Už půjdu do školy!

Kategorie:
Počet stran:
32
Velikost: 24.21 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
13. 3. 2024
Sdílet:

Jedná se o brožuru, ve které naleznete informace, náměty, pracovní listy a tipy na vyrábění k tématu UŽ PŮJDU DO ŠKOLY.

Najdete zde pracovní listy k procvičování věcí, které by měly děti zvládat - například barvy, prostorová orientace, geometrické tvary, vytleskání slov na slabiky, ... 

V souboru najdete:

  • pojmenování barev,
  • přiřazování barevných pastelek k předloze,
  • nakreslení obrázků dané barvy,
  • pojmenování geometrických tvarů,
  • vykreslení tvarů dle návodu,
  • hledání tvarů - překryté obrázky,
  • počítání tvarů, vykreslení určitého počtu,
  • pojmenování ovoce a zeleniny a jejich třídění,
  • pojmenování oblečení a jeho třídění,
  • orientace v čase - popsání činností + říct, kdy je během dne děláme,
  • posloupnost - postup umývání rukou,
  • pojmenovaní ročních období + říct, co je pro ně typické
  • a další viz. průvodní list. 

Děti si rozvíjí: 

V oblasti dítě a jeho tělo si zdokonalují dovednosti v oblasti jemné motoriky - držení tužky, pastelek. Děti si rozvíjí a užívají smysly - rozvoj zrakového a sluchového vnímání. 

V oblasti dítě a jeho psychika si děti rozvíjí tvořivost - tvořivé myšlení a řešení problémů, děti si posilují přirozené poznávající city jako je zvídavost a radost z objevování. 

V oblasti dítě a ten druhý děti posilují prosociálního chování ve vztahu k ostatním lidem, například ke kamarádům, se kterými úkoly řeší nebo s rodiči a také si rozvíjí kooperativní dovednosti - učí se spolupracovat s vrstevníky. 

V oblasti dítě a společnost si děti rozvíjí schopnost žít ve společenství ostatních lidí - spolupracovat s ostatními, podílet se na dokončení úkolu.

Další produkty od autora Náměty do školky

327078
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Hra já mám - kdo má k tématu Zahrada která slouží k rozvoji poznávání, komunikačních dovedností, spolupráce a dodržování
30.00 Kč
483869
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Přípravy hodiny/lekce
Jedná se o soubor, ve kterém najdete kartičky k Bee-botu na téma POVOLÁNÍ. Kartičky mají rozměr 14 cm x 14 cm, aby se
39.00 Kč
477303
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Přípravy hodiny/lekce
Jedná se o soubor, ve které naleznete informace, náměty, pracovní listy a tipy na vyrábění k tématu ZVÍŘÁTKA V ZIMĚ. V
49.00 Kč
445482
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Tento soubor obsahuje 10 kolíčkovacích úkolů. Úkoly můžete pověsit na plot po cestě ke školce nebo ve školce. Děti mají
30.00 Kč
Už půjdu do školy! Už půjdu do školy!
Jedná se o brožuru, ve které naleznete informace, náměty, pracovní listy a tipy na vyrábění k tématu UŽ PŮJDU DO ŠKOLY. Najdete zde pracovní listy k procvičování věcí, které by měly děti zvládat - například barvy, prostorová orientace, geometrické tvary, vytleskání slov na slabiky, ...  V souboru najdete: pojmenování barev, přiřazování barevných pastelek k předloze, nakreslení obrázků dané barvy, pojmenování geometrických tvarů, vykreslení tvarů dle návodu, hledání tvarů - překryté obrázky, počítání tvarů, vykreslení určitého počtu, pojmenování ovoce a zeleniny a jejich třídění, pojmenování oblečení a jeho třídění, orientace v čase - popsání činností + říct, kdy je během dne děláme, posloupnost - postup umývání rukou, pojmenovaní ročních období + říct, co je pro ně typické a další viz. průvodní list.  Děti si rozvíjí:  V oblasti dítě a jeho tělo si zdokonalují dovednosti v oblasti jemné motoriky - držení tužky, pastelek. Děti si rozvíjí a užívají smysly - rozvoj zrakového a sluchového vnímání.  V oblasti dítě a jeho psychika si děti rozvíjí tvořivost - tvořivé myšlení a řešení problémů, děti si posilují přirozené poznávající city jako je zvídavost a radost z objevování.  V oblasti dítě a ten druhý děti posilují prosociálního chování ve vztahu k ostatním lidem, například ke kamarádům, se kterými úkoly řeší nebo s rodiči a také si rozvíjí kooperativní dovednosti - učí se spolupracovat s vrstevníky.  V oblasti dítě a společnost si děti rozvíjí schopnost žít ve společenství ostatních lidí - spolupracovat s ostatními, podílet se na dokončení úkolu.
UUCZ-521117
Nezařazené k předmětu>Pracovní listy>MŠ>MŠ - předškoláci>Speciální pedagogika>Barvy>Denní režim>Geometrické tvary>Hodiny - čas
45.00