Čeští spisovatelé - Kdo jsem?

Kategorie:
Počet stran:
12
Velikost: 466.19 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Barbora Čechová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
5. 8. 2022
Sdílet:
  • Soubor je zaměřen a nejvýznamnější české spisovatele.
  • 2. varianty k procvičení

1. část kartičky Kdo jsem?

Kartičky doporučuji zalaminovat. Cílem je poznat, kdo je autorem?

Žáci mohou pracovat ve dvojicích, či ve skupince.

Žák si přečte kartičku, kterou si vylosuje a snaží se přiřadit kartičku správného autora podle následujícího textu na kartičce.

Řešení je na konci souboru.

2. část kartičky autor – dílo

Kartičky doporučuji zalaminovat. Cílem je přiřadit dílo ke správnému spisovateli. Nebo naopak.

Žáci mohou opět pracovat ve dvojicích, či ve skupince.

Řešení je také na konci souboru.

Další produkty od autora Barbora Čechová

118261
Český jazyk - sloh
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Vylosuj si kartičku z 6 různých kategorií a vymysli nebo napiš příběh, který má děj. Kategorie kartiček: osoba, zvíře
50.00 Kč
152214
Přírodověda
3., 4.
Didaktické hry
Kartičky s fotografiemi a názvy nejznámějších hub (str. 2 – 5) 24 kartiček Kartičky vystřihněte a zalaminujte. Tyto
49.00 Kč
153742
Český jazyk - sloh
ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Soubor obsahuje: Myšlenková mapa Mapu vytiskněte a rozdejte žákům. Žáci mohou pracovat ve dvojicích i ve skupině. Úkolem
49.00 Kč
247619
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Všechny kartičky vytiskněte a zalaminujte. Soubor se skládá ze dvou druhů kartiček. V první části naleznete obrázkové
50.00 Kč
Čeští spisovatelé - Kdo jsem? Čeští spisovatelé - Kdo jsem?
Soubor je zaměřen a nejvýznamnější české spisovatele. 2. varianty k procvičení 1. část kartičky Kdo jsem? Kartičky doporučuji zalaminovat. Cílem je poznat, kdo je autorem? Žáci mohou pracovat ve dvojicích, či ve skupince. Žák si přečte kartičku, kterou si vylosuje a snaží se přiřadit kartičku správného autora podle následujícího textu na kartičce. Řešení je na konci souboru. 2. část kartičky autor – dílo Kartičky doporučuji zalaminovat. Cílem je přiřadit dílo ke správnému spisovateli. Nebo naopak. Žáci mohou opět pracovat ve dvojicích, či ve skupince. Řešení je také na konci souboru.
UUCZ-119345
Český jazyk - literatura>Skládačky>ZŠ – 2. STUPEŇ
45.00