ROZEČTENO, DOČTENO

Kategorie:
Počet stran:
35
Velikost: 25.98 MB
Typ souboru: zip
Nahráno:
Naposledy upraveno:
14. 3. 2025
Sdílet:

DOČTENO - Naučte žáky psát recenze na knihy. Nechte je, ať se učí od sebe navzájem, ať nakouknou k ostatním. Učte je hledat vhodná slova. ROZEČTENO - Sledujte, jaké knihy žáky zajímají. Funguje to i jako seznam vypůjčených knih.

co materiál obsahuje

2 barevné plakáty + 2 černobílé plakáty, 11 x barevné i černobílé desky s klipem

ROZEČTENO, DOČTENO (21 čtverců 8x8 cm s nápisem) - počet čtverců si můžete upravit podle sebe, vytisknete méně/více - tisk na A4 i rozměr k odeslání do tiskárny 30 x 80cm

PAPÍROVÉ DESKY S KLIPEN - 5 x barevné s otázkami, 5 x barevné bez otázek, 1 x černobílé

popis využití

Jednotlivé A4 vytiskněte, zalaminujte a slepte k sobě, aby vznikl dlouhý plakát. Já jsem zvolila tisk a laminaci v tiskárně. Zaplatila jsem 130,- za jeden plakát (30 x 80cm).

Žáci pracují se samolepicími bloky (na laminaci hezky drží, plakát lze využívat opakovaně), lze využít i mazací fixy.

ROZEČTENO

Na plakát žáci zapisují knihy, které právě čtou, mohou také tisknou a lepit obaly knih.

Funguje to i jako seznam vypůjčených knih, pokud je mají žáci ze školní/třídní knihovny.

Učitel má přehled o tom, jaké knihy si žáci vybírají a jaká témata je zajímají.

Další možnost využití je při dílnách čtení, kdy každý žák čte svou knihu. Zadáte otázku a necháte zapsat odpověď. TIPY NA OTÁZKY:

  • Jak bys chtěl/a, aby příběh dopadl?
  • O čem a o kom je tvá kniha?
  • Co tě má příběh naučit?
  • Co je na místě, kde se příběh odehrává zajímavé?
  • Je v úryvku, který právě čteš něco vtipného? Co?
  • Vyskytují se v příběhu nějaká zvířata? Jaká a jakou mají roli?
  • Skončil úryvek, který jsi právě četl/a vesele? Myslíš, že kniha tak i skončí?

DOČTENO

Žáci krátce zhodnotí přečtenou knihu.

Zapisují svá doporučení, postřehy a informace, které by se budoucímu čtenáři mohly hodit.

V případě, že na plakátu již není místo, můžete kartičky s doporučení vkládat do knihy, nebo si dotisknou volná políčka.

PAPÍROVÉ DESKY S KLIPEM

Desky vytiskněte, zalaminujte a používejte mazací fixy.

Vytvořte si s dětmi společně seznam slov, která jim pomohou při psaní recenzí na knihu.

Slova umístěte na viditelné místo tak, aby do nich mohli všichni nahlédnout.


 

Další produkty od autora Zuzana Štěpánková

311409
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
32 karet (velikosti A6) s otázkami které vám pomohou od dětí získat zpětnou vazbu na vaši práci. popis využití
35.00 Kč
310756
Český jazyk
4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
co materiál obsahuje Průřez učiva čtvrtého ročníku - český jazyk. Průřez učiva čtvrtého ročníku - matematika. popis
45.00 Kč
524637
Český jazyk
1.
Ostatní
Pomáhejte dětem se lépe zorientovat v probíraném učivu. Vysvětlete jim, že každý potřebuje k pochopení a osvojení učiva
30.00 Kč
310762
Český jazyk
5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
co materiál obsahuje Průřez učiva pátého ročníku - český jazyk. Průřez učiva pátého ročníku - matematika, geometrie
45.00 Kč
ROZEČTENO, DOČTENO ROZEČTENO, DOČTENO
DOČTENO - Naučte žáky psát recenze na knihy. Nechte je, ať se učí od sebe navzájem, ať nakouknou k ostatním. Učte je hledat vhodná slova. ROZEČTENO - Sledujte, jaké knihy žáky zajímají. Funguje to i jako seznam vypůjčených knih.co materiál obsahuje2 barevné plakáty + 2 černobílé plakáty, 11 x barevné i černobílé desky s klipemROZEČTENO, DOČTENO (21 čtverců 8x8 cm s nápisem) - počet čtverců si můžete upravit podle sebe, vytisknete méně/více - tisk na A4 i rozměr k odeslání do tiskárny 30 x 80cmPAPÍROVÉ DESKY S KLIPEN - 5 x barevné s otázkami, 5 x barevné bez otázek, 1 x černobílépopis využitíJednotlivé A4 vytiskněte, zalaminujte a slepte k sobě, aby vznikl dlouhý plakát. Já jsem zvolila tisk a laminaci v tiskárně. Zaplatila jsem 130,- za jeden plakát (30 x 80cm).Žáci pracují se samolepicími bloky (na laminaci hezky drží, plakát lze využívat opakovaně), lze využít i mazací fixy.ROZEČTENONa plakát žáci zapisují knihy, které právě čtou, mohou také tisknou a lepit obaly knih.Funguje to i jako seznam vypůjčených knih, pokud je mají žáci ze školní/třídní knihovny.Učitel má přehled o tom, jaké knihy si žáci vybírají a jaká témata je zajímají.Další možnost využití je při dílnách čtení, kdy každý žák čte svou knihu. Zadáte otázku a necháte zapsat odpověď. TIPY NA OTÁZKY:Jak bys chtěl/a, aby příběh dopadl?O čem a o kom je tvá kniha?Co tě má příběh naučit?Co je na místě, kde se příběh odehrává zajímavé?Je v úryvku, který právě čteš něco vtipného? Co?Vyskytují se v příběhu nějaká zvířata? Jaká a jakou mají roli?Skončil úryvek, který jsi právě četl/a vesele? Myslíš, že kniha tak i skončí?DOČTENOŽáci krátce zhodnotí přečtenou knihu.Zapisují svá doporučení, postřehy a informace, které by se budoucímu čtenáři mohly hodit.V případě, že na plakátu již není místo, můžete kartičky s doporučení vkládat do knihy, nebo si dotisknou volná políčka.PAPÍROVÉ DESKY S KLIPEMDesky vytiskněte, zalaminujte a používejte mazací fixy.Vytvořte si s dětmi společně seznam slov, která jim pomohou při psaní recenzí na knihu.Slova umístěte na viditelné místo tak, aby do nich mohli všichni nahlédnout. 
UUCZ-821652
Český jazyk - čtení>Český jazyk - literatura>Ostatní>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>📖 Čtenářská gramotnost 1. stupeň>📚 Čtenářská gramotnost 2. stupeň
30.00