PRACOVNÍ LIST: Studenti samostatně, ve dvojici či skupině vyplní cvičení 1. Následně si odpovědi porovnají a poté zkontrolujete v celé třídě.
Do bublin na první straně budou mít studenti malou výzvu - výtvarně ztvárnit jakékoli dva idiomy. Ve skupince poté hádají, o jaký idiom se jedná.
Ve cvičení 2 doplňují do krátkých rozhovorů idiomy, které mají na stránce v nabídce. Počet teček u každého rozhovoru odpovídá počtu možných odpovědí. Každý idiom, který se na stránce nabízí, však použijeme jen jednou. Samozřejmě se může stát, že studenti přijdou se svou kreativní odpovědí, která neodpovídá řešení :-)
ROLE PLAY cards: studenti ve dvojici či menší skupince ztvární danou situaci za použití idiomů, které se naučili. Následně můžete v rámci celé skupiny/třídy hlasovat o nejkreativnější vystoupení.
Konverzační otázky: 36 konverzačních otázek, které se přímo vztahují k idiomům a 24 dalších, obecnějších otázek, které se týkají Vánoc. Můžete využít k diskuzi ve skupině, jeden student může sbírat odpovědi na jednu otázku např. od 4 spolužáků a následně podat zpětnou vazbu v rámci celé třídy.
STORY WRITING challenge: studenti mají za úkol vytvořit příběh, který navazuje na úvodní větu a začlenit do něj idiomy, které se naučili.
PANTOMIMA: k upevnění idiomů můžete také využít pantomimu, kdy si studenti sami, ve dvojici či skupince vyberou jeden z idiomů a zkouší ho předvést formou pantomimy.











