PIXESO - PIXELOVÉ PEXESO

Kategorie:
Počet stran:
12
Velikost: 376.15 KB
Typ souboru: zip
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
30. 12. 2023
Sdílet:

Jedná se o vzdělávací materiál pro žáky ZŠ. Rozvoj digitálních kompetencí.

PIXESO - pixelové pexeso vhodné do předmětů Informatika, Matematika, Výtvarná výchova a pro nadané žáky.

 

Obsah materiálu

Průvodní list

12 stran A4 určených k oboustrannému tisku (pixeso pro vlastní tvorbu, snadná verze pixesa, složitější verze pixesa)

Popis:

Hraje se jako pexeso. Je vhodné ověřit si, že děti chápou princip (začít pouhým přiřazením kartiček).

Předměty:

Informatika – zpestření hodiny, propojení obrázkové a textové informace, pixely

Matematika – zrakové rozlišování, souřadnicový systém

Výtvarná výchova – tvorba vlastního pixesa

nadaní žáci – samostatná práce, postupně zvyšovat obtížnost (testováno v 1. třídě)

Možnosti a orientační délka trvání aktivit:

  • hrát jako běžné obrázkové pexeso (2x stejná obrázková strana), 5 – 15 minut podle způsobu odstřižení
  • přiřazování dvojice kartiček, 2 – 5 minut podle způsobu odstřižení
  • pixeso obrázek – text, 5 – 15 minut podle způsobu odstřižení
  • vybarvi obrázek podle pokynů souseda - do 5 minut (nastříhaná stránka 2)
  • souřadnicový systém - do 5 minut (nastříhaná stránka 2)
  • tvorba vlastního pixesa – vhodné do dvojice, 20 – 45 minut podle množství kartiček, které dětem dáte

Další produkty od autora Veronika Osobová

116287
Anglický jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Jedná se o vzdělávací materiál pro žáky ZŠ. 24 párů kartiček a 20 kolíčkovacích kartiček na procvičení anglických
40.00 Kč
114897
Český jazyk - čtení
ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro žáky ZŠ. Obsah materiálu 7 pracovních listů s popletenými pohádkami Délka trvání 1
28.00 Kč
409478
Český jazyk - gramatika
3., 4.
Didaktické hry
Jedná se o vzdělávací materiál pro žáky ZŠ. Využití: Materiál je vytvořen ke hře na trénování vyjmenovaných slov po B
32.00 Kč
117005
Matematika
1.
Didaktické hry
Jedná se o vzdělávací materiál pro žáky ZŠ. RYBAŘENÍ je matematická hra pro kolektiv 1. třídy k procvičování počítání v
30.00 Kč
PIXESO - PIXELOVÉ PEXESO PIXESO - PIXELOVÉ PEXESO
Jedná se o vzdělávací materiál pro žáky ZŠ. Rozvoj digitálních kompetencí. PIXESO - pixelové pexeso vhodné do předmětů Informatika, Matematika, Výtvarná výchova a pro nadané žáky.   Obsah materiálu Průvodní list 12 stran A4 určených k oboustrannému tisku (pixeso pro vlastní tvorbu, snadná verze pixesa, složitější verze pixesa) Popis: Hraje se jako pexeso. Je vhodné ověřit si, že děti chápou princip (začít pouhým přiřazením kartiček). Předměty: Informatika – zpestření hodiny, propojení obrázkové a textové informace, pixely Matematika – zrakové rozlišování, souřadnicový systém Výtvarná výchova – tvorba vlastního pixesa nadaní žáci – samostatná práce, postupně zvyšovat obtížnost (testováno v 1. třídě) Možnosti a orientační délka trvání aktivit: hrát jako běžné obrázkové pexeso (2x stejná obrázková strana), 5 – 15 minut podle způsobu odstřižení přiřazování dvojice kartiček, 2 – 5 minut podle způsobu odstřižení pixeso obrázek – text, 5 – 15 minut podle způsobu odstřižení vybarvi obrázek podle pokynů souseda - do 5 minut (nastříhaná stránka 2) souřadnicový systém - do 5 minut (nastříhaná stránka 2) tvorba vlastního pixesa – vhodné do dvojice, 20 – 45 minut podle množství kartiček, které dětem dáte
UUCZ-116538
Informatika>Matematika - geometrie>Výtvarná výchova>Pexeso>ZŠ – 1. STUPEŇ
35.00