Čtyři halloweenské aktivity do angličtiny pro 1. stupeň

Předmět:
Počet stran:
12
Velikost: 2.36 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Petra Marešová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 12. 2023
Sdílet:

Materiál lze využít bez větší přípravy, stačí vytisknout a v případě kartiček vystřihnout.

 

Porozumění textu: pracovní list obsahuje krátký text, do něhož žáci doplňují slovíčka z nabídky a rozhodují, co vyplývá nebo nevyplývá z textu.

Anagramová křížovka: křížovka ověřuje slovní zásobu spojenou s halloweenem.

Kartičky pro samostatnou práci i práci ve dvojicích: žáci mají za úkol použít dané slovo ve větě a ústně jej popsat svým spolužákům tak, aniž by toto slovo použili.

Popis osoby (monstra): žáci domalují obrázek svého strašidla a poté ho co nejlépe popíšou. Aktivita zahrnuje i práci se slovníkem, bude-li potřeba.

 

Zdroj obrázků: Canva.com

 

Jedná se o výukový materiál pro ZŠ.

Materiál pomůže žákům upevnit tyto kompetence:

kompetence k učení:

  • vybírá a využívá pro efektivní učení vhodné způsoby, metody a strategie, plánuje, organizuje a řídí vlastní učení,
  • vyhledává a třídí informace a na základě jejich pochopení, propojení a systematizace je efektivně využívá v procesu učení, tvůrčích činnostech a praktickém životě,
  • operuje s obecně užívanými termíny, znaky a symboly, uvádí věci do souvislostí, propojuje do širších celků poznatky z různých vzdělávacích oblastí a na základě toho si vytváří komplexnější pohled na matematické, přírodní, společenské a kulturní jevy,
  • poznává smysl a cíl učení, má pozitivní vztah k učení, posoudí vlastní pokrok a určí překážky či problémy bránící učení, naplánuje si, jakým způsobem by mohl své učení zdokonalit, kriticky zhodnotí výsledky svého učení a diskutuje o nich,

kompetence pracovní:

  • používá bezpečně a účinně materiály, nástroje a vybavení, dodržuje vymezená pravidla, plní povinnosti a závazky, adaptuje se na změněné nebo nové pracovní podmínky,
  • využívá znalosti a zkušenosti získané v jednotlivých vzdělávacích oblastech v zájmu vlastního rozvoje i své přípravy na budoucnost,

kompetence k řešení problémů:

  • vyhledá informace vhodné k řešení problému, nachází jejich shodné, podobné a odlišné znaky, využívá získané vědomosti a dovednosti k objevování různých variant řešení, nenechá se odradit případným nezdarem a vytrvale hledá konečné řešení problému,
  • samostatně řeší problémy; volí vhodné způsoby řešení; užívá při řešení problémů logické, matematické a empirické postupy.

Další produkty od autora Petra Marešová

824423
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Demonstrační obrázky - kartičky
Soubor obsahuje 30 kartiček s možností oboustranného tisku pro samostatnou kontrolu. Na každé kartičce se nachází jedno
25.00 Kč
432827
Matematika
8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Demonstrační obrázky - kartičky
Obsah kartiček Kartičky obsahují základní pojmy jako součet, rozdíl, součin, podíl, zmenšený o/krát, zvětšený o/krát
34.99 Kč
171724
Český jazyk
SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Demonstrační obrázky - kartičky
Na kartičkách si studenti natrénují hledání syntaktických chyb, což se jim bude hodit nejenom v maturitním didaktickém
25.00 Kč
822626
Český jazyk
9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Soubor obsahuje 50 testových úloh všeho typu: otevřené otázky (vypiš, napiš, doplň), otázky k rozhodování ANO/NE, otázky
49.00 Kč
Čtyři halloweenské aktivity do angličtiny pro 1. stupeň Čtyři halloweenské aktivity do angličtiny pro 1. stupeň
Materiál lze využít bez větší přípravy, stačí vytisknout a v případě kartiček vystřihnout.   Porozumění textu: pracovní list obsahuje krátký text, do něhož žáci doplňují slovíčka z nabídky a rozhodují, co vyplývá nebo nevyplývá z textu. Anagramová křížovka: křížovka ověřuje slovní zásobu spojenou s halloweenem. Kartičky pro samostatnou práci i práci ve dvojicích: žáci mají za úkol použít dané slovo ve větě a ústně jej popsat svým spolužákům tak, aniž by toto slovo použili. Popis osoby (monstra): žáci domalují obrázek svého strašidla a poté ho co nejlépe popíšou. Aktivita zahrnuje i práci se slovníkem, bude-li potřeba.   Zdroj obrázků: Canva.com   Jedná se o výukový materiál pro ZŠ. Materiál pomůže žákům upevnit tyto kompetence: - kompetence k učení: vybírá a využívá pro efektivní učení vhodné způsoby, metody a strategie, plánuje, organizuje a řídí vlastní učení, vyhledává a třídí informace a na základě jejich pochopení, propojení a systematizace je efektivně využívá v procesu učení, tvůrčích činnostech a praktickém životě, operuje s obecně užívanými termíny, znaky a symboly, uvádí věci do souvislostí, propojuje do širších celků poznatky z různých vzdělávacích oblastí a na základě toho si vytváří komplexnější pohled na matematické, přírodní, společenské a kulturní jevy, poznává smysl a cíl učení, má pozitivní vztah k učení, posoudí vlastní pokrok a určí překážky či problémy bránící učení, naplánuje si, jakým způsobem by mohl své učení zdokonalit, kriticky zhodnotí výsledky svého učení a diskutuje o nich, - kompetence pracovní: používá bezpečně a účinně materiály, nástroje a vybavení, dodržuje vymezená pravidla, plní povinnosti a závazky, adaptuje se na změněné nebo nové pracovní podmínky, využívá znalosti a zkušenosti získané v jednotlivých vzdělávacích oblastech v zájmu vlastního rozvoje i své přípravy na budoucnost, - kompetence k řešení problémů: vyhledá informace vhodné k řešení problému, nachází jejich shodné, podobné a odlišné znaky, využívá získané vědomosti a dovednosti k objevování různých variant řešení, nenechá se odradit případným nezdarem a vytrvale hledá konečné řešení problému, samostatně řeší problémy; volí vhodné způsoby řešení; užívá při řešení problémů logické, matematické a empirické postupy.
UUCZ-395248
Anglický jazyk>Pracovní listy>Ostatní>ZŠ – 1. STUPEŇ>🎃 Halloween, Dušičky
25.00