Barevné jarní rostliny 3. - 4. třída

Kategorie:
Počet stran:
10
Velikost: 2.54 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
13. 4. 2023
Sdílet:

Materiál obsahuje 10PL pro 3. třídu, použitelné i ve 4. třídě jako opakování (nebo si učitel učivu přizpůsobí – např. u sloves mohou starší děti určit i OSOBU, ČÍSLO, ČAS). PL jsou tematicky zaměřené na jarní rostliny.

(NARCIS, SNĚŽENKA, BLEDULE, PODBĚL, SEDMIKRÁSKA, KOPRETINA, VIOLKA, KROKUS, SMETÁNKA LÉKAŘSKÁ, HYACINT)

ČESKÝ JAZYK – 5PL:

BLEDULE –(SPODOBA ZNĚLOSTI, PÁD, ČÍSLO, ROD,..) Přečti si text o rostlině a vykresli ji podle textu, odpověz na otázky. Doplň ve slovech vynechaná písmena, podle toho vykresli jednotlivé dílky a u podstatných jmen urči PÁD, ČÍSLO, ROD A (VZOR).

HYACINT –(SPODOBA, PÁD, ČÍSLO, ROD,…)Přečti si text o rostlině a vykresli ji podle textu. Odpověz na otázku. Doplň vynechaná písmena a dílky podle toho vykresli. U podstatných jmen urči PÁD, ČÍSLO, ROD, (VZOR).

SMETÁNKA LÉKAŘSKÁ –(SPODOBA ZNĚLOSTI) PŘEČTI SI TEXT O ROSTLINCE. ODPOVĚZ NA OTÁZKY, VYKRESLI OBRÁZEK. Doplň vynechaná písmena a dílky vykresli podle slovních druhů - řiď se zvýrazněnými slovy.

SEDMIKRÁSKA –(DOPLŇOVÁNÍ I,Í/Y/Ý PO VYJMENOVANÝCH SLOVECH, SLOVNÍ DRUHY) DOPLŇ VYNECHANÁ PÍSMEN - Y/Ý, I/Í. VYKRESLI PODLE ZVÝRAZNĚNÝCH SLOV - PODLE SLOVNÍCH DRUHŮ. PŘEČTI SI TEXT O ROSTLINCE. ODPOVĚZ NA OTÁZKY, VYKRESLI OBRÁZEK.

 

PODBĚL – –(DOPLŇOVÁNÍ I,Í/Y/Ý PO VYJMENOVANÝCH SLOVECH, SLOVNÍ DRUHY) Přečti si text o rostlině a vykresli ji podle toho. Odpověz na otázky. Doplň správné y,ý/i,í a dílky vykresli podle slovních druhů - řiď se zvýrazněnými slovy

MATEMATIKA 5PL:

NARCIS, KROKUS, SNĚŽENKA – NÁSOBENÍ A DĚLENÍ V OBORU MALÉ NÁSOBILKY

VIOLKA – NÍSOBENÍ V OBORU VELKÉ NÁSOBILKY

KOPRETINA - + - DO 1000 S PŘECHODEM PŘES 10

 

Materiál obsahuje psací úkol – odpověď na otázku/y, kde odpovědi děti najdou v textu pod rostlinou. Rostlinu vykreslí a nadpis napíší s pomocí učitele – poskytne reálné fotografie rostliny nebo promítne na interaktivní tabuli. Psací úkol lze použít i jako běhací diktát, kdy spodní část učitel odstřihne a umístí někde ve třídě….žák si pro odpověď musí dojít … 😊

Materiál i obrázky jsou moje autorské.

