Čeští spisovatelé - Kdo jsem?

Kategorie:
Počet stran:
12
Velikost: 466.19 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Barbora Čechová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
5. 8. 2022
Sdílet:
  • Soubor je zaměřen a nejvýznamnější české spisovatele.
  • 2. varianty k procvičení

1. část kartičky Kdo jsem?

Kartičky doporučuji zalaminovat. Cílem je poznat, kdo je autorem?

Žáci mohou pracovat ve dvojicích, či ve skupince.

Žák si přečte kartičku, kterou si vylosuje a snaží se přiřadit kartičku správného autora podle následujícího textu na kartičce.

Řešení je na konci souboru.

2. část kartičky autor – dílo

Kartičky doporučuji zalaminovat. Cílem je přiřadit dílo ke správnému spisovateli. Nebo naopak.

Žáci mohou opět pracovat ve dvojicích, či ve skupince.

Řešení je také na konci souboru.

Další produkty od autora Barbora Čechová

139219
Český jazyk - gramatika
5.
Skládačky
Na jedné straně A4 jsou čtyři kartičky. Každá kartička obsahuje tři věty k doplnění koncovek. Úkolem žáků je najít
49.00 Kč
121433
Český jazyk
1., 2.
Skládačky
1. Kartičky se slovy, označte kolíčkem, či svorkou správné odpovědi, pokud si kartičky zalaminujete , můžete zezadu
39.00 Kč
146642
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Kartičky můžete použít v jakékoliv hodině. Kartičky si mohou žáci losovat nebo je nechte vybrat si. Odpovídat mohou
29.00 Kč
123519
Český jazyk
3., 4.
Didaktické hry
1. Kartičky s číslovkami Označte správný druh číslovky kolíčkem či svorkou. 2. Přiřazování ikonek s číslovkami do vět
25.00 Kč
Čeští spisovatelé - Kdo jsem? Čeští spisovatelé - Kdo jsem?
Soubor je zaměřen a nejvýznamnější české spisovatele. 2. varianty k procvičení 1. část kartičky Kdo jsem? Kartičky doporučuji zalaminovat. Cílem je poznat, kdo je autorem? Žáci mohou pracovat ve dvojicích, či ve skupince. Žák si přečte kartičku, kterou si vylosuje a snaží se přiřadit kartičku správného autora podle následujícího textu na kartičce. Řešení je na konci souboru. 2. část kartičky autor – dílo Kartičky doporučuji zalaminovat. Cílem je přiřadit dílo ke správnému spisovateli. Nebo naopak. Žáci mohou opět pracovat ve dvojicích, či ve skupince. Řešení je také na konci souboru.
UUCZ-119345
Český jazyk - literatura>Skládačky>ZŠ – 2. STUPEŇ
45.00