Čtení s porozuměním na téma VČELY (DEN VČEL) v pohybu a zábavně. Lze využít pro samostatnou práci i pro práci ve dvojicích. BAREVNÁ I ČERNOBÍLÁ VERZE + řešení pro okamžitou kontrolu.
Materiál obsahuje:
- 1 záznamový arch s 6 větami zaměřenými na téma včely
- 6 barevných obrázků ( i v černobílé verzi)
- řešení pro okamžitou kontrolu.
Žáci procvičí:
- čtení s porozuměním,
- zrakovou paměť.
Použití:
1. Samostatná práce (běhací varianta):
Žákům rozdejte záznamové listy. Kartičky s obrázky rozmístěte ve vymezeném prostoru. Žáci mají za úkol podle přečtené věty najít vhodný obrázek. Musí si zapamatovat písmeno, které je na obrázku a následně ho zapsat k dané větě do záznamového listu. S pracovním listem nesmí žáci chodit. Ke kartičce se vrací kolikrát potřebují. Poté z poskládaných písmen složí tajenku VČELAŘ a doplní ji do věty.
2. Práce ve dvojici:
Postupujete dle stejného principu jako u samostatné práce, jen s tím rozdílem, že je jeden z dvojice ,,běhač” a druhý zapisovatel. Běhač si zapamatuje větu, kterou mu zapisovatel přečtěte. Běhač najde obrázek dle popisu a sdělí zapisovateli písmenko, které je u obrázku. Společně se snaží přijít na tajenku.
Následná činnost:
Následně si povídejte o včelách. Řekněte si, čím jsou pro nás užitečné.
Formát:
Materiál je určen pro BAREVNÝ či ČERNOBÍLÝ tisk na formát A4.