Běhací hra s PÁDY

Předmět:
Ročník:
Velikost: 210.29 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Lucie Hanáková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
12. 3. 2023
Sdílet:

Aktivita do hodin českého jazyka vhodná na začátek hodiny.

 

Materiál obsahuje:

  • 55 kartiček s podstatnými jmény v různých rodech, číslech a pádech
  • Tabulka na zapisování (2 varianty – s pádovými otázkami pro děti, které potřebují pádové otázky vidět; bez pádových otázek)

 

Kartičky zalaminujeme a nastříháme. Rozložíme ve třídě na zem, nebo na lavici tak, abychom měli ke každému pádu alespoň 2 podstatná jména.

Žáci pracují buď sami – každý dostane tabulku s pády, nebo ve dvojicích – dvojice dostane jednu tabulku.

Samostatně – Žák má tabulku položenou na lavici a běhá ke kartičkám. Úkolem je zapsat ke každému pádu jedno podstatné jméno vyskloňované v daném pádě.

Ve dvojicích – Jeden žák sedí s tabulkou v lavici a zapisuje. Druhý běhá k podstatným jménům, hlásí zapisovači a společně určují pád.

Další produkty od autora Lucie Hanáková

466778
Matematika
1.
Loto
Sčítání a odčítání do 10,15 s obrázky zvířátek pro 1. třídu Materiál obsahuje 13x loto: 8x loto – 9 okýnek 5x loto – 12
45.00 Kč
867319
Nezařazené k předmětu
2., 3.
Běhací diktát
Materiál obsahuje: 6 kartiček čarodějnic s popisem Tabulka pro zápis + řešení Pracovní list pro rychlíky – „Moje
40.00 Kč
141139
Český jazyk
3., 4.
Pracovní listy
Pracovní listy zaměřené na procvičování vyjmenovaných slov, čtenářské gramotnosti + matematiky – sčítání a odčítání do
44.00 Kč
337622
Český jazyk
2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál obsahuje: 40 kartiček „Napiš…“ za 1(nebo 2) minuty co nejvíce… + 8 kartiček prázdných k vlastnímu doplnění
35.00 Kč
Běhací hra s PÁDY Běhací hra s PÁDY
Aktivita do hodin českého jazyka vhodná na začátek hodiny. Materiál obsahuje:55 kartiček s podstatnými jmény v různých rodech, číslech a pádechTabulka na zapisování (2 varianty – s pádovými otázkami pro děti, které potřebují pádové otázky vidět; bez pádových otázek) Kartičky zalaminujeme a nastříháme. Rozložíme ve třídě na zem, nebo na lavici tak, abychom měli ke každému pádu alespoň 2 podstatná jména. Žáci pracují buď sami – každý dostane tabulku s pády, nebo ve dvojicích – dvojice dostane jednu tabulku. Samostatně – Žák má tabulku položenou na lavici a běhá ke kartičkám. Úkolem je zapsat ke každému pádu jedno podstatné jméno vyskloňované v daném pádě. Ve dvojicích – Jeden žák sedí s tabulkou v lavici a zapisuje. Druhý běhá k podstatným jménům, hlásí zapisovači a společně určují pád.
UUCZ-275214
Český jazyk>Pracovní listy>Ostatní>3.>4.
27.00