Čeští spisovatelé - Kdo jsem?

Kategorie:
Počet stran:
12
Velikost: 466.19 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Barbora Čechová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
5. 8. 2022
Sdílet:
  • Soubor je zaměřen a nejvýznamnější české spisovatele.
  • 2. varianty k procvičení

1. část kartičky Kdo jsem?

Kartičky doporučuji zalaminovat. Cílem je poznat, kdo je autorem?

Žáci mohou pracovat ve dvojicích, či ve skupince.

Žák si přečte kartičku, kterou si vylosuje a snaží se přiřadit kartičku správného autora podle následujícího textu na kartičce.

Řešení je na konci souboru.

2. část kartičky autor – dílo

Kartičky doporučuji zalaminovat. Cílem je přiřadit dílo ke správnému spisovateli. Nebo naopak.

Žáci mohou opět pracovat ve dvojicích, či ve skupince.

Řešení je také na konci souboru.

Další produkty od autora Barbora Čechová

122445
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Já mám, kdo má
• Kartičky rozstříhejte a rozdejte žákům. Začíná hráč, který v ruce drží kartu bez obrázku (první karta) a říká: Kdo má
30.00 Kč
321280
Prvouka
ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
První verze kartiček (1. skupina) 90 kartiček Kartičky zamíchejte. Žáci mají za úkol přečíst si otázku a vyhledat
55.00 Kč
127168
Český jazyk
MŠ - předškoláci, 1.
Didaktické hry
Děti mají za úkol skládat obrázky do vyznačených koleček podle začátečního písmenka. Šablony jsou ve velikosti A4. Na
39.00 Kč
133685
Český jazyk
8.
Didaktické hry
Vystřihněte druhy VV a zalaminujte je. Vystřihněte samostatné věty na a zalaminujte je. Kartičky s druhy VV dejte do
48.00 Kč
Čeští spisovatelé - Kdo jsem? Čeští spisovatelé - Kdo jsem?
Soubor je zaměřen a nejvýznamnější české spisovatele. 2. varianty k procvičení 1. část kartičky Kdo jsem? Kartičky doporučuji zalaminovat. Cílem je poznat, kdo je autorem? Žáci mohou pracovat ve dvojicích, či ve skupince. Žák si přečte kartičku, kterou si vylosuje a snaží se přiřadit kartičku správného autora podle následujícího textu na kartičce. Řešení je na konci souboru. 2. část kartičky autor – dílo Kartičky doporučuji zalaminovat. Cílem je přiřadit dílo ke správnému spisovateli. Nebo naopak. Žáci mohou opět pracovat ve dvojicích, či ve skupince. Řešení je také na konci souboru.
UUCZ-119345
Český jazyk - literatura>Skládačky>ZŠ – 2. STUPEŇ
45.00