Čarodějnické běhací čtení

Počet stran:
17
Velikost: 3.22 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
16. 4. 2023
Sdílet:

Materiál je určen k procvičení čtení s porozuměním, pozornosti, paměti, zrakového vnímání a uspořádání číselné řady 1 – 20 nebo 1 - 100 pro žáky 1. – 3. ročníku. Na děti čekají v jednom materiálu tři různé úkoly. 

Tentokrát nebudou děti jen pasivně sedět v lavicích, ale jejich prvním úkolem je přečíst si věty a najít k nim správný obrázek, který je rozmístěn po třídě.

Pro prvňáčky obsahují věty pouze písmenka: A, E, I, Y, O, U, M, L, S, P, T, J, N, V, Z, D, K, Š, R, C, H, B, Č, Ž, Ř, CH, F, G.

Po splnění prvotního úkolu pak na děti čeká odměnové bludiště a na druhé straně číselná spojovačka (1 - 20 pro prvňáčky, pro starší děti je pak připravena spojovačka 1 - 100), kde musí děti spojit čísla od nejmenšího po největší. Následně jim vznikne obrázek, do něhož nakreslí tajenku z běhacího čtení. Obrázky si pak můžete ve třídě pověsit a ozdobit si tak třídu. Pro každý ročník je nachystán jiný obrázek spojovačky. 

Tematicky je soubor zařazen k Čarodějnicím. 

Další produkty od autora Mgr. Julie Kadlecová

479320
Český jazyk
1.
Pracovní listy
Materiál je určen především k procvičování čtení a porozumění prvním slovům, grafomotorice (vybarvování obrázků) a
40.00 Kč
258435
Český jazyk
2., 3., 4., 5., Speciální pedagogika
Pracovní listy
- Materiál slouží především k procvičení pravopisu měkkých a tvrdých souhlásek pro žáky 2. – 5. ročníku. - Otázky do
40.00 Kč
819756
Český jazyk - gramatika
2.
Běhací diktát
Materiál je určen k procvičení učiva pravopisu po tvrdých a měkkých souhláskách pro žáky 2. ročníku s pohádkovou
40.00 Kč
245217
Matematika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., Speciální pedagogika
Postřehovky
Materiál je určen k procvičování geometrických tvarů, prostorové orientace a logického myšlení. Úkolem dětí je najít k
40.00 Kč
Čarodějnické běhací čtení Čarodějnické běhací čtení
Materiál je určen k procvičení čtení s porozuměním, pozornosti, paměti, zrakového vnímání a uspořádání číselné řady 1 – 20 nebo 1 - 100 pro žáky 1. – 3. ročníku. Na děti čekají v jednom materiálu tři různé úkoly. Tentokrát nebudou děti jen pasivně sedět v lavicích, ale jejich prvním úkolem je přečíst si věty a najít k nim správný obrázek, který je rozmístěn po třídě. Pro prvňáčky obsahují věty pouze písmenka: A, E, I, Y, O, U, M, L, S, P, T, J, N, V, Z, D, K, Š, R, C, H, B, Č, Ž, Ř, CH, F, G.Po splnění prvotního úkolu pak na děti čeká odměnové bludiště a na druhé straně číselná spojovačka (1 - 20 pro prvňáčky, pro starší děti je pak připravena spojovačka 1 - 100), kde musí děti spojit čísla od nejmenšího po největší. Následně jim vznikne obrázek, do něhož nakreslí tajenku z běhacího čtení. Obrázky si pak můžete ve třídě pověsit a ozdobit si tak třídu. Pro každý ročník je nachystán jiný obrázek spojovačky. Tematicky je soubor zařazen k Čarodějnicím. 
UUCZ-293857
Český jazyk>Český jazyk - čtení>Didaktické hry>Pracovní listy>1.>2.>3.>Speciální pedagogika>🧙 Čarodějnice
40.00