Kočky 2 - přídavná jména, zájmena, číslovky, příslovce, částice, citoslovce

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
23
Velikost: 1.9 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Marcela Kolísková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
22. 9. 2022
Sdílet:

Nakrm kočičky správnýma dobrotama. Jsou vybíravé a nechutná jim jen tak něco. Procvič si s kočičkami slovní druhy (přídavná jména, zájmena, číslovky, příslovce, částice, citoslovce). 

 

Soubor obsahuje:

  • barevné a černobílé kočičky se slovním druhem na bříšku
  • dobroty ve tvaru rybiček se slovy k třídění

 

Listy vytiskněte (rybičky můžete vytisknout na barevné papíry), zalaminujte a rybičky rozstříhejte.

Rybičky rozdělte do několika skupin (můžete si je rozdělit do uzavíratelných sáčků a sáčky si očíslovat).Sáček by měl obsahovat několik dobrot (rybiček) od každého slovního druhu . Děti pracují ve dvojicích, trojicích či větších skupinkách. Přiřazují rybičky k jednotlivým kočičkám. Každé skupince můžete vymyslet jinou aktivitu, děti se následně střídají na jednotlivých stanovištích (vymění si pracovní místa).

Sáčky umožní skupinky několikrát prostřídat a přitom pracovat s jinými (novými) slovy.

 

Tipy na další aktivity:

  • urči 4 kapitány, kteří budou představovat kočku (připněte jim například obrázek kočky na tričko) - zbylé děti si náhodně vyberou rybičku a následně pak hledají kočku, ke které patří. Několikrát zopakujte. Po každém kole probíhá kontrola, kterou dělá kapitán daného slovního druhu.

 

  • Vyberte si jeden slovní druh. Náhodně vylosujte několik dobrot. Se slovy utvořte věty. (lze využít jako samostatnou i skupinovou práci)

 

  • Utvořte několik hromádek s konkrétním slovním druhem. Náhodně přimíchejte několik dalších kartiček, které do hromádky nepatří. Děti hledají chybu. Následně správné slova přepíší do sešitu. K jednomu z nich můžou zapsat větu a následní k ní nakreslit obrázek.

Další produkty od autora Marcela Kolísková

94889
Český jazyk
2., 3.
Pracovní listy
Procvič si délku písmene u. Pomoz žábě chytit mouchu. Žáčci rozdělují mouchy mezi tři žabí kamarádky dle délky písmene u
40.00 Kč
160361
Matematika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Kolíčkování
Pocvič si počítání s pavoučky do deseti. S matematickými pavoučky s čísly od 1 od 10 si děti procvičí určování počtu i
30.00 Kč
116663
Český jazyk
2.
Skládačky
Vytvořte si Jodyho a Fouska, kteří vám pomohou procvičit měkké a tvrdé souhlásky. Soubor obsahuje návod opatřen
44.00 Kč
157169
Matematika
1., 2.
Přehled učiva
Obrázkové plakáty velikosti 2xA4 (plakáty patřící ke stejnému číslu slepte k sobě) s čísly 1-20 a desítkami 10-100. Lze
84.00 Kč
Kočky 2 - přídavná jména, zájmena, číslovky, příslovce, částice, citoslovce Kočky 2 - přídavná jména, zájmena, číslovky, příslovce, částice, citoslovce
Nakrm kočičky správnýma dobrotama. Jsou vybíravé a nechutná jim jen tak něco. Procvič si s kočičkami slovní druhy (přídavná jména, zájmena, číslovky, příslovce, částice, citoslovce).    Soubor obsahuje: barevné a černobílé kočičky se slovním druhem na bříšku dobroty ve tvaru rybiček se slovy k třídění   Listy vytiskněte (rybičky můžete vytisknout na barevné papíry), zalaminujte a rybičky rozstříhejte. Rybičky rozdělte do několika skupin (můžete si je rozdělit do uzavíratelných sáčků a sáčky si očíslovat).Sáček by měl obsahovat několik dobrot (rybiček) od každého slovního druhu . Děti pracují ve dvojicích, trojicích či větších skupinkách. Přiřazují rybičky k jednotlivým kočičkám. Každé skupince můžete vymyslet jinou aktivitu, děti se následně střídají na jednotlivých stanovištích (vymění si pracovní místa). Sáčky umožní skupinky několikrát prostřídat a přitom pracovat s jinými (novými) slovy.   Tipy na další aktivity: urči 4 kapitány, kteří budou představovat kočku (připněte jim například obrázek kočky na tričko) - zbylé děti si náhodně vyberou rybičku a následně pak hledají kočku, ke které patří. Několikrát zopakujte. Po každém kole probíhá kontrola, kterou dělá kapitán daného slovního druhu.   Vyberte si jeden slovní druh. Náhodně vylosujte několik dobrot. Se slovy utvořte věty. (lze využít jako samostatnou i skupinovou práci)   Utvořte několik hromádek s konkrétním slovním druhem. Náhodně přimíchejte několik dalších kartiček, které do hromádky nepatří. Děti hledají chybu. Následně správné slova přepíší do sešitu. K jednomu z nich můžou zapsat větu a následní k ní nakreslit obrázek.
UUCZ-184295
Český jazyk>Pracovní listy>3.
40.00