Čeští spisovatelé - Kdo jsem?

Kategorie:
Počet stran:
12
Velikost: 466.19 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Barbora Čechová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
5. 8. 2022
Sdílet:
  • Soubor je zaměřen a nejvýznamnější české spisovatele.
  • 2. varianty k procvičení

1. část kartičky Kdo jsem?

Kartičky doporučuji zalaminovat. Cílem je poznat, kdo je autorem?

Žáci mohou pracovat ve dvojicích, či ve skupince.

Žák si přečte kartičku, kterou si vylosuje a snaží se přiřadit kartičku správného autora podle následujícího textu na kartičce.

Řešení je na konci souboru.

2. část kartičky autor – dílo

Kartičky doporučuji zalaminovat. Cílem je přiřadit dílo ke správnému spisovateli. Nebo naopak.

Žáci mohou opět pracovat ve dvojicích, či ve skupince.

Řešení je také na konci souboru.

Další produkty od autora Barbora Čechová

234850
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
DIALOGY - první část souboru V první části naleznete 20 obrázkových kartiček. Na každé kartičce jsou vždy dvě, tři nebo
55.00 Kč
147799
Prvouka
3.
Didaktické hry
Všechny kartičky vystřihněte a zalaminujte. Rozdejte kartičky dětem. Začíná hráč, který v ruce drží kartu, na které je
44.00 Kč
206669
Český jazyk
5.
Didaktické hry
• Všechny kartičky vystřihněte a zalaminujte. • Po zalaminování mohou žáci psát přímo do kartiček. • Tento soubor je
39.00 Kč
243609
Český jazyk - čtení
2., 3.
Didaktické hry
Všechny kartičky vytiskněte a zalaminujte. Na kartičkách naleznete vždy osm vět a osm slov k doplnění. Úkolem žáka je
49.00 Kč
Čeští spisovatelé - Kdo jsem? Čeští spisovatelé - Kdo jsem?
Soubor je zaměřen a nejvýznamnější české spisovatele. 2. varianty k procvičení 1. část kartičky Kdo jsem? Kartičky doporučuji zalaminovat. Cílem je poznat, kdo je autorem? Žáci mohou pracovat ve dvojicích, či ve skupince. Žák si přečte kartičku, kterou si vylosuje a snaží se přiřadit kartičku správného autora podle následujícího textu na kartičce. Řešení je na konci souboru. 2. část kartičky autor – dílo Kartičky doporučuji zalaminovat. Cílem je přiřadit dílo ke správnému spisovateli. Nebo naopak. Žáci mohou opět pracovat ve dvojicích, či ve skupince. Řešení je také na konci souboru.
UUCZ-119345
Český jazyk - literatura>Skládačky>ZŠ – 2. STUPEŇ
45.00