Druhy vět - kolíčkovaná

Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
8
Velikost: 1.36 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 12. 2023
Sdílet:

Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ.

RVP: ČESKÝ JAZYK A LITERATURA; 1. stupeň; Jazyková výchova - 1. období:

  • ČJL-3-2-07 rozlišuje v textu druhy vět podle postoje mluvčího a k jejich vytvoření volí vhodné jazykové i zvukové prostředky

Obsah:

  • 64 kartiček

Předmět: český jazyk

Třída: 1. stupeň ZŠ

Metodika:

  • Kartičky vytiskneme, zalaminujeme a rozstříháme.
  • Žák na kartičce označí kolíčkem, kancelářskou sponkou nebo fixem správnou odpověď. Fix lze poté smazat.
  • Z druhé strany kartičky označíme samolepkou správnou odpověď, aby si to žák mohl sám zkontrolovat.
  • Kartičky používám jako doplňkovou aktivitu pro rychlíky, případně na procvičování během hodiny pro všechny žáky.

Další produkty od autora by.michaella

446697
Matematika
2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
RVP: MATEMATIKA A JEJÍ APLIKACE; 1. STUPEŇ; Číslo a početní operace - 1. období: M-3-1-02 čte, zapisuje a porovnává
30.00 Kč
604310
Nezařazené k předmětu
Diář učitelský
Tento plánovač je součástí kompletního Učitelského diáře 2024/2025, který najdete na mém profilu: https:/
35.00 Kč
344824
Český jazyk - gramatika
3., 4.
Přehled učiva
Popis: Materiál obsahuje plakáty se slovními druhy. Vhodné na pověšení do třídy jako výzdobu. Materiál dále obsahuje
49.00 Kč
616511
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Pracovní listy na začátek školního roku. Různé varianty. Obsah: 12 pracovních listů - různé varianty pro každého Nový
30.00 Kč
Druhy vět - kolíčkovaná Druhy vět - kolíčkovaná
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. RVP: ČESKÝ JAZYK A LITERATURA; 1. stupeň; Jazyková výchova - 1. období: ČJL-3-2-07 rozlišuje v textu druhy vět podle postoje mluvčího a k jejich vytvoření volí vhodné jazykové i zvukové prostředky Obsah: 64 kartiček Předmět: český jazyk Třída: 1. stupeň ZŠ Metodika: Kartičky vytiskneme, zalaminujeme a rozstříháme. Žák na kartičce označí kolíčkem, kancelářskou sponkou nebo fixem správnou odpověď. Fix lze poté smazat. Z druhé strany kartičky označíme samolepkou správnou odpověď, aby si to žák mohl sám zkontrolovat. Kartičky používám jako doplňkovou aktivitu pro rychlíky, případně na procvičování během hodiny pro všechny žáky.
UUCZ-426030
Český jazyk>Český jazyk - gramatika>Kolíčkování>2.>3.
40.00