DEN ZEMĚ - 2. - 4. TŘÍDA

Kategorie:
Počet stran:
35
Velikost: 6.09 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 4. 2022
Sdílet:

MATERIÁL obsahuje vykreslovačky – upravené pro 2., 3., i 4. třídu do českého jazyka, matematiky, do angličtiny. Čtení s porozuměním, kruhy, kapky vody i strom na postavení – využití nejen v prvouce Předchystaný PL ,,SLIB ZEMI“ i dopis od naší planety.PL sázíme stromy k variabilní úpravě učitele..

Vykreslovačka – anglický jazyk – pro 3. a 4. třídu – vykreslování podle tematických okruhů

Třídíme odpad – obrázek dívky a chlapce + pytle – v jednom předepsané y/ý, v druhém i/í. Děti natrhají jednotlivá slova- rozvíjí i jemnou motoriku, třídí slova do pytlů… Nebo může učitel slova roztrhat, nechat např. na koberci a děti si chodí pro slova – sbírají ,,odpadky“ a nosí je do správného pytle… Slova jsou připravená pro 2. třídu – y/ý, i/í pro tvrdých a měkkých souhláskách.. Pro 3. třídu – po vyjmenovaných slovech Pro 4. třídu – podle vzorů podst.jmen Materiál – pytle. přikládám i bez nadepsaných y,i… učitel může materiál použít třeba v matematice – děti třídí příklady , například větší výsledek než, menší,….správný, špatný,….

Ledňáček – ohrožený, chráněný druh ČTENÍ S POROZUMĚNÍM Děti čtou text, odpoví na otázky, ke sluníčku na paprsky píší z textu – jaký je ledňáček… Do mráčku z textu vypisují, co dělá, k větě napíší a vymyslí větu o ledňáčkovi nebo opíší větu, která je zaujala. V kapkách určí slovní druhy a tato slova v textu označí. K ledňáčkovi lepí rybky – nakrmí ledňáčka. Najdou v textu slova příslušného slovního druhu, jako je číslo v ocásku ryby. Přikládám prázdné ryby, aby si mohl učitel upravit, použít více slovních druhů či variabilně použít….

Sázíme nové stromy – variabilnější použití Děti stříhají nové sazenice a lepí kolem dívky, já předepsala číslo slovního druhu a do listů budou děti psát slova… Učitel může tento materiál využít i v matematice, angličtině.. Vzkaz Zemi – děti napíší vzkaz nebo slib Zemi…. Materiál můžeme použít i na přepis, opis,….

STROMY – ke dnu Země patří i téma STROMY – vystřihneme všechny 4 kusy, složíme podél na polovinu a lepíme k sobě vždy bílou nepotištěnou stranou. Do ročních období děti kreslí strom, jak v daném ročním období vypadá. Do spodní části mohou i psát, jak strom vypadá nebo co dělá …. Další část je ,,PĚTILÍSTEK“ o stromu a poslední část je text ,,Čím jsou stromy užitečné“ – děti doplní vynechaná slova z nabídky… Píší co je dalšího napadne….jaký jiný užitek ze stromů máme…

VODA – KAPKA Vystřihneme jednotlivé kapky. Koloběh vody v přírodě – největší kapka – slova v malých kapkách můžeme rozmístit po třídě, po chodbě, na zahradě… Děti kapky hledají a dopisují do vynechaných míst…. Písničky o vodě – text známe písničky – zazpíváme si, do místa pod tím děti píší další písničky, ve kterých se zpívá o vodě…. 😊 Voda – pětilístek Skupenství vody – děti si čtou a kreslí ke každému příklad.. Co už vím – doplní text z nabídky Pranostiky – doplní text z nabídky

KOLEČKA- DEN ZEMĚ - ,,shrnutí“ některých globálních problémů.. Vystřihneme jednotlivá kolečka, přečteme si informace a děti mohou samy nebo společně s učitelem plnit úkoly. Uděláme děrovačkou díru a svážeme např. mašlí nebo provázkem…

Kruhy svázané můžeme také za zadní stranu nalepit například do sešitu prvouky, přírodovědy, …..😊

