Druhy vět - kolíčkovaná

Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
8
Velikost: 1.36 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající by.michaella
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 12. 2023
Sdílet:

Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ.

RVP: ČESKÝ JAZYK A LITERATURA; 1. stupeň; Jazyková výchova - 1. období:

  • ČJL-3-2-07 rozlišuje v textu druhy vět podle postoje mluvčího a k jejich vytvoření volí vhodné jazykové i zvukové prostředky

Obsah:

  • 64 kartiček

Předmět: český jazyk

Třída: 1. stupeň ZŠ

Metodika:

  • Kartičky vytiskneme, zalaminujeme a rozstříháme.
  • Žák na kartičce označí kolíčkem, kancelářskou sponkou nebo fixem správnou odpověď. Fix lze poté smazat.
  • Z druhé strany kartičky označíme samolepkou správnou odpověď, aby si to žák mohl sám zkontrolovat.
  • Kartičky používám jako doplňkovou aktivitu pro rychlíky, případně na procvičování během hodiny pro všechny žáky.

Další produkty od autora by.michaella

582720
Matematika
1., 2.
Běhací diktát
Látka : + a - do 10, počítání do 20, pyramida, dvacítková tabulka, řetízkové počítání Obsah: 10 karet s úkoly -
39.00 Kč
916612
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Diář učitelský
Diář vhodný pro učitele, kteří shání minimalistický a jednoduchý plánovač. Obsah: datovaný týdenní plánovač (srpen -
99.00 Kč
559328
Nezařazené k předmětu
MŠ - předškoláci, 1., 2.
Loto
Logická tabulka s čarodějnickým motivem pro rozvoj prostorové orientace. Zkuste, zda žáci sami přijdou na princip. Obsah
25.00 Kč
387120
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Ostatní
Popis: Kartičky jsou určené k zhodnocení hodiny či aktivity a práce žáků a učitele. Jsou vhodné k použití v jakékoliv
40.00 Kč
Druhy vět - kolíčkovaná Druhy vět - kolíčkovaná
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. RVP: ČESKÝ JAZYK A LITERATURA; 1. stupeň; Jazyková výchova - 1. období: ČJL-3-2-07 rozlišuje v textu druhy vět podle postoje mluvčího a k jejich vytvoření volí vhodné jazykové i zvukové prostředky Obsah: 64 kartiček Předmět: český jazyk Třída: 1. stupeň ZŠ Metodika: Kartičky vytiskneme, zalaminujeme a rozstříháme. Žák na kartičce označí kolíčkem, kancelářskou sponkou nebo fixem správnou odpověď. Fix lze poté smazat. Z druhé strany kartičky označíme samolepkou správnou odpověď, aby si to žák mohl sám zkontrolovat. Kartičky používám jako doplňkovou aktivitu pro rychlíky, případně na procvičování během hodiny pro všechny žáky.
UUCZ-426030
Český jazyk>Český jazyk - gramatika>Kolíčkování>2.>3.
40.00