VÁNOCE - hledání písmen

Kategorie:
Téma:
Počet stran:
14
Velikost: 12.55 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 12. 2023
Sdílet:

Tematicky zaměřený soubor "VÁNOCE - hledání písmenek" obsahuje celkem 26 kartiček.

Na každé kartičce je v horní části slovo (s obrázkem). Úkolem dětí je najít všechna písmenka, která ve slově jsou, v dolní části kartičky.

Kartičky doporučuji zalaminovat a k označování písmen používat mazatelné fixy - materiál Vám déle vydrží a bude možné jej využívat opakovaně.

Aktivita pomáhá rozvíjet zrakové vnímánígrafomotorikupředčtenářskou gramotnostjazyk a řeč.

Vhodné též pro jazykovou přípravu dětí /žáků s odlišným mateřským jazykem (OMJ).

 

Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ a je plně v souladu s RVP PV.

Klíčové kompetence:

  • k učení (soustředěně pozoruje, zkoumá, objevuje, všímá si souvislostí, experimentuje a užívá při tom jednoduchých pojmů, znaků a symbolů, se učí nejen spontánně, ale i vědomě, vyvine úsilí, soustředí se na činnost a záměrně si zapamatuje; při zadané práci dokončí, co započalo; dovede postupovat podle instrukcí a pokynů, je schopno dobrat se k výsledkům)
  • k řešení problémů (řeší problémy, na které stačí; známé a opakující se situace se snaží řešit samostatně (na základě nápodoby či opakování), náročnější s oporou a pomocí dospělého, nebojí se chybovat, pokud nachází pozitivní ocenění nejen za úspěch, ale také za snahu)

Vzdělávací oblasti:

  • Dítě a jeho tělo:
    • dílčí vzdělávací cíle - rozvoj a užívání všech smyslů
    • očekávané výstupy - vnímat a rozlišovat pomocí všech smyslů (sluchově rozlišovat zvuky a tóny, zrakově rozlišovat tvary předmětů a jiné specifické znaky, rozlišovat vůně, chutě, vnímat hmatem apod.)
  • Dítě a jeho psychika:
    • podoblast "Jazyk a řeč":
      • dílčí vzdělávací cíle - osvojení si některých poznatků a dovedností, které předcházejí čtení i psaní, rozvoj zájmu o psanou podobu jazyka i další formy sdělení verbální i neverbální (výtvarné, hudební, pohybové, dramatické)
      • očekávané výstupy - poznat některá písmena a číslice, popř. slova
    • podoblast "Poznávací schopnosti a funkce, představivost a fantazie, myšlenkové operace"
      • dílčí vzdělávací cíle - osvojení si elementárních poznatků o znakových systémech a jejich funkci (abeceda, čísla), vytváření pozitivního vztahu k intelektuálním činnostem a k učení, podpora a rozvoj zájmu o učení
      • očekávané výstupy - vědomě využívat všechny smysly, záměrně pozorovat, postřehovat, všímat si (nového, změněného, chybějícího), záměrně se soustředit na činnost a udržet pozornost, postupovat a učit se podle pokynů a instrukcí

Další produkty od autora Mgr. Barbora Růžičková

357645
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Ostatní
50 kartiček s obrázky ovoce a zeleniny. Aktivity s robotickými hračkami Bee-Bot / Blue-Bot pomáhají rozvíjet logické
39.98 Kč
454818
Informatika
MŠ, MŠ - předškoláci, 1.
Ostatní
Soubor obsahuje 30 kartiček s obrázky k tématu "Zimní sporty" a 24 kartiček s předlohou (graficky znázorněná cesta
40.00 Kč
358741
Matematika
MŠ, MŠ - předškoláci, 1.
Kolíčkování
Tematický soubor "PODZIM - kolíčkování (počet)" obsahující celkem 64 kartiček je určen k aktivitě "kolíčkování" a je
49.00 Kč
358744
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Ostatní
Tento tematicky zaměřený soubor "Podzim" obsahuje celkem 36 karet ve formátu A4. Všechny karty obsahují kromě obrázku
55.00 Kč
VÁNOCE - hledání písmen VÁNOCE - hledání písmen
Tematicky zaměřený soubor "VÁNOCE - hledání písmenek" obsahuje celkem 26 kartiček. Na každé kartičce je v horní části slovo (s obrázkem). Úkolem dětí je najít všechna písmenka, která ve slově jsou, v dolní části kartičky. Kartičky doporučuji zalaminovat a k označování písmen používat mazatelné fixy - materiál Vám déle vydrží a bude možné jej využívat opakovaně. Aktivita pomáhá rozvíjet zrakové vnímání, grafomotoriku, předčtenářskou gramotnost, jazyk a řeč. Vhodné též pro jazykovou přípravu dětí /žáků s odlišným mateřským jazykem (OMJ).   Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ a je plně v souladu s RVP PV. Klíčové kompetence: k učení (soustředěně pozoruje, zkoumá, objevuje, všímá si souvislostí, experimentuje a užívá při tom jednoduchých pojmů, znaků a symbolů, se učí nejen spontánně, ale i vědomě, vyvine úsilí, soustředí se na činnost a záměrně si zapamatuje; při zadané práci dokončí, co započalo; dovede postupovat podle instrukcí a pokynů, je schopno dobrat se k výsledkům) k řešení problémů (řeší problémy, na které stačí; známé a opakující se situace se snaží řešit samostatně (na základě nápodoby či opakování), náročnější s oporou a pomocí dospělého, nebojí se chybovat, pokud nachází pozitivní ocenění nejen za úspěch, ale také za snahu) Vzdělávací oblasti: Dítě a jeho tělo: dílčí vzdělávací cíle - rozvoj a užívání všech smyslů očekávané výstupy - vnímat a rozlišovat pomocí všech smyslů (sluchově rozlišovat zvuky a tóny, zrakově rozlišovat tvary předmětů a jiné specifické znaky, rozlišovat vůně, chutě, vnímat hmatem apod.) Dítě a jeho psychika: podoblast "Jazyk a řeč": dílčí vzdělávací cíle - osvojení si některých poznatků a dovedností, které předcházejí čtení i psaní, rozvoj zájmu o psanou podobu jazyka i další formy sdělení verbální i neverbální (výtvarné, hudební, pohybové, dramatické) očekávané výstupy - poznat některá písmena a číslice, popř. slova podoblast "Poznávací schopnosti a funkce, představivost a fantazie, myšlenkové operace" dílčí vzdělávací cíle - osvojení si elementárních poznatků o znakových systémech a jejich funkci (abeceda, čísla), vytváření pozitivního vztahu k intelektuálním činnostem a k učení, podpora a rozvoj zájmu o učení očekávané výstupy - vědomě využívat všechny smysly, záměrně pozorovat, postřehovat, všímat si (nového, změněného, chybějícího), záměrně se soustředit na činnost a udržet pozornost, postupovat a učit se podle pokynů a instrukcí
UUCZ-410979
Český jazyk - čtení>Ostatní>MŠ>MŠ - předškoláci>1.>Vánoce
55.00