DOPRAVNÍ PROSTŘEDKY - sluchové vnímání (Bee-Bot / Blue-Bot)

Kategorie:
Počet stran:
23
Velikost: 11.54 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající ucimveskolce
Nahráno:
Naposledy upraveno:
30. 4. 2024
Sdílet:

Soubor obsahuje 42 kartiček s obrázky k tématu "Dopravní prostředky".

Kartičky lze použít dvěma způsoby:

  1. "Obrázek - počet slabik" - Děti si vyberou obrázek dopravního prostředku, ten pojmenují (kartičky s obrázky obsahují také popisky), na kartičku položí robota, slovo vytleskají (či jinak rytmizují) a najdou kartičku s odpovídajícím počtem puntíků (kolik slabik - tolik puntíků). Poté programují robota tak, aby se pohyboval od kartičky s obrázkem ke kartičce s puntíky.
  2. "Počet slabik - obrázek" - Děti si vyberou kartičku s puntíky, na tu položí robota a zkouší najít kartičku, na které je obrázek s dopravním prostředkem, jehož název má shodný počet slabik s počtem puntíků. Názvy dopravních prostředků si také mohou říkat nahlas, rytmizovat. Až najdou správnou kartičku, naprogramují robota tak, aby se pohyboval od kartičky s puntíky ke kartičce s obrázkem dopravního prostředku.

 

Prostřednictvím této aktivity u dětí rozvíjíme sluchové vnímáníprostorové vnímáníslovní zásobučtenářskou pregramotnostzrakové vnímánílogické myšlení.

Kartičky lze využít i bez využití průhledné podložky s kapsami nebo robotických hraček - lze k sobě skládat kartičky, které k sobě patří (např. kartička s obrázkem autobusu a kartička se třemi tečkami), třídit je podle počtu slabik atd.

Další produkty od autora ucimveskolce

922582
Nezařazené k předmětu
Diář učitelský
Paní učitelky, páni učitelé z mateřských škol, hledáte vhodný diář, který Vám bude oporou při Vaší smysluplné a někdy
99.00 Kč
599283
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Léto / letní prázdniny jsou tu a tematická plotovka, která v tomto období najde využití, jakbysmet! 10 úkolů zaměřených
49.00 Kč
776958
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Ostatní
Jsou obrázky stejné nebo ne? Soubor k rozvoji zrakového vnímání obsahuje 60 kartiček. Soubor lze využít dvěma způsoby -
49.00 Kč
363626
Český jazyk
MŠ, MŠ - předškoláci, 1.
Kolíčkování
Tematický soubor "OVOCE a ZELENINA - první písmeno ve slově (kolíčkování)" obsahuje 56 kartiček určených k aktivitě
45.00 Kč
DOPRAVNÍ PROSTŘEDKY - sluchové vnímání (Bee-Bot / Blue-Bot) DOPRAVNÍ PROSTŘEDKY - sluchové vnímání (Bee-Bot / Blue-Bot)
Soubor obsahuje 42 kartiček s obrázky k tématu "Dopravní prostředky". Kartičky lze použít dvěma způsoby: "Obrázek - počet slabik" - Děti si vyberou obrázek dopravního prostředku, ten pojmenují (kartičky s obrázky obsahují také popisky), na kartičku položí robota, slovo vytleskají (či jinak rytmizují) a najdou kartičku s odpovídajícím počtem puntíků (kolik slabik - tolik puntíků). Poté programují robota tak, aby se pohyboval od kartičky s obrázkem ke kartičce s puntíky. "Počet slabik - obrázek" - Děti si vyberou kartičku s puntíky, na tu položí robota a zkouší najít kartičku, na které je obrázek s dopravním prostředkem, jehož název má shodný počet slabik s počtem puntíků. Názvy dopravních prostředků si také mohou říkat nahlas, rytmizovat. Až najdou správnou kartičku, naprogramují robota tak, aby se pohyboval od kartičky s puntíky ke kartičce s obrázkem dopravního prostředku.   Prostřednictvím této aktivity u dětí rozvíjíme sluchové vnímání, prostorové vnímání, slovní zásobu, čtenářskou pregramotnost, zrakové vnímání, logické myšlení. Kartičky lze využít i bez využití průhledné podložky s kapsami nebo robotických hraček - lze k sobě skládat kartičky, které k sobě patří (např. kartička s obrázkem autobusu a kartička se třemi tečkami), třídit je podle počtu slabik atd.
UUCZ-563175
Český jazyk>Informatika>Ostatní>MŠ>MŠ - předškoláci>1.>🚘 Dopravní prostředky
40.00