Čeští spisovatelé - Kdo jsem?

Kategorie:
Počet stran:
12
Velikost: 466.19 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
5. 8. 2022
Sdílet:
  • Soubor je zaměřen a nejvýznamnější české spisovatele.
  • 2. varianty k procvičení

1. část kartičky Kdo jsem?

Kartičky doporučuji zalaminovat. Cílem je poznat, kdo je autorem?

Žáci mohou pracovat ve dvojicích, či ve skupince.

Žák si přečte kartičku, kterou si vylosuje a snaží se přiřadit kartičku správného autora podle následujícího textu na kartičce.

Řešení je na konci souboru.

2. část kartičky autor – dílo

Kartičky doporučuji zalaminovat. Cílem je přiřadit dílo ke správnému spisovateli. Nebo naopak.

Žáci mohou opět pracovat ve dvojicích, či ve skupince.

Řešení je také na konci souboru.

Další produkty od autora Barbora Čechová

122084
Přírodověda
ZŠ – 1. STUPEŇ
Postřehovky
JAK SE SOUBOREM PRACOVAT? Kartičky zalaminujte a rozstříhejte. Přiřazujte k názvům obrázkové kartičky. Pro kontrolu
40.00 Kč
139225
Zeměpis
5.
Didaktické hry
Všechny kartičky i kruhy vystřihněte a zalaminujte. Úkolem žáků je zařadit jednotlivá zvířata podle kontinentů. Na konci
35.00 Kč
127168
Český jazyk
MŠ - předškoláci, 1.
Didaktické hry
Děti mají za úkol skládat obrázky do vyznačených koleček podle začátečního písmenka. Šablony jsou ve velikosti A4. Na
39.00 Kč
144409
Český jazyk - čtení
1., 2.
Didaktické hry
1. varianta Kartičky vystřihněte a zalaminujte. Žák má za úkol prohlédnout si obrázek na kartičce a přečíst si všechny
50.00 Kč
Čeští spisovatelé - Kdo jsem? Čeští spisovatelé - Kdo jsem?
Soubor je zaměřen a nejvýznamnější české spisovatele. 2. varianty k procvičení 1. část kartičky Kdo jsem? Kartičky doporučuji zalaminovat. Cílem je poznat, kdo je autorem? Žáci mohou pracovat ve dvojicích, či ve skupince. Žák si přečte kartičku, kterou si vylosuje a snaží se přiřadit kartičku správného autora podle následujícího textu na kartičce. Řešení je na konci souboru. 2. část kartičky autor – dílo Kartičky doporučuji zalaminovat. Cílem je přiřadit dílo ke správnému spisovateli. Nebo naopak. Žáci mohou opět pracovat ve dvojicích, či ve skupince. Řešení je také na konci souboru.
UUCZ-119345
Český jazyk - literatura>Skládačky>ZŠ – 2. STUPEŇ
45.00