JAZYKOLAMY - plakáty a kartičky

Počet stran:
65
Velikost: 27.05 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající DUHOVÁ PASTELKA
Nahráno:
Naposledy upraveno:
1. 1. 2024
Sdílet:

55 tradičních jazykolamů různé obtížnosti ve formě plakátu a kartiček do hodin

Učte děti správné artikulaci i hravou formou. Vystavte jim každý den/týden jiný jazykolam na nástěnku ve třídě, na chodbě školy, nebo rovnou u šaten.

Také ve formátu kartiček - vhodné do hodin ČJ, mediální nebo dramatické výchovy.

Tipy na užití v hodinách:

  • na začátku hodiny každému žákovi rozdáme jeden jazykolam a dáme mu čas k nácviku
  • každý žák má v ruce kartičku s jazykolamem a obejde všechny spolužáky, kteří se pokusí jej přečíst správně
  • žáci sedí v lavicích, nebo v kruhu na koberci a posílají si jazykolamy a snaží se jen vyslovit
  • učitel promítne soubor PDF na začátku hodiny, všichni žáci jazykolam vysloví (Kdo jej zvládne vyslovit 3x za sebou bezchybně? aj.)

Další produkty od autora DUHOVÁ PASTELKA

400681
Dějepis
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Kompletní informace o historii vzniku Československa - první světová válka, Masaryk a jeho spolupracovníci, vznik
60.00 Kč
123896
Český jazyk - čtení
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Povídej mi o své knize, povídej mi o svém čtenářství. Brožuru můžete využít vcelku jako knihu anebo rozstříhat na
55.00 Kč
806516
Český jazyk - gramatika
4., 5.
Ostatní
Procvičování ve dvojicích, zatímco si učitel v klidu vychutná kávu. Celkem 48 kartiček s otázkami a odpověďmi ve spodní
38.00 Kč
366713
Český jazyk - čtení
3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Čtenářský deník Soubor obsahuje: · 10 různých čtenářských záznamů · jeden list č. 2 stejný pro všechny čtenářské záznamy
70.00 Kč
JAZYKOLAMY - plakáty a kartičky JAZYKOLAMY - plakáty a kartičky
55 tradičních jazykolamů různé obtížnosti ve formě plakátu a kartiček do hodin Učte děti správné artikulaci i hravou formou. Vystavte jim každý den/týden jiný jazykolam na nástěnku ve třídě, na chodbě školy, nebo rovnou u šaten. Také ve formátu kartiček - vhodné do hodin ČJ, mediální nebo dramatické výchovy. Tipy na užití v hodinách: na začátku hodiny každému žákovi rozdáme jeden jazykolam a dáme mu čas k nácviku každý žák má v ruce kartičku s jazykolamem a obejde všechny spolužáky, kteří se pokusí jej přečíst správně žáci sedí v lavicích, nebo v kruhu na koberci a posílají si jazykolamy a snaží se jen vyslovit učitel promítne soubor PDF na začátku hodiny, všichni žáci jazykolam vysloví (Kdo jej zvládne vyslovit 3x za sebou bezchybně? aj.)
UUCZ-105447
Český jazyk - čtení>Hudební výchova>Logopedie>Výzdoba třídy>Ostatní>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ
65.00