ČTENÍ S POROZUMĚNÍM - 1. TŘÍDA - BĚHACÍ VĚTY

BĚHACÍ ČTENÍ 1. TŘÍDA

Karty s větami: Každý žák dostane kartu s 10 jednoduchými větami (např. Máma myje mísu, Pepa je u mámy).

Obrázkové karty: Po třídě nebo na chodbě jsou rozmístěny karty s obrázky, které odpovídají větám (např. obrázek mámy myjící mísu).

Pracovní listy: Každý žák dostane pracovní list s tabulkou, kde má 10 řádků pro zápis písmenek (jedno písmenko pro každou větu).

Pravidla hry:

Příprava učitele:

Učitel připraví karty obrázky.

Obrázkové karty rozmístí po třídě nebo na chodbě, každá karta bude mít písmenko, které děti zapíší do své tabulky.

Každý žák dostane kartu s větami a pracovní list.

Úvodní pokyny pro děti:

Učitel dětem vysvětlí, že budou hledat obrázky, které odpovídají větám na jejich kartách.

Děti si přečtou první větu na své kartě (např. Máma myje mísu).

Poté se vydají po třídě (nebo chodbě) a hledají obrázek, který odpovídá této větě.

Hledání obrázku:

Když děti najdou správný obrázek, zapamatují si písmenko, které je na obrázkové kartě napsané.

Vrátí se zpět na své místo a zapíší písmenko do příslušného řádku na pracovním listu vedle odpovídající věty.

Cíle a rozvoj dětí během hry:

Rozvoj čtení s porozuměním:

Děti si čtou jednoduché věty, což jim pomáhá zlepšit čtení a porozumění textu.

Získávají zkušenosti s tím, jak číst a zároveň si spojovat text s obrázky.

Rozvoj paměti a pozornosti:

Děti si musí zapamatovat písmenko na obrázkové kartě a vrátit se zpět na své místo, což zlepšuje jejich krátkodobou paměť a pozornost.

Při hledání správných obrázků se děti soustředí na detaily, což podporuje jejich schopnost vnímat a rozlišovat.

Rozvoj pohybových dovedností:

Hra podporuje pohyb, protože děti musí běhat po třídě nebo chodbě, což je skvélé pro jejich motoriku a koordinaci.

Rozvoj spolupráce a komunikace:

Pokud děti hrají ve skupinkách, mohou spolupracovat při hledání obrázků a sdílet informace o tom, co našly.

Zábavné učení:

Hra kombinuje čtení s pohybem, což činí učení zábavným a motivujícím pro děti. Učí se, aniž by si to uvědomovaly, což je ideální pro první třídu.

Závěr:

Tato hra je skvělý způsob, jak děti motivovat k učení čtení s porozuměním, a zároveň je zapojit do aktivního pohybu. Pomáhá rozvíjet různé dovednosti, jako je paměť, pozornost, čtení, a podporuje spolupráci mezi dětmi.

Další produkty od autora Učíme se hrou s Luckou

793229
Prvouka
Školní družina, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Skládačky
Tento soubor obsahuje celkem 15 šablon k výrobě valentýnek. Z toho 10 šablon je ve formě omalovánek, které si děti mohou
25.00 Kč
955446
Český jazyk
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Demonstrační obrázky - kartičky
Soubor obsahuje 46 otázek zaměřených na kamarádství, postoje, emoce, empatii, hodnoty a pocity + editovatelné jmenovky
30.00 Kč
515841
Český jazyk
1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
PRACOVNÍ LISTY, KTERÉ POMÁHAJÍ ROZVÍJET ČTENÍ. SOUBOR OBSAHUJE NEÚPLNÉ VĚTY A ŽÁCI SE SNAŽÍT VĚTY DOTVOŘIT, SPOJIT A
25.00 Kč
615464
Český jazyk
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Bingo
BINGO - ŠKOLA - VYSTŘIHNI, NALEP TEBOU VYBRANÉ OBRÁZKY DO HRACÍ KARTY. JAKMILE BUDEŠ MÍT 4 ŠKRTNUTÉ ORÁZKY ZAVOLEJ
25.00 Kč
ČTENÍ S POROZUMĚNÍM - 1. TŘÍDA - BĚHACÍ VĚTY ČTENÍ S POROZUMĚNÍM - 1. TŘÍDA - BĚHACÍ VĚTY
BĚHACÍ ČTENÍ 1. TŘÍDA
Karty s větami: Každý žák dostane kartu s 10 jednoduchými větami (např. Máma myje mísu, Pepa je u mámy).
Obrázkové karty: Po třídě nebo na chodbě jsou rozmístěny karty s obrázky, které odpovídají větám (např. obrázek mámy myjící mísu).
Pracovní listy: Každý žák dostane pracovní list s tabulkou, kde má 10 řádků pro zápis písmenek (jedno písmenko pro každou větu).
Pravidla hry:
Příprava učitele:
Učitel připraví karty obrázky.
Obrázkové karty rozmístí po třídě nebo na chodbě, každá karta bude mít písmenko, které děti zapíší do své tabulky.
Každý žák dostane kartu s větami a pracovní list.
Úvodní pokyny pro děti:
Učitel dětem vysvětlí, že budou hledat obrázky, které odpovídají větám na jejich kartách.
Děti si přečtou první větu na své kartě (např. Máma myje mísu).
Poté se vydají po třídě (nebo chodbě) a hledají obrázek, který odpovídá této větě.
Hledání obrázku:
Když děti najdou správný obrázek, zapamatují si písmenko, které je na obrázkové kartě napsané.
Vrátí se zpět na své místo a zapíší písmenko do příslušného řádku na pracovním listu vedle odpovídající věty.
Cíle a rozvoj dětí během hry:
Rozvoj čtení s porozuměním:
Děti si čtou jednoduché věty, což jim pomáhá zlepšit čtení a porozumění textu.
Získávají zkušenosti s tím, jak číst a zároveň si spojovat text s obrázky.
Rozvoj paměti a pozornosti:
Děti si musí zapamatovat písmenko na obrázkové kartě a vrátit se zpět na své místo, což zlepšuje jejich krátkodobou paměť a pozornost.
Při hledání správných obrázků se děti soustředí na detaily, což podporuje jejich schopnost vnímat a rozlišovat.
Rozvoj pohybových dovedností:
Hra podporuje pohyb, protože děti musí běhat po třídě nebo chodbě, což je skvélé pro jejich motoriku a koordinaci.
Rozvoj spolupráce a komunikace:
Pokud děti hrají ve skupinkách, mohou spolupracovat při hledání obrázků a sdílet informace o tom, co našly.
Zábavné učení:
Hra kombinuje čtení s pohybem, což činí učení zábavným a motivujícím pro děti. Učí se, aniž by si to uvědomovaly, což je ideální pro první třídu.
Závěr:
Tato hra je skvělý způsob, jak děti motivovat k učení čtení s porozuměním, a zároveň je zapojit do aktivního pohybu. Pomáhá rozvíjet různé dovednosti, jako je paměť, pozornost, čtení, a podporuje spolupráci mezi dětmi.
UUCZ-981217
Český jazyk>Český jazyk - čtení>Český jazyk - psaní>Běhací diktát>Demonstrační obrázky - kartičky>Přípravy hodiny/lekce>Školní družina>1.>2.>ZŠ – 1. STUPEŇ>📖 Čtenářská gramotnost 1. stupeň>🔤 Abeceda
35.00