Barevné jarní rostliny 3. - 4. třída

Kategorie:
Počet stran:
10
Velikost: 2.54 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
13. 4. 2023
Sdílet:

Materiál obsahuje 10PL pro 3. třídu, použitelné i ve 4. třídě jako opakování (nebo si učitel učivu přizpůsobí – např. u sloves mohou starší děti určit i OSOBU, ČÍSLO, ČAS). PL jsou tematicky zaměřené na jarní rostliny.

(NARCIS, SNĚŽENKA, BLEDULE, PODBĚL, SEDMIKRÁSKA, KOPRETINA, VIOLKA, KROKUS, SMETÁNKA LÉKAŘSKÁ, HYACINT)

ČESKÝ JAZYK – 5PL:

BLEDULE –(SPODOBA ZNĚLOSTI, PÁD, ČÍSLO, ROD,..) Přečti si text o rostlině a vykresli ji podle textu, odpověz na otázky. Doplň ve slovech vynechaná písmena, podle toho vykresli jednotlivé dílky a u podstatných jmen urči PÁD, ČÍSLO, ROD A (VZOR).

HYACINT –(SPODOBA, PÁD, ČÍSLO, ROD,…)Přečti si text o rostlině a vykresli ji podle textu. Odpověz na otázku. Doplň vynechaná písmena a dílky podle toho vykresli. U podstatných jmen urči PÁD, ČÍSLO, ROD, (VZOR).

SMETÁNKA LÉKAŘSKÁ –(SPODOBA ZNĚLOSTI) PŘEČTI SI TEXT O ROSTLINCE. ODPOVĚZ NA OTÁZKY, VYKRESLI OBRÁZEK. Doplň vynechaná písmena a dílky vykresli podle slovních druhů - řiď se zvýrazněnými slovy.

SEDMIKRÁSKA –(DOPLŇOVÁNÍ I,Í/Y/Ý PO VYJMENOVANÝCH SLOVECH, SLOVNÍ DRUHY) DOPLŇ VYNECHANÁ PÍSMEN - Y/Ý, I/Í. VYKRESLI PODLE ZVÝRAZNĚNÝCH SLOV - PODLE SLOVNÍCH DRUHŮ. PŘEČTI SI TEXT O ROSTLINCE. ODPOVĚZ NA OTÁZKY, VYKRESLI OBRÁZEK.

 

PODBĚL – –(DOPLŇOVÁNÍ I,Í/Y/Ý PO VYJMENOVANÝCH SLOVECH, SLOVNÍ DRUHY) Přečti si text o rostlině a vykresli ji podle toho. Odpověz na otázky. Doplň správné y,ý/i,í a dílky vykresli podle slovních druhů - řiď se zvýrazněnými slovy

MATEMATIKA 5PL:

NARCIS, KROKUS, SNĚŽENKA – NÁSOBENÍ A DĚLENÍ V OBORU MALÉ NÁSOBILKY

VIOLKA – NÍSOBENÍ V OBORU VELKÉ NÁSOBILKY

KOPRETINA - + - DO 1000 S PŘECHODEM PŘES 10

 

Materiál obsahuje psací úkol – odpověď na otázku/y, kde odpovědi děti najdou v textu pod rostlinou. Rostlinu vykreslí a nadpis napíší s pomocí učitele – poskytne reálné fotografie rostliny nebo promítne na interaktivní tabuli. Psací úkol lze použít i jako běhací diktát, kdy spodní část učitel odstřihne a umístí někde ve třídě….žák si pro odpověď musí dojít … 😊

Materiál i obrázky jsou moje autorské.

