Barevné jarní rostliny 3. - 4. třída

Kategorie:
Počet stran:
10
Velikost: 2.54 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
13. 4. 2023
Sdílet:

Materiál obsahuje 10PL pro 3. třídu, použitelné i ve 4. třídě jako opakování (nebo si učitel učivu přizpůsobí – např. u sloves mohou starší děti určit i OSOBU, ČÍSLO, ČAS). PL jsou tematicky zaměřené na jarní rostliny.

(NARCIS, SNĚŽENKA, BLEDULE, PODBĚL, SEDMIKRÁSKA, KOPRETINA, VIOLKA, KROKUS, SMETÁNKA LÉKAŘSKÁ, HYACINT)

ČESKÝ JAZYK – 5PL:

BLEDULE –(SPODOBA ZNĚLOSTI, PÁD, ČÍSLO, ROD,..) Přečti si text o rostlině a vykresli ji podle textu, odpověz na otázky. Doplň ve slovech vynechaná písmena, podle toho vykresli jednotlivé dílky a u podstatných jmen urči PÁD, ČÍSLO, ROD A (VZOR).

HYACINT –(SPODOBA, PÁD, ČÍSLO, ROD,…)Přečti si text o rostlině a vykresli ji podle textu. Odpověz na otázku. Doplň vynechaná písmena a dílky podle toho vykresli. U podstatných jmen urči PÁD, ČÍSLO, ROD, (VZOR).

SMETÁNKA LÉKAŘSKÁ –(SPODOBA ZNĚLOSTI) PŘEČTI SI TEXT O ROSTLINCE. ODPOVĚZ NA OTÁZKY, VYKRESLI OBRÁZEK. Doplň vynechaná písmena a dílky vykresli podle slovních druhů - řiď se zvýrazněnými slovy.

SEDMIKRÁSKA –(DOPLŇOVÁNÍ I,Í/Y/Ý PO VYJMENOVANÝCH SLOVECH, SLOVNÍ DRUHY) DOPLŇ VYNECHANÁ PÍSMEN - Y/Ý, I/Í. VYKRESLI PODLE ZVÝRAZNĚNÝCH SLOV - PODLE SLOVNÍCH DRUHŮ. PŘEČTI SI TEXT O ROSTLINCE. ODPOVĚZ NA OTÁZKY, VYKRESLI OBRÁZEK.

 

PODBĚL – –(DOPLŇOVÁNÍ I,Í/Y/Ý PO VYJMENOVANÝCH SLOVECH, SLOVNÍ DRUHY) Přečti si text o rostlině a vykresli ji podle toho. Odpověz na otázky. Doplň správné y,ý/i,í a dílky vykresli podle slovních druhů - řiď se zvýrazněnými slovy

MATEMATIKA 5PL:

NARCIS, KROKUS, SNĚŽENKA – NÁSOBENÍ A DĚLENÍ V OBORU MALÉ NÁSOBILKY

VIOLKA – NÍSOBENÍ V OBORU VELKÉ NÁSOBILKY

KOPRETINA - + - DO 1000 S PŘECHODEM PŘES 10

 

Materiál obsahuje psací úkol – odpověď na otázku/y, kde odpovědi děti najdou v textu pod rostlinou. Rostlinu vykreslí a nadpis napíší s pomocí učitele – poskytne reálné fotografie rostliny nebo promítne na interaktivní tabuli. Psací úkol lze použít i jako běhací diktát, kdy spodní část učitel odstřihne a umístí někde ve třídě….žák si pro odpověď musí dojít … 😊

Materiál i obrázky jsou moje autorské.

