Druhy vět - kolíčkovaná

Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
8
Velikost: 1.36 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající by.michaella
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 12. 2023
Sdílet:

Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ.

RVP: ČESKÝ JAZYK A LITERATURA; 1. stupeň; Jazyková výchova - 1. období:

  • ČJL-3-2-07 rozlišuje v textu druhy vět podle postoje mluvčího a k jejich vytvoření volí vhodné jazykové i zvukové prostředky

Obsah:

  • 64 kartiček

Předmět: český jazyk

Třída: 1. stupeň ZŠ

Metodika:

  • Kartičky vytiskneme, zalaminujeme a rozstříháme.
  • Žák na kartičce označí kolíčkem, kancelářskou sponkou nebo fixem správnou odpověď. Fix lze poté smazat.
  • Z druhé strany kartičky označíme samolepkou správnou odpověď, aby si to žák mohl sám zkontrolovat.
  • Kartičky používám jako doplňkovou aktivitu pro rychlíky, případně na procvičování během hodiny pro všechny žáky.

Další produkty od autora by.michaella

359511
Český jazyk - gramatika
3., 4., 5.
Přehled učiva
Popis: Materiál obsahuje plakát a přehled mluvnických kategorií podstatných jmen. Vhodné na pověšení do třídy jako
35.00 Kč
608249
Anglický jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Barevné a jednoduché hodiny do každé třídy. Pro výuku i jako výzdoba třídy. Pro výuku v PRVOUCE i v AJ. Obsah - 5
35.00 Kč
633158
Nezařazené k předmětu
MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Diář učitelský
ZIP soubor - rozdělené části Diář vhodný pro učitele, kteří shání minimalistický a jednoduchý plánovač. Obsah: datovaný
95.00 Kč
605388
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Jednoduchý univerzální rozvrh hodin do třídy. Vyberte si ze 6 barevných variant. Obsah - 6 barevných variant: čísla
35.00 Kč
Druhy vět - kolíčkovaná Druhy vět - kolíčkovaná
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. RVP: ČESKÝ JAZYK A LITERATURA; 1. stupeň; Jazyková výchova - 1. období: ČJL-3-2-07 rozlišuje v textu druhy vět podle postoje mluvčího a k jejich vytvoření volí vhodné jazykové i zvukové prostředky Obsah: 64 kartiček Předmět: český jazyk Třída: 1. stupeň ZŠ Metodika: Kartičky vytiskneme, zalaminujeme a rozstříháme. Žák na kartičce označí kolíčkem, kancelářskou sponkou nebo fixem správnou odpověď. Fix lze poté smazat. Z druhé strany kartičky označíme samolepkou správnou odpověď, aby si to žák mohl sám zkontrolovat. Kartičky používám jako doplňkovou aktivitu pro rychlíky, případně na procvičování během hodiny pro všechny žáky.
UUCZ-426030
Český jazyk>Český jazyk - gramatika>Kolíčkování>2.>3.
40.00