáci slovo, které označuje jednu pohádkovou postavu, poté ji nakreslí (4.úkol) do připraveného neúplného textu žáci doplní věty vhodným způsobem tak, aby vznikla typická pohádka (5.úkol) Přínosem této práce je úvod do seznámení žáků s literárním žánrem - pohádka.
UUCZ-3003
Český jazyk - literatura>Pracovní listy>3.
25.00