JAZYKOLAMY - plakáty a kartičky

Počet stran:
65
Velikost: 27.05 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající DUHOVÁ PASTELKA
Nahráno:
Naposledy upraveno:
1. 1. 2024
Sdílet:

55 tradičních jazykolamů různé obtížnosti ve formě plakátu a kartiček do hodin

Učte děti správné artikulaci i hravou formou. Vystavte jim každý den/týden jiný jazykolam na nástěnku ve třídě, na chodbě školy, nebo rovnou u šaten.

Také ve formátu kartiček - vhodné do hodin ČJ, mediální nebo dramatické výchovy.

Tipy na užití v hodinách:

  • na začátku hodiny každému žákovi rozdáme jeden jazykolam a dáme mu čas k nácviku
  • každý žák má v ruce kartičku s jazykolamem a obejde všechny spolužáky, kteří se pokusí jej přečíst správně
  • žáci sedí v lavicích, nebo v kruhu na koberci a posílají si jazykolamy a snaží se jen vyslovit
  • učitel promítne soubor PDF na začátku hodiny, všichni žáci jazykolam vysloví (Kdo jej zvládne vyslovit 3x za sebou bezchybně? aj.)

Další produkty od autora DUHOVÁ PASTELKA

22621
Český jazyk - čtení
ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Připomeňte žákům, proč by měli číst. Vyzdobte jim učebnu čtení, školní knihovnu, čtecí koutek. Soubor obsahuje 5 plakátů
40.00 Kč
314481
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Minimum práce = krásný dárek. Záložka do knihy pro každé dítě jiná dle jeho zálib s věnováním. 54 motivů třídní
39.00 Kč
618276
Nezařazené k předmětu
6., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
60 kartiček k diskuzi na téma letošní prázdniny a tip na 7 AKTIVIT s nimi Jak můžete kartičky použít? (Ne všechny
45.00 Kč
8802
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Materiál obsahuje 2 listy s prázdninovou tematikou. Varianta č. 1 – (Po)prázdninové bingo Každý žák dostane nakopírovaný
25.00 Kč
JAZYKOLAMY - plakáty a kartičky JAZYKOLAMY - plakáty a kartičky
55 tradičních jazykolamů různé obtížnosti ve formě plakátu a kartiček do hodin Učte děti správné artikulaci i hravou formou. Vystavte jim každý den/týden jiný jazykolam na nástěnku ve třídě, na chodbě školy, nebo rovnou u šaten. Také ve formátu kartiček - vhodné do hodin ČJ, mediální nebo dramatické výchovy. Tipy na užití v hodinách: na začátku hodiny každému žákovi rozdáme jeden jazykolam a dáme mu čas k nácviku každý žák má v ruce kartičku s jazykolamem a obejde všechny spolužáky, kteří se pokusí jej přečíst správně žáci sedí v lavicích, nebo v kruhu na koberci a posílají si jazykolamy a snaží se jen vyslovit učitel promítne soubor PDF na začátku hodiny, všichni žáci jazykolam vysloví (Kdo jej zvládne vyslovit 3x za sebou bezchybně? aj.)
UUCZ-105447
Český jazyk - čtení>Hudební výchova>Logopedie>Výzdoba třídy>Ostatní>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ
65.00