Čeští spisovatelé - Kdo jsem?

Kategorie:
Počet stran:
12
Velikost: 466.19 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Barbora Čechová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
5. 8. 2022
Sdílet:
  • Soubor je zaměřen a nejvýznamnější české spisovatele.
  • 2. varianty k procvičení

1. část kartičky Kdo jsem?

Kartičky doporučuji zalaminovat. Cílem je poznat, kdo je autorem?

Žáci mohou pracovat ve dvojicích, či ve skupince.

Žák si přečte kartičku, kterou si vylosuje a snaží se přiřadit kartičku správného autora podle následujícího textu na kartičce.

Řešení je na konci souboru.

2. část kartičky autor – dílo

Kartičky doporučuji zalaminovat. Cílem je přiřadit dílo ke správnému spisovateli. Nebo naopak.

Žáci mohou opět pracovat ve dvojicích, či ve skupince.

Řešení je také na konci souboru.

Další produkty od autora Barbora Čechová

133348
Matematika
4., 5.
Já mám, kdo má
Soubor obsahuje celkem 36 karet, na nichž jsou dvě čísla – jedno římské a jedno arabské. Karty jednotlivými převody
29.00 Kč
199173
Český jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
• Na jedné straně A4 naleznete dvě karty. Každá karta obsahuje šest řádků s větami. Všechny karty vytiskněte a
53.00 Kč
260537
Český jazyk - literatura
ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Soubor je rozdělen na dvě části. V první části (str. 2–4) naleznete karty, na kterých jsou otázky a úkoly k jednotlivým
60.00 Kč
377441
Český jazyk - sloh
ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
V souboru naleznete celkem 36 kartiček s 20 různými slohovými útvary. Kartičky slouží k procvičení jednotlivých
35.00 Kč
Čeští spisovatelé - Kdo jsem? Čeští spisovatelé - Kdo jsem?
Soubor je zaměřen a nejvýznamnější české spisovatele. 2. varianty k procvičení 1. část kartičky Kdo jsem? Kartičky doporučuji zalaminovat. Cílem je poznat, kdo je autorem? Žáci mohou pracovat ve dvojicích, či ve skupince. Žák si přečte kartičku, kterou si vylosuje a snaží se přiřadit kartičku správného autora podle následujícího textu na kartičce. Řešení je na konci souboru. 2. část kartičky autor – dílo Kartičky doporučuji zalaminovat. Cílem je přiřadit dílo ke správnému spisovateli. Nebo naopak. Žáci mohou opět pracovat ve dvojicích, či ve skupince. Řešení je také na konci souboru.
UUCZ-119345
Český jazyk - literatura>Skládačky>ZŠ – 2. STUPEŇ
45.00