125844
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pracovní listy
Vystřihneme jednotlivá vajíčka, můžeme si postupně každý den o jednotlivém dnu přečíst a splnit úkol. Uděláme děrovačkou
35.00 Kč
153993
Prvouka
MŠ, Školní družina, ZŠ – 1. STUPEŇ
Narozeninovník
Materiál obsahuje 12 měsíců v roce připravených na tisk A5 i A4. Na listy leknínu napíšeme jména dětí, popřípadě i datum
38.99 Kč
609582
Český jazyk
2., 3., 4., Speciální pedagogika
Přehled učiva
Materiál obsahuje 10 KARET se slovními druhy, které můžeme využít jako tematickou výzdobu čí přehled. Materiál obsahuje
37.00 Kč
700649
Český jazyk
5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
MATERIÁL OBSAHUJE 4 PL, ZE KTERÝCH PO VYPLNĚNÍ, VYSTŘIŽENÍ můžeme udělat pěknou tematickou výzdobu v podobě 3D STRAŠIDLA
35.00 Kč
Barevné jarní rostliny 3. - 4. třída Barevné jarní rostliny 3. - 4. třída
Materiál obsahuje 10PL pro 3. třídu, použitelné i ve 4. třídě jako opakování (nebo si učitel učivu přizpůsobí – např. u sloves mohou starší děti určit i OSOBU, ČÍSLO, ČAS). PL jsou tematicky zaměřené na jarní rostliny.(NARCIS, SNĚŽENKA, BLEDULE, PODBĚL, SEDMIKRÁSKA, KOPRETINA, VIOLKA, KROKUS, SMETÁNKA LÉKAŘSKÁ, HYACINT)ČESKÝ JAZYK – 5PL:BLEDULE –(SPODOBA ZNĚLOSTI, PÁD, ČÍSLO, ROD,..) Přečti si text o rostlině a vykresli ji podle textu, odpověz na otázky. Doplň ve slovech vynechaná písmena, podle toho vykresli jednotlivé dílky a u podstatných jmen urči PÁD, ČÍSLO, ROD A (VZOR).HYACINT –(SPODOBA, PÁD, ČÍSLO, ROD,…)Přečti si text o rostlině a vykresli ji podle textu. Odpověz na otázku. Doplň vynechaná písmena a dílky podle toho vykresli. U podstatných jmen urči PÁD, ČÍSLO, ROD, (VZOR).SMETÁNKA LÉKAŘSKÁ –(SPODOBA ZNĚLOSTI) PŘEČTI SI TEXT O ROSTLINCE. ODPOVĚZ NA OTÁZKY, VYKRESLI OBRÁZEK. Doplň vynechaná písmena a dílky vykresli podle slovních druhů - řiď se zvýrazněnými slovy.SEDMIKRÁSKA –(DOPLŇOVÁNÍ I,Í/Y/Ý PO VYJMENOVANÝCH SLOVECH, SLOVNÍ DRUHY) DOPLŇ VYNECHANÁ PÍSMEN - Y/Ý, I/Í. VYKRESLI PODLE ZVÝRAZNĚNÝCH SLOV - PODLE SLOVNÍCH DRUHŮ. PŘEČTI SI TEXT O ROSTLINCE. ODPOVĚZ NA OTÁZKY, VYKRESLI OBRÁZEK. PODBĚL – –(DOPLŇOVÁNÍ I,Í/Y/Ý PO VYJMENOVANÝCH SLOVECH, SLOVNÍ DRUHY) Přečti si text o rostlině a vykresli ji podle toho. Odpověz na otázky. Doplň správné y,ý/i,í a dílky vykresli podle slovních druhů - řiď se zvýrazněnými slovyMATEMATIKA 5PL:NARCIS, KROKUS, SNĚŽENKA – NÁSOBENÍ A DĚLENÍ V OBORU MALÉ NÁSOBILKYVIOLKA – NÍSOBENÍ V OBORU VELKÉ NÁSOBILKYKOPRETINA - + - DO 1000 S PŘECHODEM PŘES 10 Materiál obsahuje psací úkol – odpověď na otázku/y, kde odpovědi děti najdou v textu pod rostlinou. Rostlinu vykreslí a nadpis napíší s pomocí učitele – poskytne reálné fotografie rostliny nebo promítne na interaktivní tabuli. Psací úkol lze použít i jako běhací diktát, kdy spodní část učitel odstřihne a umístí někde ve třídě….žák si pro odpověď musí dojít … 😊 Materiál i obrázky jsou moje autorské.
UUCZ-117000
Český jazyk>Matematika>Pracovní listy>3.>4.>Speciální pedagogika>🌸 Jaro>🌱 Rostliny
60.00