Běhací hra s PÁDY

Předmět:
Ročník:
Velikost: 210.29 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
12. 3. 2023
Sdílet:

Aktivita do hodin českého jazyka vhodná na začátek hodiny.

 

Materiál obsahuje:

  • 55 kartiček s podstatnými jmény v různých rodech, číslech a pádech
  • Tabulka na zapisování (2 varianty – s pádovými otázkami pro děti, které potřebují pádové otázky vidět; bez pádových otázek)

 

Kartičky zalaminujeme a nastříháme. Rozložíme ve třídě na zem, nebo na lavici tak, abychom měli ke každému pádu alespoň 2 podstatná jména.

Žáci pracují buď sami – každý dostane tabulku s pády, nebo ve dvojicích – dvojice dostane jednu tabulku.

Samostatně – Žák má tabulku položenou na lavici a běhá ke kartičkám. Úkolem je zapsat ke každému pádu jedno podstatné jméno vyskloňované v daném pádě.

Ve dvojicích – Jeden žák sedí s tabulkou v lavici a zapisuje. Druhý běhá k podstatným jménům, hlásí zapisovači a společně určují pád.

Další produkty od autora Lucie Hanáková

282813
Český jazyk
4., 5.
Pracovní listy
Procvičování vzorů podstatných jmen hravou formou s velikonoční tématikou. Materiál obsahuje : 6 košíčků kartičky se
48.00 Kč
145572
Český jazyk
2., 3., 4.
Didaktické hry
Aktivita vhodná na konec školního roku do českého jazyka. Materiál obsahuje: 8x kartička s popisem dětí – oblíbený sport
40.00 Kč
337695
Český jazyk
3., 4., 5.
Pracovní listy
Materiál obsahuje: 8 kartiček s popisem dětí (Kde byli o prázdninách, co zažili, co se jim nejvíce líbilo a na co se
45.00 Kč
391877
Přírodověda
3., 4., 5.
Pracovní listy
Co je to Den stromů – s dětmi přečíst, představit tento den. · Běhací hra – Co víš o stromech? Pracovní list + kartičky
40.00 Kč
Běhací hra s PÁDY Běhací hra s PÁDY
Aktivita do hodin českého jazyka vhodná na začátek hodiny. Materiál obsahuje:55 kartiček s podstatnými jmény v různých rodech, číslech a pádechTabulka na zapisování (2 varianty – s pádovými otázkami pro děti, které potřebují pádové otázky vidět; bez pádových otázek) Kartičky zalaminujeme a nastříháme. Rozložíme ve třídě na zem, nebo na lavici tak, abychom měli ke každému pádu alespoň 2 podstatná jména. Žáci pracují buď sami – každý dostane tabulku s pády, nebo ve dvojicích – dvojice dostane jednu tabulku. Samostatně – Žák má tabulku položenou na lavici a běhá ke kartičkám. Úkolem je zapsat ke každému pádu jedno podstatné jméno vyskloňované v daném pádě. Ve dvojicích – Jeden žák sedí s tabulkou v lavici a zapisuje. Druhý běhá k podstatným jménům, hlásí zapisovači a společně určují pád.
UUCZ-275214
Český jazyk>Pracovní listy>Ostatní>3.>4.
27.00