DÍLNA ČTENÍ - kartičky

Kategorie:
Počet stran:
13
Velikost: 3.42 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající DUHOVÁ PASTELKA
Nahráno:
Naposledy upraveno:
1. 1. 2024
Sdílet:

Povídej mi o své knize, povídej mi o svém čtenářství.

Brožuru můžete využít vcelku jako knihu anebo rozstříhat na kartičky. 100 kartiček na téma Já a moje kniha - dokonči větu

Soubor obsahuje:

100 kartiček s otázkami do čtenářské dílny

Okruhy otázek:

  • před čtením knihy
  • já a četba
  • děj knihy
  • postava příběhu
  • prostředí příběhu
  • po přečtení knihy

 

Náměty na využití:

1. V hodině čtení si každý žák donese svou knihu. Vylosuje si 2 kartičky, a ty žáci nahlas dokončí.

2. Věty z kartiček zpracovat jako zápis do čtenářského deníku.

3. V hodině čtení si každý žák donese svou knihu. Učitel žáky rozdělí do dvojic. Rozmístí kartičky po učebně, žáci se přemisťují a ve dvojici si sdílejí odpovědi na danou větu. Učitel může v libovolném čase aktivitu zastavit a zeptat se žáků na jejich větu, žáci větu dokončí nahlas.

 

4. Žáci sedí v kruhu, každý se svojí knihou. Učitel vylosuje jednu kartičku, větu na ní  všichni postupně doplní dle své knihy.

 

5. V hodině čtení si každý žák donese svou knihu. Každému žákovi dáme jednu kartičku, jeho úkolem je zeptat se na danou otázku všech spolužáků. Žáci se pohybují po třídě a navzájem si pokládají otázky a odpovídají.

 

6. Představuji svou knihu – žák sedící u tabule si vylosuje kartičky (pokud možno z každého okruhu). Svou knihu tak přiblíží ostatním formou dokončení vzorových vět.

7. Každý žák si přinese svou knihu. Učitel postupně losuje kartičky, čte nahlas. Žáci se hlásí a dokončují věty.

 

Vytisknout barevně, pro delší životnost zalaminovat a rozstříhat

Další produkty od autora DUHOVÁ PASTELKA

141129
Matematika
5.
Ostatní
Nemáte inspiraci? Neudržíte děti ve třídě? Běhací slovní úlohy s letní tematikou zahrnují všechno učivo 5. třídy. Žáci
39.00 Kč
164434
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Kdy materiál použít? funkční výzdoba třídy komunitní kruh adaptační kurzy začátek roku - poznávám své spolužáky začátek
45.00 Kč
351452
Český jazyk - čtení
4.
Pracovní listy
Originální čtenářský deník pro čtvrťáky. Verze pro dívky i chlapce. Soubor obsahuje 10 různých čtenářských záznamů
80.00 Kč
162491
Český jazyk
3., 4., 5., 6.
Výzdoba třídy
Rozvíjejte slovní zásobu svých žáků! Přichystejte jim každý den nové slovo, které jak říkají "Už někde slyšeli, ale neví
60.00 Kč
DÍLNA ČTENÍ - kartičky DÍLNA ČTENÍ - kartičky
Povídej mi o své knize, povídej mi o svém čtenářství. Brožuru můžete využít vcelku jako knihu anebo rozstříhat na kartičky. 100 kartiček na téma Já a moje kniha - dokonči větu Soubor obsahuje: 100 kartiček s otázkami do čtenářské dílny Okruhy otázek: před čtením knihy já a četba děj knihy postava příběhu prostředí příběhu po přečtení knihy   Náměty na využití: 1. V hodině čtení si každý žák donese svou knihu. Vylosuje si 2 kartičky, a ty žáci nahlas dokončí. 2. Věty z kartiček zpracovat jako zápis do čtenářského deníku. 3. V hodině čtení si každý žák donese svou knihu. Učitel žáky rozdělí do dvojic. Rozmístí kartičky po učebně, žáci se přemisťují a ve dvojici si sdílejí odpovědi na danou větu. Učitel může v libovolném čase aktivitu zastavit a zeptat se žáků na jejich větu, žáci větu dokončí nahlas.   4. Žáci sedí v kruhu, každý se svojí knihou. Učitel vylosuje jednu kartičku, větu na ní  všichni postupně doplní dle své knihy.   5. V hodině čtení si každý žák donese svou knihu. Každému žákovi dáme jednu kartičku, jeho úkolem je zeptat se na danou otázku všech spolužáků. Žáci se pohybují po třídě a navzájem si pokládají otázky a odpovídají.   6. Představuji svou knihu – žák sedící u tabule si vylosuje kartičky (pokud možno z každého okruhu). Svou knihu tak přiblíží ostatním formou dokončení vzorových vět. 7. Každý žák si přinese svou knihu. Učitel postupně losuje kartičky, čte nahlas. Žáci se hlásí a dokončují věty.   Vytisknout barevně, pro delší životnost zalaminovat a rozstříhat
UUCZ-123896
Český jazyk - čtení>Ostatní>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ
55.00