Hádej, kdo jsem? + popis karnevalových postav + vypravování + trénink paměti

Počet stran:
8
Velikost: 6.44 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající ŽVAPA ÚČA
Nahráno:
Naposledy upraveno:
4. 3. 2025
Sdílet:

V souboru najdete 9 barevných i černobílých karnevalových postav na kartičkách + pracovní list, na kterém jsou popsané postavy a děti musí číslem popsat, která postava to je. Dále popis postav + trénink paměti + vypravování podle obrázků.

  1. Kartičky s karnevalovými postavami zalaminujete, rozmístíte po třídě nebo venku a dětem nakopírujete pracovní list. Děti poté běhají a zapisují správná čísla.
  2. Dále zde najdete kartičky, do kterých děti budou zapisovat, co si o postavách zapamatovali.
  3. Hádej, koho popisuji - dětem rozdáte kartičky ze str. 7. Děti budou mít za úkol, co nejlépe popsat postavu, kterou si vybrali ze zalaminovaných kartiček. Poté bude jeden žák číst a ostatní hádají, která postava to je. Můžeme je také nechat popsat karnevalovou postavu, kterou si sami vyberou. Děti zde trénují popis postavy.
  4. Vypravování podle obrázků. Dětem dáme 1 kartičku nebo si 1 kartičku vylosují (ze str.8) a snaží se podle obrázků napsat příběh. Nebo můžeme dát dětem barevné zalaminované kartičky a budou vymýšlet příběh s nimi. Vhodné využít při trénování vypravování.

 

Lze vytisknout jako brožuru.

Další produkty od autora ŽVAPA ÚČA

556179
Matematika
2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
15 zábavných stanovišť na téma prvouka a matematika v letním stylu. Písmeno u správné odpovědi děti doplní do tajenky
85.00 Kč
712376
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Ostatní
Kartičky můžeme využít při tématech laskavost, empatie, pomoc... Děti tak lépe pochopí, co tato slova znamenají. V
35.00 Kč
471089
Matematika
1., 2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Naučte děti hravou formou čas - hodiny. Na 24 kartičkách jsou časy v celou hodinu a v půl. Také vhodné na procvičování
29.00 Kč
481932
Matematika
2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pexeso
Materiál slouží k hravé formě naučení nebo procvičení násobilky 2, 3 a 4. Děti přiřazují kopeček zmrzliny ke svému
30.00 Kč
Hádej, kdo jsem? + popis karnevalových postav + vypravování + trénink paměti Hádej, kdo jsem? + popis karnevalových postav + vypravování + trénink paměti
V souboru najdete 9 barevných i černobílých karnevalových postav na kartičkách + pracovní list, na kterém jsou popsané postavy a děti musí číslem popsat, která postava to je. Dále popis postav + trénink paměti + vypravování podle obrázků.Kartičky s karnevalovými postavami zalaminujete, rozmístíte po třídě nebo venku a dětem nakopírujete pracovní list. Děti poté běhají a zapisují správná čísla.Dále zde najdete kartičky, do kterých děti budou zapisovat, co si o postavách zapamatovali.Hádej, koho popisuji - dětem rozdáte kartičky ze str. 7. Děti budou mít za úkol, co nejlépe popsat postavu, kterou si vybrali ze zalaminovaných kartiček. Poté bude jeden žák číst a ostatní hádají, která postava to je. Můžeme je také nechat popsat karnevalovou postavu, kterou si sami vyberou. Děti zde trénují popis postavy.Vypravování podle obrázků. Dětem dáme 1 kartičku nebo si 1 kartičku vylosují (ze str.8) a snaží se podle obrázků napsat příběh. Nebo můžeme dát dětem barevné zalaminované kartičky a budou vymýšlet příběh s nimi. Vhodné využít při trénování vypravování. Lze vytisknout jako brožuru.
UUCZ-810321
Český jazyk>Český jazyk - čtení>Český jazyk - psaní>Běhací diktát>Postřehovky>2.>3.>ZŠ – 1. STUPEŇ>🤡 Masopust, Karneval>🧚 Pohádky
25.00