Běhací hra s PÁDY

Předmět:
Ročník:
Velikost: 210.29 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Lucie Hanáková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
12. 3. 2023
Sdílet:

Aktivita do hodin českého jazyka vhodná na začátek hodiny.

 

Materiál obsahuje:

  • 55 kartiček s podstatnými jmény v různých rodech, číslech a pádech
  • Tabulka na zapisování (2 varianty – s pádovými otázkami pro děti, které potřebují pádové otázky vidět; bez pádových otázek)

 

Kartičky zalaminujeme a nastříháme. Rozložíme ve třídě na zem, nebo na lavici tak, abychom měli ke každému pádu alespoň 2 podstatná jména.

Žáci pracují buď sami – každý dostane tabulku s pády, nebo ve dvojicích – dvojice dostane jednu tabulku.

Samostatně – Žák má tabulku položenou na lavici a běhá ke kartičkám. Úkolem je zapsat ke každému pádu jedno podstatné jméno vyskloňované v daném pádě.

Ve dvojicích – Jeden žák sedí s tabulkou v lavici a zapisuje. Druhý běhá k podstatným jménům, hlásí zapisovači a společně určují pád.

Další produkty od autora Lucie Hanáková

391890
Český jazyk
3., 4., 5., 6.
Pracovní listy
Pořekadla a pranostiky formou běhací hry – spojovačky – 2 části 1.Část - Rozstříháme a rozmístíme buďto na tabuli, na
35.00 Kč
208169
Český jazyk
3., 4., 5.
Pracovní listy
Materiál obsahuje: BĚHACÍ DIKTÁT - pranostiky - pro dvojice, či jako samostatná práce Legenda o sv. Martinovi + dějová
44.00 Kč
145572
Český jazyk
2., 3., 4.
Didaktické hry
Aktivita vhodná na konec školního roku do českého jazyka. Materiál obsahuje: 8x kartička s popisem dětí – oblíbený sport
40.00 Kč
606986
Nezařazené k předmětu
1., 2.
Výzdoba třídy
ABECEDA (34 písmen)– tiskací i psací písmo + obrázek začínající na dané písmeno ČÍSLA 1-10 Vytiskneme barevně
35.00 Kč
Běhací hra s PÁDY Běhací hra s PÁDY
Aktivita do hodin českého jazyka vhodná na začátek hodiny. Materiál obsahuje:55 kartiček s podstatnými jmény v různých rodech, číslech a pádechTabulka na zapisování (2 varianty – s pádovými otázkami pro děti, které potřebují pádové otázky vidět; bez pádových otázek) Kartičky zalaminujeme a nastříháme. Rozložíme ve třídě na zem, nebo na lavici tak, abychom měli ke každému pádu alespoň 2 podstatná jména. Žáci pracují buď sami – každý dostane tabulku s pády, nebo ve dvojicích – dvojice dostane jednu tabulku. Samostatně – Žák má tabulku položenou na lavici a běhá ke kartičkám. Úkolem je zapsat ke každému pádu jedno podstatné jméno vyskloňované v daném pádě. Ve dvojicích – Jeden žák sedí s tabulkou v lavici a zapisuje. Druhý běhá k podstatným jménům, hlásí zapisovači a společně určují pád.
UUCZ-275214
Český jazyk>Pracovní listy>Ostatní>3.>4.
27.00