Čtyři halloweenské aktivity do angličtiny pro 1. stupeň

Předmět:
Počet stran:
12
Velikost: 2.36 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Petra Marešová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 12. 2023
Sdílet:

Materiál lze využít bez větší přípravy, stačí vytisknout a v případě kartiček vystřihnout.

 

Porozumění textu: pracovní list obsahuje krátký text, do něhož žáci doplňují slovíčka z nabídky a rozhodují, co vyplývá nebo nevyplývá z textu.

Anagramová křížovka: křížovka ověřuje slovní zásobu spojenou s halloweenem.

Kartičky pro samostatnou práci i práci ve dvojicích: žáci mají za úkol použít dané slovo ve větě a ústně jej popsat svým spolužákům tak, aniž by toto slovo použili.

Popis osoby (monstra): žáci domalují obrázek svého strašidla a poté ho co nejlépe popíšou. Aktivita zahrnuje i práci se slovníkem, bude-li potřeba.

 

Zdroj obrázků: Canva.com

 

Jedná se o výukový materiál pro ZŠ.

Materiál pomůže žákům upevnit tyto kompetence:

kompetence k učení:

  • vybírá a využívá pro efektivní učení vhodné způsoby, metody a strategie, plánuje, organizuje a řídí vlastní učení,
  • vyhledává a třídí informace a na základě jejich pochopení, propojení a systematizace je efektivně využívá v procesu učení, tvůrčích činnostech a praktickém životě,
  • operuje s obecně užívanými termíny, znaky a symboly, uvádí věci do souvislostí, propojuje do širších celků poznatky z různých vzdělávacích oblastí a na základě toho si vytváří komplexnější pohled na matematické, přírodní, společenské a kulturní jevy,
  • poznává smysl a cíl učení, má pozitivní vztah k učení, posoudí vlastní pokrok a určí překážky či problémy bránící učení, naplánuje si, jakým způsobem by mohl své učení zdokonalit, kriticky zhodnotí výsledky svého učení a diskutuje o nich,

kompetence pracovní:

  • používá bezpečně a účinně materiály, nástroje a vybavení, dodržuje vymezená pravidla, plní povinnosti a závazky, adaptuje se na změněné nebo nové pracovní podmínky,
  • využívá znalosti a zkušenosti získané v jednotlivých vzdělávacích oblastech v zájmu vlastního rozvoje i své přípravy na budoucnost,

kompetence k řešení problémů:

  • vyhledá informace vhodné k řešení problému, nachází jejich shodné, podobné a odlišné znaky, využívá získané vědomosti a dovednosti k objevování různých variant řešení, nenechá se odradit případným nezdarem a vytrvale hledá konečné řešení problému,
  • samostatně řeší problémy; volí vhodné způsoby řešení; užívá při řešení problémů logické, matematické a empirické postupy.

Další produkty od autora Petra Marešová

716631
Český jazyk
7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Běhací diktát
Soubor obsahuje 48 kartiček, které jsou určeny pro oboustranný tisk. Jedna strana vždy obsahuje zadání v podobě výrazu v
25.00 Kč
134295
Český jazyk
7., 8., 9.
Didaktické hry
Látka: obecná přejatá slova (pravopis, skloňování, význam, původ slov atd.) Obsah: 4 sady pracovních listů pro
55.00 Kč
88155
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Obsah: 188 kartiček pexesa rozděleného podle témat slovní zásoby (zvířata, části těla, oblečení atd.); 30 kartiček Já
50.00 Kč
168202
Český jazyk
Ostatní
Soubor nabízí motivy k vytváření vlastních příběhů, básniček či jako inspirace do hodin výtvarné výchovy. Kombinace tří
25.00 Kč
Čtyři halloweenské aktivity do angličtiny pro 1. stupeň Čtyři halloweenské aktivity do angličtiny pro 1. stupeň
Materiál lze využít bez větší přípravy, stačí vytisknout a v případě kartiček vystřihnout.   Porozumění textu: pracovní list obsahuje krátký text, do něhož žáci doplňují slovíčka z nabídky a rozhodují, co vyplývá nebo nevyplývá z textu. Anagramová křížovka: křížovka ověřuje slovní zásobu spojenou s halloweenem. Kartičky pro samostatnou práci i práci ve dvojicích: žáci mají za úkol použít dané slovo ve větě a ústně jej popsat svým spolužákům tak, aniž by toto slovo použili. Popis osoby (monstra): žáci domalují obrázek svého strašidla a poté ho co nejlépe popíšou. Aktivita zahrnuje i práci se slovníkem, bude-li potřeba.   Zdroj obrázků: Canva.com   Jedná se o výukový materiál pro ZŠ. Materiál pomůže žákům upevnit tyto kompetence: - kompetence k učení: vybírá a využívá pro efektivní učení vhodné způsoby, metody a strategie, plánuje, organizuje a řídí vlastní učení, vyhledává a třídí informace a na základě jejich pochopení, propojení a systematizace je efektivně využívá v procesu učení, tvůrčích činnostech a praktickém životě, operuje s obecně užívanými termíny, znaky a symboly, uvádí věci do souvislostí, propojuje do širších celků poznatky z různých vzdělávacích oblastí a na základě toho si vytváří komplexnější pohled na matematické, přírodní, společenské a kulturní jevy, poznává smysl a cíl učení, má pozitivní vztah k učení, posoudí vlastní pokrok a určí překážky či problémy bránící učení, naplánuje si, jakým způsobem by mohl své učení zdokonalit, kriticky zhodnotí výsledky svého učení a diskutuje o nich, - kompetence pracovní: používá bezpečně a účinně materiály, nástroje a vybavení, dodržuje vymezená pravidla, plní povinnosti a závazky, adaptuje se na změněné nebo nové pracovní podmínky, využívá znalosti a zkušenosti získané v jednotlivých vzdělávacích oblastech v zájmu vlastního rozvoje i své přípravy na budoucnost, - kompetence k řešení problémů: vyhledá informace vhodné k řešení problému, nachází jejich shodné, podobné a odlišné znaky, využívá získané vědomosti a dovednosti k objevování různých variant řešení, nenechá se odradit případným nezdarem a vytrvale hledá konečné řešení problému, samostatně řeší problémy; volí vhodné způsoby řešení; užívá při řešení problémů logické, matematické a empirické postupy.
UUCZ-395248
Anglický jazyk>Pracovní listy>Ostatní>ZŠ – 1. STUPEŇ>🎃 Halloween, Dušičky
25.00