Feelings and emotions - trimino, tripexeso, lodě

Předmět:
Ročník:
4., 5., 6.
Kategorie:
Téma:
Počet stran:
8
Velikost: 1.08 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 12. 2023
Sdílet:

Slovíčka: nervous, scared, angry, tired, hungry, excited, sad, hot, happy, bored, cold, thirsty

 

TRIPEXESO

Varianta pexesa. Žáci hledají trojice (obrázek, české slovíčko, anglické slovíčko). Pokud trojici najdou, nechají si ji u sebe a poté si započtou bod. Karty můžete použít i jako spojovačku - karty jsou položeny obrázkem a slovy vzhůru a žáci dávají související karty k sobě.

 

BATTLESHIPS

Hra se hraje ve dvojici. Oba žáci si zakreslí své lodě do plánku (tedy 1x3 políčka, 2x2 políčka, 3x1 políčko). Lodě se nesmějí dotýkat, ale mohou být otočeny svisle. Jeden žák si vybere políčko, které chce zasáhnout. Oznámí ho stylem např. "Are you cold?". Pokud druhý žák odpoví "Yes, I am." (jelikož měl loď na tomto políčku), první žák si označí políčko jako zasažené (například křížkem). Pokud žák odpoví "No, I'm not." (jelikož neměl loď na tomto políčku), první žák si označí pole jako nezasažené (například tečkou), aby viděl, které políčko už zkusil. Poté se žáci vymění. Vyhrává ten žák, který potopí všechny protivníkovy lodě.

 

TRIMINO

Trimino je navrženo jako opakování tématu "Emotions". Trimino je variantou domina. Na každé ze tří stran je vepsáno slovíčko a žáci mají přiřadit druhý trojúhelník tak, aby se setkalo české a anglické slovíčko. Když žáci vše poskládají správně, vyjde jim souměrný obrazec. Toto trimino tedy může být použito i jako samostatná práce, jelikož žáci si budou moct sami zkontrolovat, jestli postupovali správně. Úkolem učitele je tedy rozstříhat velký trojúhelník na malé trojúhelníky, a poté je práce na dětech.

 

 

 

Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. 
Vzdělávání v dané vzdělávací oblasti směřuje k utváření a rozvíjení klíčových kompetencí tím, že vede žáka k:
- CJ-5-3-02p rozumí slovům, se kterými se v rámci tematických okruhů opakovaně setkal (zejména má-li k dispozici vizuální oporu)

- rozvíjení pozitivního vztahu k mnohojazyčnosti a respektování kulturní rozmanitosti

Další produkty od autora Nikola Herpaiová

206743
Anglický jazyk
5., 6., 7.
Písničky, básničky
1.Find someone who likes... Každý žák dostane kartičku. Žáci chodí po třídě a ptají se spolužáků "Do you like...?"
35.00 Kč
332077
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Soubor obsahuje 8 aktivit vhodných na třídnické hodiny či na začátek školního roku. Tyto aktivity slouží k poznávání
30.00 Kč
361634
Dějepis
8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Kolíčkování
KOLÍČKOVÁNÍ 25 kartiček na procvičení Pařížské mírové konference. Řešení přehněte dozadu, aby nebylo vidět. Celou kartu
30.00 Kč
228958
Dějepis
6., 7., SŠ
Didaktické hry
Šifrovačka na téma Přemyslovci (od Bořivoje až po Václava III.). K okamžitému použití. Stačí vytisknout. Soubor obsahuje
40.00 Kč
Feelings and emotions - trimino, tripexeso, lodě Feelings and emotions - trimino, tripexeso, lodě
Slovíčka: nervous, scared, angry, tired, hungry, excited, sad, hot, happy, bored, cold, thirsty   TRIPEXESO Varianta pexesa. Žáci hledají trojice (obrázek, české slovíčko, anglické slovíčko). Pokud trojici najdou, nechají si ji u sebe a poté si započtou bod. Karty můžete použít i jako spojovačku - karty jsou položeny obrázkem a slovy vzhůru a žáci dávají související karty k sobě.   BATTLESHIPS Hra se hraje ve dvojici. Oba žáci si zakreslí své lodě do plánku (tedy 1x3 políčka, 2x2 políčka, 3x1 políčko). Lodě se nesmějí dotýkat, ale mohou být otočeny svisle. Jeden žák si vybere políčko, které chce zasáhnout. Oznámí ho stylem např. "Are you cold?". Pokud druhý žák odpoví "Yes, I am." (jelikož měl loď na tomto políčku), první žák si označí políčko jako zasažené (například křížkem). Pokud žák odpoví "No, I'm not." (jelikož neměl loď na tomto políčku), první žák si označí pole jako nezasažené (například tečkou), aby viděl, které políčko už zkusil. Poté se žáci vymění. Vyhrává ten žák, který potopí všechny protivníkovy lodě.   TRIMINO Trimino je navrženo jako opakování tématu "Emotions". Trimino je variantou domina. Na každé ze tří stran je vepsáno slovíčko a žáci mají přiřadit druhý trojúhelník tak, aby se setkalo české a anglické slovíčko. Když žáci vše poskládají správně, vyjde jim souměrný obrazec. Toto trimino tedy může být použito i jako samostatná práce, jelikož žáci si budou moct sami zkontrolovat, jestli postupovali správně. Úkolem učitele je tedy rozstříhat velký trojúhelník na malé trojúhelníky, a poté je práce na dětech.       Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ.  Vzdělávání v dané vzdělávací oblasti směřuje k utváření a rozvíjení klíčových kompetencí tím, že vede žáka k: - CJ-5-3-02p rozumí slovům, se kterými se v rámci tematických okruhů opakovaně setkal (zejména má-li k dispozici vizuální oporu) - rozvíjení pozitivního vztahu k mnohojazyčnosti a respektování kulturní rozmanitosti
UUCZ-222002
Anglický jazyk>Pexeso>Ostatní>4.>5.>6.>Emoce
25.00