ŽERTOVNÉ PSANÍ - uvolňovací cviky před psaním

Počet stran:
44
Velikost: 7.68 MB
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
17. 9. 2021
Cena:
44 Kč vč. DPH
Sdílet:

Zásobník 40 žertovných uvolňovacích cviků před vlastním psaním, který dětem zpříjemní chvilky psaní. Obrázky jsou jednoduché a děti je lehce zvládnou po učitelce napodobit.

Mohou jej využít také rodiče a učitelky MŠ pro přípravu předškoláků na úspěšný start v základní škole.

Velké obrázky jsou zpracovány SCHVÁLNĚ několikanásobnými tahy (působící možná trochu ledabyle), aby bylo vidět, jak má vypadat výsledný obrázek dítěte:

  • lehké, rychlé, opakující se tahy
  • vrstvící se barvy na jedné ploše (obrázek se může totiž použít i jiný den s jinou pastelkou)

V malých obdélníčcích v horní části stránky najdete tahy, pomocí kterých budete postupně obrázek vytvářet. Jejich pořadí užití, si můžete sami měnit.

Důležité je, aby se jednotlivý tah rytmicky opakoval (asi tak v rytmu písně Prší, prší, jen se leje).

VLASTNÍ PRÁCE SE SOUBOREM OBRÁZKŮ

Učitelka si vybere před psaním jeden z obrázků, který bude postupně "tvořit" pomocí opakujících se čar, kliček a zátrhů na tabuli. Je dobré ukázat tento obrázek dětem předem, aby viděly, co budete v sešitě postupně tvořit. Děti budou tahy napodobovat do nelinkovaného sešitu A4. Vyberou si jednu pastelku, kterou budou při práci používat. Na stejném obrázku můžete trénovat uvolnění ruky i jiný den, obrázek pak bude krásně duhový. Pro správné uvolnění ruky je důležité, aby dítě každý tah zopakovalo alespoň 8× ve svižném rytmu. Získá tím správný cit pro psaní, ruka nebude těžká a křečovitá. Doporučuji říci dětem, aby psaly lehce, jako by obrázek „vyšívaly zlatou nitkou“, a tužku příliš „neškrtily“. Nemá to totiž ráda a píše pak škaredě :). V malých obdélníčcích v horní části stránky najdete tahy, pomocí kterých budete postupně obrázek vytvářet. Jejich pořadí užití, si můžete sami měnit. „Švih“ jednotlivých tahů by měl být asi tak v rytmu písně Prší, prší, jen se leje. Velký obrázek: tak bude „dílo“ vypadat, až jej společně dokončíte.

Cviky jsou zvláště vhodné:

  • pro předškoláky
  • prvňáčky
  • starší děti s vývojovými poruchami učení.

Přeji Vám RADOSTNÉ PSANÍ.

Další produkty od autora Michaela Burghardt

101684
Český jazyk - čtení
1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Didaktická pomůcka procvičující znalost základních slabik při počátečním čtení. Pokud děti zvládnou základní řadu písmen
70.00 Kč
66126
Matematika
2., 3., 4., 5., Speciální pedagogika
Skládačky
Skládačka obsahuje dva bílé násobilkové drahokamy, které si můžete vybarvit podle vlastního přání (pro práci ve
28.00 Kč
101679
Český jazyk - čtení
1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Didaktická pomůcka procvičující znalost základních slabik při počátečním čtení. Pokud děti zvládnou základní řadu písmen
40.00 Kč
101709
Český jazyk - čtení
1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Didaktická hra na rozvoj analyticko-syntetického myšlení. Hra dále rozvíjí postřeh a soustředění. Úkolem dětí je
53.00 Kč
ŽERTOVNÉ PSANÍ - uvolňovací cviky před psaním ŽERTOVNÉ PSANÍ - uvolňovací cviky před psaním
Zásobník 40 žertovných uvolňovacích cviků před vlastním psaním, který dětem zpříjemní chvilky psaní. Obrázky jsou jednoduché a děti je lehce zvládnou po učitelce napodobit. Mohou jej využít také rodiče a učitelky MŠ pro přípravu předškoláků na úspěšný start v základní škole. Velké obrázky jsou zpracovány SCHVÁLNĚ několikanásobnými tahy (působící možná trochu ledabyle), aby bylo vidět, jak má vypadat výsledný obrázek dítěte: lehké, rychlé, opakující se tahy vrstvící se barvy na jedné ploše (obrázek se může totiž použít i jiný den s jinou pastelkou) V malých obdélníčcích v horní části stránky najdete tahy, pomocí kterých budete postupně obrázek vytvářet. Jejich pořadí užití, si můžete sami měnit. Důležité je, aby se jednotlivý tah rytmicky opakoval (asi tak v rytmu písně Prší, prší, jen se leje). VLASTNÍ PRÁCE SE SOUBOREM OBRÁZKŮ Učitelka si vybere před psaním jeden z obrázků, který bude postupně "tvořit" pomocí opakujících se čar, kliček a zátrhů na tabuli. Je dobré ukázat tento obrázek dětem předem, aby viděly, co budete v sešitě postupně tvořit. Děti budou tahy napodobovat do nelinkovaného sešitu A4. Vyberou si jednu pastelku, kterou budou při práci používat. Na stejném obrázku můžete trénovat uvolnění ruky i jiný den, obrázek pak bude krásně duhový. Pro správné uvolnění ruky je důležité, aby dítě každý tah zopakovalo alespoň 8× ve svižném rytmu. Získá tím správný cit pro psaní, ruka nebude těžká a křečovitá. Doporučuji říci dětem, aby psaly lehce, jako by obrázek „vyšívaly zlatou nitkou“, a tužku příliš „neškrtily“. Nemá to totiž ráda a píše pak škaredě :). V malých obdélníčcích v horní části stránky najdete tahy, pomocí kterých budete postupně obrázek vytvářet. Jejich pořadí užití, si můžete sami měnit. „Švih“ jednotlivých tahů by měl být asi tak v rytmu písně Prší, prší, jen se leje. Velký obrázek: tak bude „dílo“ vypadat, až jej společně dokončíte. Cviky jsou zvláště vhodné: pro předškoláky prvňáčky starší děti s vývojovými poruchami učení. Přeji Vám RADOSTNÉ PSANÍ.
UUCZ-51362
Český jazyk - psaní>Přípravy hodiny/lekce>MŠ - předškoláci>1.>2.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika
44.00