Čeští spisovatelé - Kdo jsem?

Kategorie:
Počet stran:
12
Velikost: 466.19 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Barbora Čechová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
5. 8. 2022
Sdílet:
  • Soubor je zaměřen a nejvýznamnější české spisovatele.
  • 2. varianty k procvičení

1. část kartičky Kdo jsem?

Kartičky doporučuji zalaminovat. Cílem je poznat, kdo je autorem?

Žáci mohou pracovat ve dvojicích, či ve skupince.

Žák si přečte kartičku, kterou si vylosuje a snaží se přiřadit kartičku správného autora podle následujícího textu na kartičce.

Řešení je na konci souboru.

2. část kartičky autor – dílo

Kartičky doporučuji zalaminovat. Cílem je přiřadit dílo ke správnému spisovateli. Nebo naopak.

Žáci mohou opět pracovat ve dvojicích, či ve skupince.

Řešení je také na konci souboru.

Další produkty od autora Barbora Čechová

120160
Dějepis
ZŠ – 2. STUPEŇ
Skládačky
Úkolem žáka je přiřadit kartičky s daty k popisům jednotlivých událostí. Soubor obsahuje 54 kartiček + prázdné kartičky
25.00 Kč
118266
Český jazyk - literatura
ZŠ – 2. STUPEŇ
Skládačky
V souboru naleznete kartičky a pracovní listy. Kartičky Úkolem žáka nebo skupinky je přiřadit k sobě dvojice podle
40.00 Kč
120594
Český jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Soubor obsahuje celkem 3 různé druhy kartiček (zelené, červené a modré). Zelené kartičky (rozehřívací) mohou sloužit k
50.00 Kč
152214
Přírodověda
3., 4.
Didaktické hry
Kartičky s fotografiemi a názvy nejznámějších hub (str. 2 – 5) 24 kartiček Kartičky vystřihněte a zalaminujte. Tyto
49.00 Kč
Čeští spisovatelé - Kdo jsem? Čeští spisovatelé - Kdo jsem?
Soubor je zaměřen a nejvýznamnější české spisovatele. 2. varianty k procvičení 1. část kartičky Kdo jsem? Kartičky doporučuji zalaminovat. Cílem je poznat, kdo je autorem? Žáci mohou pracovat ve dvojicích, či ve skupince. Žák si přečte kartičku, kterou si vylosuje a snaží se přiřadit kartičku správného autora podle následujícího textu na kartičce. Řešení je na konci souboru. 2. část kartičky autor – dílo Kartičky doporučuji zalaminovat. Cílem je přiřadit dílo ke správnému spisovateli. Nebo naopak. Žáci mohou opět pracovat ve dvojicích, či ve skupince. Řešení je také na konci souboru.
UUCZ-119345
Český jazyk - literatura>Skládačky>ZŠ – 2. STUPEŇ
45.00