Meteorologie

Velikost: 7.95 MB
Typ souboru: ppt
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
24. 4. 2024
Sdílet:

Žáci si dokáží odpovědět na otázku, proč sledujeme předpověď počasí. Seznamují se se základními sledovanými meteorologickými prvky.

Vlhkoměr, ombrograf, anemometr, termograf.

Tlaková výše a níže a jejich vliv na počasí.

Meteorologické stanice

Oblačnost

Ozon, ozonová díra

Skleníkový efekt

Domácí, barevná meteorologická stanice

Úkol pro žáky - určit den a určitý časový interval, sledovat údaje na displeji stanice a vypracovat prezentaci

Další produkty od autora Zdeněk Hanzelín

276682
Matematika
5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Žáci tvoří ze zlomků desetinná čísla a naopak. učí se porovnávat desetinná čísla, rozkládat čísle na jednotky, desetiny
40.00 Kč
372499
Matematika
1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Žáci interaktivní formou doplňují příklady.
40.00 Kč
477580
Přírodověda
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Diář učitelský
Žáci se seznámí se zpěvnými ptáky. Publikace nabízí i jejich zvuky. Žáci interaktivně určují ptáky podle nabízených
40.00 Kč
274098
Zeměpis
8., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Žáci za použití školního atlasu zjišťují státy Evropy, seznamují se se státními vlajkami, počty obyvatel, hlavními městy
39.99 Kč
Meteorologie Meteorologie
Žáci si dokáží odpovědět na otázku, proč sledujeme předpověď počasí. Seznamují se se základními sledovanými meteorologickými prvky. Vlhkoměr, ombrograf, anemometr, termograf. Tlaková výše a níže a jejich vliv na počasí. Meteorologické stanice Oblačnost Ozon, ozonová díra Skleníkový efekt Domácí, barevná meteorologická stanice Úkol pro žáky - určit den a určitý časový interval, sledovat údaje na displeji stanice a vypracovat prezentaci
UUCZ-557532
Fyzika>Přírodověda>Diář učitelský>Ostatní>ZŠ – 2. STUPEŇ
50.00