26994
Český jazyk
Školní družina, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pracovní listy
DEN ZEMĚ Čtení, psaní, počítání, stříhání, lepení, vykreslování,… Materiál obsahuje 36 PL k tématu DEN ZEMĚ. Matematika
65.00 Kč
87871
Český jazyk
4., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pracovní listy
Přibližme dětem vánoční zvyky, tradice a symboly v matematice a českém jazyku. Přitom rozšiřme slovní zásobu, zopakujme
45.00 Kč
422531
Český jazyk
3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pracovní listy
ČB PL – BÝČEK, KOBYLA – s přehledem vyjmenovaných slov po B + řádky k přepisu. Materiál obsahuje hravé seznámení a
56.00 Kč
404750
Český jazyk
3., 4., 5., Speciální pedagogika
Pracovní listy
Soubor obsahuje 7 barevných pavučin s nadpisy pádů + malé kartičky, které děti třídí k jednotlivým pavučinám. Dále PL s
38.00 Kč
Barevné jarní rostliny 3. - 4. třída Barevné jarní rostliny 3. - 4. třída
Materiál obsahuje 10PL pro 3. třídu, použitelné i ve 4. třídě jako opakování (nebo si učitel učivu přizpůsobí – např. u sloves mohou starší děti určit i OSOBU, ČÍSLO, ČAS). PL jsou tematicky zaměřené na jarní rostliny.(NARCIS, SNĚŽENKA, BLEDULE, PODBĚL, SEDMIKRÁSKA, KOPRETINA, VIOLKA, KROKUS, SMETÁNKA LÉKAŘSKÁ, HYACINT)ČESKÝ JAZYK – 5PL:BLEDULE –(SPODOBA ZNĚLOSTI, PÁD, ČÍSLO, ROD,..) Přečti si text o rostlině a vykresli ji podle textu, odpověz na otázky. Doplň ve slovech vynechaná písmena, podle toho vykresli jednotlivé dílky a u podstatných jmen urči PÁD, ČÍSLO, ROD A (VZOR).HYACINT –(SPODOBA, PÁD, ČÍSLO, ROD,…)Přečti si text o rostlině a vykresli ji podle textu. Odpověz na otázku. Doplň vynechaná písmena a dílky podle toho vykresli. U podstatných jmen urči PÁD, ČÍSLO, ROD, (VZOR).SMETÁNKA LÉKAŘSKÁ –(SPODOBA ZNĚLOSTI) PŘEČTI SI TEXT O ROSTLINCE. ODPOVĚZ NA OTÁZKY, VYKRESLI OBRÁZEK. Doplň vynechaná písmena a dílky vykresli podle slovních druhů - řiď se zvýrazněnými slovy.SEDMIKRÁSKA –(DOPLŇOVÁNÍ I,Í/Y/Ý PO VYJMENOVANÝCH SLOVECH, SLOVNÍ DRUHY) DOPLŇ VYNECHANÁ PÍSMEN - Y/Ý, I/Í. VYKRESLI PODLE ZVÝRAZNĚNÝCH SLOV - PODLE SLOVNÍCH DRUHŮ. PŘEČTI SI TEXT O ROSTLINCE. ODPOVĚZ NA OTÁZKY, VYKRESLI OBRÁZEK. PODBĚL – –(DOPLŇOVÁNÍ I,Í/Y/Ý PO VYJMENOVANÝCH SLOVECH, SLOVNÍ DRUHY) Přečti si text o rostlině a vykresli ji podle toho. Odpověz na otázky. Doplň správné y,ý/i,í a dílky vykresli podle slovních druhů - řiď se zvýrazněnými slovyMATEMATIKA 5PL:NARCIS, KROKUS, SNĚŽENKA – NÁSOBENÍ A DĚLENÍ V OBORU MALÉ NÁSOBILKYVIOLKA – NÍSOBENÍ V OBORU VELKÉ NÁSOBILKYKOPRETINA - + - DO 1000 S PŘECHODEM PŘES 10 Materiál obsahuje psací úkol – odpověď na otázku/y, kde odpovědi děti najdou v textu pod rostlinou. Rostlinu vykreslí a nadpis napíší s pomocí učitele – poskytne reálné fotografie rostliny nebo promítne na interaktivní tabuli. Psací úkol lze použít i jako běhací diktát, kdy spodní část učitel odstřihne a umístí někde ve třídě….žák si pro odpověď musí dojít … 😊 Materiál i obrázky jsou moje autorské.
UUCZ-117000
Český jazyk>Matematika>Pracovní listy>3.>4.>Speciální pedagogika>🌸 Jaro>🌱 Rostliny
60.00