DISTANČNÍ VÝUKA - motivační soubor

Kategorie:
Téma:
Počet stran:
8
Velikost: 1.4 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
9. 8. 2022
Sdílet:

Soubor pro motivování dětí k účasti při distanční výuce.

1) JARNÍ LOUKA
Slepila jsem pozadí do velikosti cca A3 a patnáct vystřižených komponentů (za tři týdny výuky) jsem přidělala pomocí suchého zipu. Děti mohou za každý den na pozadí přidat jeden komponent podle svého uvážení nebo pokynu učitele (vystřihnou samy nebo s pomocí). Další přidělání je možné pomocí magnetů nebo přilepení. Po ukončení výuky se děti mohou pochlubit paní učitelce s každým dnem, kdy se distančních úkolů zúčastnily.

Po návratu do školek může materiál sloužit jako skládačka.

 

2) VČELKY 
Jedna včelka = jeden den v týdnu, kdy děti plní úkoly distanční výuky. Materiál umožňuje dětem orientovat se ve dnech, kdy plní pokyny učitele po dobu uzavření škol. 

 

3) MRAKY
Stejný princip jako ,,VČELKY".

Další produkty od autora Daniela Mrázková

512777
Prvouka
1., 2.
Pracovní listy
Podaří se dětem vyluštit názvy osmi jarních květin? Děti mají za úkol pomocí různých úkolů objevit osm názvů jarních
39.00 Kč
489164
Český jazyk
2., 3.
Pracovní listy
V materiálu naleznete pět pracovních listů, které stačí pouze vytisknout a rozdat ve třídě. Každý list obsahuje šest
30.00 Kč
423239
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., 2.
Omalovánky
V materiálu naleznete celkem 14 listů k vytištění. 7x omalovánka s předlohou (barevný tisk) 6x omalovánka podle čísel
25.00 Kč
19299
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Pexeso
Soubor je sestaven ze 34 stran, na kterých naleznete: Postřehovka Kimova hra Kolíčkové hrátky Barevné diamanty Pexeso
33.00 Kč
DISTANČNÍ VÝUKA - motivační soubor DISTANČNÍ VÝUKA - motivační soubor
Soubor pro motivování dětí k účasti při distanční výuce. 1) JARNÍ LOUKA Slepila jsem pozadí do velikosti cca A3 a patnáct vystřižených komponentů (za tři týdny výuky) jsem přidělala pomocí suchého zipu. Děti mohou za každý den na pozadí přidat jeden komponent podle svého uvážení nebo pokynu učitele (vystřihnou samy nebo s pomocí). Další přidělání je možné pomocí magnetů nebo přilepení. Po ukončení výuky se děti mohou pochlubit paní učitelce s každým dnem, kdy se distančních úkolů zúčastnily. Po návratu do školek může materiál sloužit jako skládačka.   2) VČELKY  Jedna včelka = jeden den v týdnu, kdy děti plní úkoly distanční výuky. Materiál umožňuje dětem orientovat se ve dnech, kdy plní pokyny učitele po dobu uzavření škol.    3) MRAKY Stejný princip jako ,,VČELKY".
UUCZ-22224
Nezařazené k předmětu>Ostatní>MŠ>MŠ - předškoláci>ZŠ – 1. STUPEŇ>Jaro
0.00