Druhy vět - kolíčkovaná

Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
8
Velikost: 1.36 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající by.michaella
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 12. 2023
Sdílet:

Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ.

RVP: ČESKÝ JAZYK A LITERATURA; 1. stupeň; Jazyková výchova - 1. období:

  • ČJL-3-2-07 rozlišuje v textu druhy vět podle postoje mluvčího a k jejich vytvoření volí vhodné jazykové i zvukové prostředky

Obsah:

  • 64 kartiček

Předmět: český jazyk

Třída: 1. stupeň ZŠ

Metodika:

  • Kartičky vytiskneme, zalaminujeme a rozstříháme.
  • Žák na kartičce označí kolíčkem, kancelářskou sponkou nebo fixem správnou odpověď. Fix lze poté smazat.
  • Z druhé strany kartičky označíme samolepkou správnou odpověď, aby si to žák mohl sám zkontrolovat.
  • Kartičky používám jako doplňkovou aktivitu pro rychlíky, případně na procvičování během hodiny pro všechny žáky.

Další produkty od autora by.michaella

383029
Matematika
1., 2.
Pexeso
Jedná se o vzdělávací materiál. RVP: MATEMATIKA A JEJÍ APLIKACE; 1. STUPEŇ; Číslo a početní operace - 1. období: M-3-1
40.00 Kč
329643
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Diář učitelský
Plánovač nejen pro učitele Eukalyptus - nedatovaný, týdenní a měsíční. Můj týden - nedatovaný plánovač týdenní -
39.00 Kč
408673
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Omalovánky
Obsah: 8 barevných záložek 8 černobílých záložek Předmět: nezařazeno k předmětu Třída: neurčena Metodika: Záložky
25.00 Kč
921398
Český jazyk
3., 4., 5.
Demonstrační obrázky - kartičky
Demonstrační výukové karty - vyjmenovaná slova. Obsah: vyjmenovaná slova - několik verzí 6 nebo 5 karet na A4 (celkem k
50.00 Kč
Druhy vět - kolíčkovaná Druhy vět - kolíčkovaná
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. RVP: ČESKÝ JAZYK A LITERATURA; 1. stupeň; Jazyková výchova - 1. období: ČJL-3-2-07 rozlišuje v textu druhy vět podle postoje mluvčího a k jejich vytvoření volí vhodné jazykové i zvukové prostředky Obsah: 64 kartiček Předmět: český jazyk Třída: 1. stupeň ZŠ Metodika: Kartičky vytiskneme, zalaminujeme a rozstříháme. Žák na kartičce označí kolíčkem, kancelářskou sponkou nebo fixem správnou odpověď. Fix lze poté smazat. Z druhé strany kartičky označíme samolepkou správnou odpověď, aby si to žák mohl sám zkontrolovat. Kartičky používám jako doplňkovou aktivitu pro rychlíky, případně na procvičování během hodiny pro všechny žáky.
UUCZ-426030
Český jazyk>Český jazyk - gramatika>Kolíčkování>2.>3.
40.00