Sporty/ sloveso can

Předmět:
Ročník:
Téma:
Počet stran:
8
Velikost: 3.34 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
17. 1. 2024
Sdílet:

Kartičky na procvičování slovní zásoby sporty. Vytvořeno podle učebnice Chit Chat 2.

V materiálu jsou sporty: play tennis, play hockey, play football, play basketball, dive, skate, ride a bike, ride a horse, ski, dance, swim, run, throw a sing (navazuje na předchozí lekci).

Materiál je doplněn pracovním listem na procvičování vazeb se slovesem can nebo can´t. Žáci dostanou několik kartiček, to jsou sporty, které umí. Ostatní sporty neumí. Žáci chodí po přídě a ptají se spolužácků, zda daný sport umí či neumí. Zde lze vhodně diferencovat, pokročilejší žáci se mohou ptát více spolužáků.

Kartičky k aktivitě lze použít i jako pexeso či trixeso.

Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ.

RVP výukové cíle:

  • CJ-3-1-02 zopakuje a použije slova a slovní spojení, se kterými se v průběhu výuky setkal
  • CJ-3-1-05 přiřadí mluvenou a psanou podobu téhož slova či slovního spojení
  • CJ-5-1-02 rozumí slovům a jednoduchým větám, pokud jsou pronášeny pomalu a zřetelně a týkají se osvojovaných témat, zejména pokud má k dispozici vizuální oporu
  • CJ-5-2-01 se zapojí do jednoduchých rozhovorů
  • CJ-5-2-02 sdělí jednoduchým způsobem základní informace týkající se jeho samotného, rodiny, školy, volného času a dalších osvojovaných témat
  • CJ-5-2-03 odpovídá na jednoduché otázky týkající se jeho samotného, rodiny, školy, volného času a dalších osvojovaných témat a podobné otázky pokládá

Klíčové kompetence:

  • Kompetence komunikativní – naslouchá promluvám druhých lidí, porozumí jim, vhodně na ně reaguje, účinně se zapojuje do diskuse, obhajuje svůj názor a vhodně argumentuje
  • Kompetence sociální a personální – účinně spolupracuje ve skupině, podílí se společně s pedagogy na vytváření pravidel práce v týmu, na základě poznání nebo přijetí nové role v pracovní činnosti pozitivně ovlivňuje kvalitu společné práce

  • Kompetence k učení – vyhledává a třídí informace a na základě jejich pochopení, propojení a systematizace je efektivně využívá v procesu učení, tvůrčích činnostech a praktickém životě

 

Další produkty od autora Magdalena Weinerová

399087
Matematika
4.
Pracovní listy
Žáci si s obrázky na téma Halloween procvičí matematické operace jako násobení, dělení, sčítání a odčítání, dále
30.00 Kč
371864
Anglický jazyk
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Brožura obsahuje 65 a 126 otázek a úkolů. Lze využít vcelku nebo nastříhat na kartičky. Hra pro procvičování frází a
40.00 Kč
371710
Informatika
6., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Kartičky pro offline aktivitu. Žáci se seznámí s různými druhy souborů, s tím, co je ikona, složka, disk, adresář. Žáci
25.00 Kč
370921
Dějepis
5., 8., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Pracovní list s vynechanými informaci na téma Reovluční rok 1848. Žáci vyhledávají na internetu chybějící informace
25.00 Kč
Sporty/ sloveso can Sporty/ sloveso can
Kartičky na procvičování slovní zásoby sporty. Vytvořeno podle učebnice Chit Chat 2. V materiálu jsou sporty: play tennis, play hockey, play football, play basketball, dive, skate, ride a bike, ride a horse, ski, dance, swim, run, throw a sing (navazuje na předchozí lekci). Materiál je doplněn pracovním listem na procvičování vazeb se slovesem can nebo can´t. Žáci dostanou několik kartiček, to jsou sporty, které umí. Ostatní sporty neumí. Žáci chodí po přídě a ptají se spolužácků, zda daný sport umí či neumí. Zde lze vhodně diferencovat, pokročilejší žáci se mohou ptát více spolužáků. Kartičky k aktivitě lze použít i jako pexeso či trixeso. Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. RVP výukové cíle: CJ-3-1-02 zopakuje a použije slova a slovní spojení, se kterými se v průběhu výuky setkal CJ-3-1-05 přiřadí mluvenou a psanou podobu téhož slova či slovního spojení CJ-5-1-02 rozumí slovům a jednoduchým větám, pokud jsou pronášeny pomalu a zřetelně a týkají se osvojovaných témat, zejména pokud má k dispozici vizuální oporu CJ-5-2-01 se zapojí do jednoduchých rozhovorů CJ-5-2-02 sdělí jednoduchým způsobem základní informace týkající se jeho samotného, rodiny, školy, volného času a dalších osvojovaných témat CJ-5-2-03 odpovídá na jednoduché otázky týkající se jeho samotného, rodiny, školy, volného času a dalších osvojovaných témat a podobné otázky pokládá Klíčové kompetence: Kompetence komunikativní – naslouchá promluvám druhých lidí, porozumí jim, vhodně na ně reaguje, účinně se zapojuje do diskuse, obhajuje svůj názor a vhodně argumentuje Kompetence sociální a personální – účinně spolupracuje ve skupině, podílí se společně s pedagogy na vytváření pravidel práce v týmu, na základě poznání nebo přijetí nové role v pracovní činnosti pozitivně ovlivňuje kvalitu společné práce Kompetence k učení – vyhledává a třídí informace a na základě jejich pochopení, propojení a systematizace je efektivně využívá v procesu učení, tvůrčích činnostech a praktickém životě  
UUCZ-74310
Anglický jazyk>Didaktické hry>Pracovní listy>4.>Sport
28.00