Face and body book

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
13
Velikost: 1.08 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
11. 3. 2024
Sdílet:

Žáci si postupně vyrobí knihu se slovní zásobou částí těla a obličeje. V náhledových obrázcích jsou použity práce žáků. Děti si postupně vytvářejí vlastní portfolio/slovníček. S knížkou lze pracovat postupně - vždy jen část hodiny.

Jedná se o dvě témata: obličej a tělo. Žáci se postupně naučí slovní zásobu. V materiálu je použita slovní zásoba: leg, head, toes, shoulder, fingers, knee, arm, foot, feet hand, nose, ear, hair, mouth, teeth, tooth, tongue, eye, face, body. Kromě toho se žáci naučí vazbu He/she has got a slovíčka short/long, blond.

V materiálu lze využít celkem 11 aktivit. Zde je krátký souhrn. V materiálu je detailněji popsáno.

  • Stránka Face
    • Žáci si nastříhají slovíčka z tabulky vlevo a přilepí k odpovídajícím šipkám. Slovíčka z tabulky pravo přiřadí do vět tak, aby dávaly smyl.
  • Stránka My monster
    • Zde si žáci podle popisu vytvoří příšerku. Tu si mohou nahoře pojmenovat. Žáci si vystřihnou, vybarví a nalepí dané části obličeje. Mohou si vybrat, zda budou chtít mít u své příšerky krátké či dlouhé vlasy a vybranou variantu vyznačí v textu.
  • Stránka Monster drawing game 1 je hra při které žáci potřebují kostku podle čísel, která padnou kreslí příšerky.
  • Stránka Body
    • Žáci si nastříhají slovíčka z tabulky a přilepí k odpovídajícím šipkám.
  • Stránka Monster drawing game 2
    • Tato hra se hraje podobně jako Monster drawing game 1, pouze s tím rozdílem, že žáci kreslí postavy.
  • Wordsearch a Drawing
    • Žáci v osmisměrce hledají části těla a obličeje.
    • V kreslení žáci nakreslí svého spolužáka - jako identikit, poté ho ostatním popisují a oni hádají, kdo by to mohl být. Obrázek slouží jako pomůcka k popisu osoby.
  • Stránka Crossword
    • Zde žáci vyplňují do křížovky slovíčka ze slovní zásoby. 
  • Stránka My friend - Monster
    • Žáci pokračují v kreslení postavy. Můžou popustit uzdu fantazii. Vyplní včetně obličeje i celé tělo. Na počtu či barvě končetin atd. nezáleží. Na volné řádky dole zkusí svoji příšerku popsat. Jako doplňkovou aktivitu lze využít, že druhý žák zkusí podle popisu nakreslit stejnou příšerku.
  • Tabulky Slovní zásoba
    • Lze využít k tomu, že žáci si nastříhají slovíčka a nalepí na titulní stránku. Nebo jako zásoba slovíček a žáci si obrázky na titulní stránce popíší sami. Zde lze také vhodně difencovat, kdy můžeme žákům vymezit pouze určitou slovní zásobu.

Jedná se o výukový materiál pro ZŠ.

 

Materiál rozvíjí dle RVP:

  • CJ-3-1-02 zopakuje a použije slova a slovní spojení, se kterými se v průběhu výuky setkal
  • CJ-3-1-03 rozumí obsahu jednoduchého krátkého psaného textu, pokud má k dispozici vizuální oporu
  • CJ-5-2-01 se zapojí do jednoduchých rozhovorů
  • CJ-5-2-02 sdělí jednoduchým způsobem základní informace týkající se jeho samotného, rodiny, školy, volného času a dalších osvojovaných témat

Klíčové kompetence:

  • Kompetence komunikativní – naslouchá promluvám druhých lidí, porozumí jim, vhodně na ně reaguje, účinně se zapojuje do diskuse, obhajuje svůj názor a vhodně argumentuje
  • Kompetence komunikativní – rozumí různým typům textů a záznamů, obrazových materiálů, běžně užívaných gest, zvuků a jiných informačních a komunikačních prostředků, přemýšlí o nich, reaguje na ně a tvořivě je využívá ke svému rozvoji a k aktivnímu zapojení se do společenského dění
  • Kompetence komunikativní – využívá získané komunikativní dovednosti k vytváření vztahů potřebných k plnohodnotnému soužití a kvalitní spolupráci s ostatními lidmi

