Vyjmenovaná slova po B - slova příbuzná

Počet stran:
9
Velikost: 4.57 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 3. 2024
Sdílet:

Cílem této aktivity je procvičit/zopakovat vybraná příbuzná slova k vyjmenovaným slovům po B.

Obsahem materiálu je průvodní list, 13 puzzlíků (vždy jedno puzzle k jednomu VS).

Postup a využití:

Materiál si vytiskneme na papíry A4 na výšku (počet kopií dle počtu žáků/počtu dvojic žáků). Vytištěný materiál si zalaminujeme a poté rozstříháme podle vyznačených dílků.

VE TŘÍDĚ:

Žáci si do dvojic nebo samostatně vylosují vyjmenované slovo = hlavní dílek puzzle. Na jedno místo (ideálně koberec) rozházíme zbytek dílků. Žáci hledají chybějící dílky do jejich puzzle (upozorníme je, že puzzle se skládá pouze ze 6 dílků). Kontrolu provádíme společně.

Další produkty od autora EDUMATE - Tereza Kubešová

646020
Český jazyk
MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5.
Pexeso
Cílem této aktivity je procvičit/zopakovat známá česká přirovnání. Obsahem materiálu je průvodní list, 30x dvojice
30.00 Kč
509496
Prvouka
2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Cílem této aktivity je procvičit/zopakovat téma lidské tělo. Lze také využít v úvodu tématu pro seznámení s tématem
25.00 Kč
683256
Český jazyk
1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Cílem této aktivity je procvičit abecedu (všechny čtyři podoby písmene) a trénovat, rozvíjet sluchovou diferenciaci
45.00 Kč
502019
Matematika
2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Obsah materiálu: průvodní list 14 puzzlíků na příklady s násobením 10 puzzlíků na příklady s dělením Cílem: Cílem této
55.00 Kč
Vyjmenovaná slova po B - slova příbuzná Vyjmenovaná slova po B - slova příbuzná
Cílem této aktivity je procvičit/zopakovat vybraná příbuzná slova k vyjmenovaným slovům po B. Obsahem materiálu je průvodní list, 13 puzzlíků (vždy jedno puzzle k jednomu VS). Postup a využití: Materiál si vytiskneme na papíry A4 na výšku (počet kopií dle počtu žáků/počtu dvojic žáků). Vytištěný materiál si zalaminujeme a poté rozstříháme podle vyznačených dílků. VE TŘÍDĚ: Žáci si do dvojic nebo samostatně vylosují vyjmenované slovo = hlavní dílek puzzle. Na jedno místo (ideálně koberec) rozházíme zbytek dílků. Žáci hledají chybějící dílky do jejich puzzle (upozorníme je, že puzzle se skládá pouze ze 6 dílků). Kontrolu provádíme společně.
UUCZ-532802
Český jazyk - gramatika>Didaktické hry>Skládačky>3.>4.>ZŠ – 1. STUPEŇ
30.00