Čeští spisovatelé - Kdo jsem?

Kategorie:
Počet stran:
12
Velikost: 466.19 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Barbora Čechová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
5. 8. 2022
Sdílet:
  • Soubor je zaměřen a nejvýznamnější české spisovatele.
  • 2. varianty k procvičení

1. část kartičky Kdo jsem?

Kartičky doporučuji zalaminovat. Cílem je poznat, kdo je autorem?

Žáci mohou pracovat ve dvojicích, či ve skupince.

Žák si přečte kartičku, kterou si vylosuje a snaží se přiřadit kartičku správného autora podle následujícího textu na kartičce.

Řešení je na konci souboru.

2. část kartičky autor – dílo

Kartičky doporučuji zalaminovat. Cílem je přiřadit dílo ke správnému spisovateli. Nebo naopak.

Žáci mohou opět pracovat ve dvojicích, či ve skupince.

Řešení je také na konci souboru.

Další produkty od autora Barbora Čechová

599361
Hudební výchova
MŠ - předškoláci, 1.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
•Jednotlivé úkoly vytiskněte a zalaminujte pro delší životnost. Stezka je vhodná do interiéru i na ven. Úkoly plňte
30.00 Kč
199173
Český jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
• Na jedné straně A4 naleznete dvě karty. Každá karta obsahuje šest řádků s větami. Všechny karty vytiskněte a
53.00 Kč
321287
Český jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
V souboru naleznete celkem 30 kartiček s úkoly. Kartičky využijte, jak jen potřebujete. Jsou především cíleně pro
44.00 Kč
226595
Český jazyk - sloh
2., 3.
Didaktické hry
Kartičky rozstříhejte a zalaminujte. Děti si mohou kartičky losovat nebo vybírat podle své volby. Na každé kartičce je
25.00 Kč
Čeští spisovatelé - Kdo jsem? Čeští spisovatelé - Kdo jsem?
Soubor je zaměřen a nejvýznamnější české spisovatele. 2. varianty k procvičení 1. část kartičky Kdo jsem? Kartičky doporučuji zalaminovat. Cílem je poznat, kdo je autorem? Žáci mohou pracovat ve dvojicích, či ve skupince. Žák si přečte kartičku, kterou si vylosuje a snaží se přiřadit kartičku správného autora podle následujícího textu na kartičce. Řešení je na konci souboru. 2. část kartičky autor – dílo Kartičky doporučuji zalaminovat. Cílem je přiřadit dílo ke správnému spisovateli. Nebo naopak. Žáci mohou opět pracovat ve dvojicích, či ve skupince. Řešení je také na konci souboru.
UUCZ-119345
Český jazyk - literatura>Skládačky>ZŠ – 2. STUPEŇ
45.00