Další produkty od autora Magdalena Weinerová

326299
Anglický jazyk
5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Aktivita pro práci ve dvojici. Každý žák má svůj list. Střídavě si popisují místnosti a jejich umístění. Hledají rozdíly
0.00 Kč
369992
Anglický jazyk
3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Sada 30 kartiček pro procvičování otázek: What´s your name? How old are you? What´s your favourite colour? S materiálem
30.00 Kč
560839
Matematika
3., 4.
Pracovní listy
Materiál se skládá z celkem sedmi úkolů. Žáci si v nich procvičí pamětné sčítání v oboru do 100 a do 1000. Dále malou
35.00 Kč
405234
Anglický jazyk
1., 2., 3.
Pracovní listy
Žáci podle čísel ve středu kytičky dokreslí okvětní plátky kytiček a poté kytičky vybarví barvou, která je na nejbližším
0.00 Kč
Face and body book Face and body book
Žáci si postupně vyrobí knihu se slovní zásobou částí těla a obličeje. V náhledových obrázcích jsou použity práce žáků. Děti si postupně vytvářejí vlastní portfolio/slovníček. S knížkou lze pracovat postupně - vždy jen část hodiny. Jedná se o dvě témata: obličej a tělo. Žáci se postupně naučí slovní zásobu. V materiálu je použita slovní zásoba: leg, head, toes, shoulder, fingers, knee, arm, foot, feet hand, nose, ear, hair, mouth, teeth, tooth, tongue, eye, face, body. Kromě toho se žáci naučí vazbu He/she has got a slovíčka short/long, blond. V materiálu lze využít celkem 11 aktivit. Zde je krátký souhrn. V materiálu je detailněji popsáno. Stránka Face Žáci si nastříhají slovíčka z tabulky vlevo a přilepí k odpovídajícím šipkám. Slovíčka z tabulky pravo přiřadí do vět tak, aby dávaly smyl. Stránka My monster Zde si žáci podle popisu vytvoří příšerku. Tu si mohou nahoře pojmenovat. Žáci si vystřihnou, vybarví a nalepí dané části obličeje. Mohou si vybrat, zda budou chtít mít u své příšerky krátké či dlouhé vlasy a vybranou variantu vyznačí v textu. Stránka Monster drawing game 1 je hra při které žáci potřebují kostku podle čísel, která padnou kreslí příšerky. Stránka Body Žáci si nastříhají slovíčka z tabulky a přilepí k odpovídajícím šipkám. Stránka Monster drawing game 2 Tato hra se hraje podobně jako Monster drawing game 1, pouze s tím rozdílem, že žáci kreslí postavy. Wordsearch a Drawing Žáci v osmisměrce hledají části těla a obličeje. V kreslení žáci nakreslí svého spolužáka - jako identikit, poté ho ostatním popisují a oni hádají, kdo by to mohl být. Obrázek slouží jako pomůcka k popisu osoby. Stránka Crossword Zde žáci vyplňují do křížovky slovíčka ze slovní zásoby.  Stránka My friend - Monster Žáci pokračují v kreslení postavy. Můžou popustit uzdu fantazii. Vyplní včetně obličeje i celé tělo. Na počtu či barvě končetin atd. nezáleží. Na volné řádky dole zkusí svoji příšerku popsat. Jako doplňkovou aktivitu lze využít, že druhý žák zkusí podle popisu nakreslit stejnou příšerku. Tabulky Slovní zásoba Lze využít k tomu, že žáci si nastříhají slovíčka a nalepí na titulní stránku. Nebo jako zásoba slovíček a žáci si obrázky na titulní stránce popíší sami. Zde lze také vhodně difencovat, kdy můžeme žákům vymezit pouze určitou slovní zásobu. Jedná se o výukový materiál pro ZŠ.   Materiál rozvíjí dle RVP: CJ-3-1-02 zopakuje a použije slova a slovní spojení, se kterými se v průběhu výuky setkal CJ-3-1-03 rozumí obsahu jednoduchého krátkého psaného textu, pokud má k dispozici vizuální oporu CJ-5-2-01 se zapojí do jednoduchých rozhovorů CJ-5-2-02 sdělí jednoduchým způsobem základní informace týkající se jeho samotného, rodiny, školy, volného času a dalších osvojovaných témat Klíčové kompetence: Kompetence komunikativní – naslouchá promluvám druhých lidí, porozumí jim, vhodně na ně reaguje, účinně se zapojuje do diskuse, obhajuje svůj názor a vhodně argumentuje Kompetence komunikativní – rozumí různým typům textů a záznamů, obrazových materiálů, běžně užívaných gest, zvuků a jiných informačních a komunikačních prostředků, přemýšlí o nich, reaguje na ně a tvořivě je využívá ke svému rozvoji a k aktivnímu zapojení se do společenského dění Kompetence komunikativní – využívá získané komunikativní dovednosti k vytváření vztahů potřebných k plnohodnotnému soužití a kvalitní spolupráci s ostatními lidmi
UUCZ-514917
Anglický jazyk>Pracovní listy>3.>4.>Lidské tělo
30.00