104945
Český jazyk
2., 3., 4., Speciální pedagogika
Pracovní listy
Materiál můžeme použít jako ,,běhací diktát“ nebo jako běhací psaní. Učitel rozmístí po třídě kartičky s informacemi
36.00 Kč
210787
Český jazyk
3., 4., Speciální pedagogika
Pracovní listy
VYJMENOVANÁ SLOVA PO B - VLÁČEK + SLOVA PŘÍBUZNÁ jako náklad - BAREVNÁ I ČERNOBÍLÁ VERZE 3 VELIKOSTI Materiál obsahuje
37.00 Kč
266446
Český jazyk - gramatika
2., 3., 4., 5., Speciální pedagogika
Pracovní listy
Třídění lístků podle slovních druhů. Doporučuji vytisknout, zalaminovat a podlepit suchým zipem. PL podstatná jména
58.00 Kč
620840
Český jazyk - čtení
2., 3., 4., 5., Speciální pedagogika
Výzdoba třídy
Materiál obsahuje NADPIS + PRAVIDLA dílny čtení s tematikou příšerek.
35.99 Kč
DEN ZEMĚ - 2. - 4. TŘÍDA DEN ZEMĚ - 2. - 4. TŘÍDA
MATERIÁL obsahuje vykreslovačky – upravené pro 2., 3., i 4. třídu do českého jazyka, matematiky, do angličtiny. Čtení s porozuměním, kruhy, kapky vody i strom na postavení – využití nejen v prvouce… Předchystaný PL ,,SLIB ZEMI“ i dopis od naší planety.PL sázíme stromy k variabilní úpravě učitele.. Vykreslovačka – anglický jazyk – pro 3. a 4. třídu – vykreslování podle tematických okruhů Třídíme odpad – obrázek dívky a chlapce + pytle – v jednom předepsané y/ý, v druhém i/í. Děti natrhají jednotlivá slova- rozvíjí i jemnou motoriku, třídí slova do pytlů… Nebo může učitel slova roztrhat, nechat např. na koberci a děti si chodí pro slova – sbírají ,,odpadky“ a nosí je do správného pytle… Slova jsou připravená pro 2. třídu – y/ý, i/í pro tvrdých a měkkých souhláskách.. Pro 3. třídu – po vyjmenovaných slovech Pro 4. třídu – podle vzorů podst.jmen Materiál – pytle. přikládám i bez nadepsaných y,i… učitel může materiál použít třeba v matematice – děti třídí příklady , například větší výsledek než, menší,….správný, špatný,…. Ledňáček – ohrožený, chráněný druh ČTENÍ S POROZUMĚNÍM Děti čtou text, odpoví na otázky, ke sluníčku na paprsky píší z textu – jaký je ledňáček… Do mráčku z textu vypisují, co dělá, k větě napíší a vymyslí větu o ledňáčkovi nebo opíší větu, která je zaujala. V kapkách určí slovní druhy a tato slova v textu označí. K ledňáčkovi lepí rybky – nakrmí ledňáčka. Najdou v textu slova příslušného slovního druhu, jako je číslo v ocásku ryby. Přikládám prázdné ryby, aby si mohl učitel upravit, použít více slovních druhů či variabilně použít…. Sázíme nové stromy – variabilnější použití Děti stříhají nové sazenice a lepí kolem dívky, já předepsala číslo slovního druhu a do listů budou děti psát slova… Učitel může tento materiál využít i v matematice, angličtině.. Vzkaz Zemi – děti napíší vzkaz nebo slib Zemi…. Materiál můžeme použít i na přepis, opis,…. STROMY – ke dnu Země patří i téma STROMY – vystřihneme všechny 4 kusy, složíme podél na polovinu a lepíme k sobě vždy bílou nepotištěnou stranou. Do ročních období děti kreslí strom, jak v daném ročním období vypadá. Do spodní části mohou i psát, jak strom vypadá nebo co dělá …. Další část je ,,PĚTILÍSTEK“ o stromu a poslední část je text ,,Čím jsou stromy užitečné“ – děti doplní vynechaná slova z nabídky… Píší co je dalšího napadne….jaký jiný užitek ze stromů máme… VODA – KAPKA Vystřihneme jednotlivé kapky. Koloběh vody v přírodě – největší kapka – slova v malých kapkách můžeme rozmístit po třídě, po chodbě, na zahradě… Děti kapky hledají a dopisují do vynechaných míst…. Písničky o vodě – text známe písničky – zazpíváme si, do místa pod tím děti píší další písničky, ve kterých se zpívá o vodě…. 😊 Voda – pětilístek Skupenství vody – děti si čtou a kreslí ke každému příklad.. Co už vím – doplní text z nabídky Pranostiky – doplní text z nabídky KOLEČKA- DEN ZEMĚ - ,,shrnutí“ některých globálních problémů.. Vystřihneme jednotlivá kolečka, přečteme si informace a děti mohou samy nebo společně s učitelem plnit úkoly. Uděláme děrovačkou díru a svážeme např. mašlí nebo provázkem… Kruhy svázané můžeme také za zadní stranu nalepit například do sešitu prvouky, přírodovědy, …..😊
UUCZ-129200
Český jazyk>Matematika>Prvouka>Pracovní listy>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika>🌍 Den Země
75.00