JAZYKOLAMY - plakáty a kartičky

Počet stran:
65
Velikost: 27.05 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající DUHOVÁ PASTELKA
Nahráno:
Naposledy upraveno:
1. 1. 2024
Sdílet:

55 tradičních jazykolamů různé obtížnosti ve formě plakátu a kartiček do hodin

Učte děti správné artikulaci i hravou formou. Vystavte jim každý den/týden jiný jazykolam na nástěnku ve třídě, na chodbě školy, nebo rovnou u šaten.

Také ve formátu kartiček - vhodné do hodin ČJ, mediální nebo dramatické výchovy.

Tipy na užití v hodinách:

  • na začátku hodiny každému žákovi rozdáme jeden jazykolam a dáme mu čas k nácviku
  • každý žák má v ruce kartičku s jazykolamem a obejde všechny spolužáky, kteří se pokusí jej přečíst správně
  • žáci sedí v lavicích, nebo v kruhu na koberci a posílají si jazykolamy a snaží se jen vyslovit
  • učitel promítne soubor PDF na začátku hodiny, všichni žáci jazykolam vysloví (Kdo jej zvládne vyslovit 3x za sebou bezchybně? aj.)

Další produkty od autora DUHOVÁ PASTELKA

2568
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Přehled učiva
Soubor obsahuje: 8 plakátů velikosti A3 se základními geometrickými tělesy (krychle, kvádr, jehlan, kužel, koule, válec)
30.00 Kč
366713
Český jazyk - čtení
3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Čtenářský deník Soubor obsahuje: · 10 různých čtenářských záznamů · jeden list č. 2 stejný pro všechny čtenářské záznamy
70.00 Kč
38199
Český jazyk - gramatika
4., 5.
Didaktické hry
Procvičujte učivo ČJ a M hravou formou. Vhodné pro konec 4. třídy a začátek 5. třídy Brožuru můžete využít vcelku jako
53.00 Kč
776913
Nezařazené k předmětu
1.
Pracovní listy
Soubor obsahuje: Celkem 16 stran A4: o 2x titulní strana – verze pro dívky a chlapce, verze školní rok 2024/25, 2025
32.00 Kč
JAZYKOLAMY - plakáty a kartičky JAZYKOLAMY - plakáty a kartičky
55 tradičních jazykolamů různé obtížnosti ve formě plakátu a kartiček do hodin Učte děti správné artikulaci i hravou formou. Vystavte jim každý den/týden jiný jazykolam na nástěnku ve třídě, na chodbě školy, nebo rovnou u šaten. Také ve formátu kartiček - vhodné do hodin ČJ, mediální nebo dramatické výchovy. Tipy na užití v hodinách: na začátku hodiny každému žákovi rozdáme jeden jazykolam a dáme mu čas k nácviku každý žák má v ruce kartičku s jazykolamem a obejde všechny spolužáky, kteří se pokusí jej přečíst správně žáci sedí v lavicích, nebo v kruhu na koberci a posílají si jazykolamy a snaží se jen vyslovit učitel promítne soubor PDF na začátku hodiny, všichni žáci jazykolam vysloví (Kdo jej zvládne vyslovit 3x za sebou bezchybně? aj.)
UUCZ-105447
Český jazyk - čtení>Hudební výchova>Logopedie>Výzdoba třídy>Ostatní>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ
65.00