157310
Matematika
ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Přehled učiva
Výzdoba třídy, do sešitu Materiál obsahuje početní operace v barevném provedení OZDOBENÉ ZVÍŘÁTKY, formát A4 a A5. Dále
30.00 Kč
155139
Český jazyk
3., 4., 5., Speciální pedagogika
Přehled učiva
Karty - každý pád a pádová otázka na A4 V BAREVNÉM RÁMEČKU Všechny pády . přehledně v ČB verzi k nalepení do sešitu (A4)
40.00 Kč
163023
Nezařazené k předmětu
MŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Narozeninovník
Materiál obsahuje DUHU, 2krát mrak s názvy měsíců na A5 i A4, malé barevné mráčky. Vytiskneme, zalaminujeme duhu, 2
25.00 Kč
231086
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Lapbook
Materiál obsahuje flipbook k tématu ,,TŘI KRÁLOVÉ". Text s vynechanými slovy - dopisování z hvězd, které učitel rozmístí
38.00 Kč
Barevné jarní rostliny 3. - 4. třída Barevné jarní rostliny 3. - 4. třída
Materiál obsahuje 10PL pro 3. třídu, použitelné i ve 4. třídě jako opakování (nebo si učitel učivu přizpůsobí – např. u sloves mohou starší děti určit i OSOBU, ČÍSLO, ČAS). PL jsou tematicky zaměřené na jarní rostliny.(NARCIS, SNĚŽENKA, BLEDULE, PODBĚL, SEDMIKRÁSKA, KOPRETINA, VIOLKA, KROKUS, SMETÁNKA LÉKAŘSKÁ, HYACINT)ČESKÝ JAZYK – 5PL:BLEDULE –(SPODOBA ZNĚLOSTI, PÁD, ČÍSLO, ROD,..) Přečti si text o rostlině a vykresli ji podle textu, odpověz na otázky. Doplň ve slovech vynechaná písmena, podle toho vykresli jednotlivé dílky a u podstatných jmen urči PÁD, ČÍSLO, ROD A (VZOR).HYACINT –(SPODOBA, PÁD, ČÍSLO, ROD,…)Přečti si text o rostlině a vykresli ji podle textu. Odpověz na otázku. Doplň vynechaná písmena a dílky podle toho vykresli. U podstatných jmen urči PÁD, ČÍSLO, ROD, (VZOR).SMETÁNKA LÉKAŘSKÁ –(SPODOBA ZNĚLOSTI) PŘEČTI SI TEXT O ROSTLINCE. ODPOVĚZ NA OTÁZKY, VYKRESLI OBRÁZEK. Doplň vynechaná písmena a dílky vykresli podle slovních druhů - řiď se zvýrazněnými slovy.SEDMIKRÁSKA –(DOPLŇOVÁNÍ I,Í/Y/Ý PO VYJMENOVANÝCH SLOVECH, SLOVNÍ DRUHY) DOPLŇ VYNECHANÁ PÍSMEN - Y/Ý, I/Í. VYKRESLI PODLE ZVÝRAZNĚNÝCH SLOV - PODLE SLOVNÍCH DRUHŮ. PŘEČTI SI TEXT O ROSTLINCE. ODPOVĚZ NA OTÁZKY, VYKRESLI OBRÁZEK. PODBĚL – –(DOPLŇOVÁNÍ I,Í/Y/Ý PO VYJMENOVANÝCH SLOVECH, SLOVNÍ DRUHY) Přečti si text o rostlině a vykresli ji podle toho. Odpověz na otázky. Doplň správné y,ý/i,í a dílky vykresli podle slovních druhů - řiď se zvýrazněnými slovyMATEMATIKA 5PL:NARCIS, KROKUS, SNĚŽENKA – NÁSOBENÍ A DĚLENÍ V OBORU MALÉ NÁSOBILKYVIOLKA – NÍSOBENÍ V OBORU VELKÉ NÁSOBILKYKOPRETINA - + - DO 1000 S PŘECHODEM PŘES 10 Materiál obsahuje psací úkol – odpověď na otázku/y, kde odpovědi děti najdou v textu pod rostlinou. Rostlinu vykreslí a nadpis napíší s pomocí učitele – poskytne reálné fotografie rostliny nebo promítne na interaktivní tabuli. Psací úkol lze použít i jako běhací diktát, kdy spodní část učitel odstřihne a umístí někde ve třídě….žák si pro odpověď musí dojít … 😊 Materiál i obrázky jsou moje autorské.
UUCZ-117000
Český jazyk>Matematika>Pracovní listy>3.>4.>Speciální pedagogika>🌸 Jaro>🌱 Rostliny
60.00