Kreativní výzvy pro celou třídu

Kategorie:
Počet stran:
12
Velikost: 5.45 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Radka ze Základky
Nahráno:
Naposledy upraveno:
9. 5. 2025
Sdílet:

Tento materiál je určen pro žáky 1. stupně základní školy a nabízí širokou škálu kreativních výzev, které podporují rozvoj různých dovedností, jako je fantazie, logické a kritické myšlení, komunikace i spolupráce.

Variabilita materiálu

Výzvy jsou navrženy tak, aby byly flexibilní a přizpůsobitelné potřebám každé třídy. Učitel má možnost určit, jakou frekvenci plnění výzev zvolí – zda budou žáci plnit jednu výzvu každý den, týden nebo měsíc,... podle toho, co nejlépe odpovídá rytmu výuky, času a také potřebám učitele. Tyto výzvy/úkoly lze také zařazovat do hodin českého jazyka, slohu či třídnických hodin.

Co materiál obsahuje?

Materiál obsahuje 40 karet s jednou výzvou nebo úkolem. Každá karta je opatřena krátkým příkladem, který pomáhá žákům lépe pochopit, jak úkol splnit.

Karty jsou navrženy tak, aby stimulovaly kreativní myšlení a rozvíjely dovednosti v oblasti češtiny, slohu a komunikace.

Možnosti plnění:

  • Výzvy a úkoly lze plnit každý den/týden/měsíc jako dobrovolná aktivita žáků (nebo jako součást třídního odměňování).
  • Volba učitele nebo žáka: Učitel může vybrat konkrétní výzvu pro celou třídu nebo žáci mohou sami rozhodnout, kterou výzvu si zvolí.
  • Individuální práce, skupinová práce nebo dvojice: Výzvy lze plnit individuálně, ve dvojicích nebo ve skupinách, což podporuje různé formy spolupráce.
  • Dobrovolné úkoly pro rychlíky: Materiál je ideální i pro žáky, kteří stihnou svou práci dříve než ostatní.
  • Využití o přestávkách: Některé výzvy jsou skvělé pro rychlé oživení přestávky, kde si žáci mohou vyměňovat nápady a provádět kreativní činnosti.
  • Využití pro hodiny slohu a třídnické hodiny: Kartičky mohou sloužit jako výchozí bod pro různé slohové úkoly, jako je psaní příběhů, popisů, či rozhovorů a mohou být inspirací i pro témata třídnických hodin, která pomáhají rozvíjet mezilidskou komunikaci a spolupráci ve třídě.

Cílem tohoto materiálu je podpořit kreativitu žáků a motivovat je k plnění zajímavých úkolů, které rozvíjejí jejich dovednosti v českém jazyce, slohu i ve vzájemné komunikaci. Tento materiál je vhodný pro doplnění běžné výuky, slohových cvičení, třídnických hodin, nebo jako zábavná aktivita pro začátek/konec školního týdne.

Další produkty od autora Radka ze Základky

790687
Český jazyk - gramatika
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Vítejte u materiálu zaměřeného na procvičování slovních druhů určeného pro žáky 3. až 5. třídy. Tento materiál nabízí
33.00 Kč
738552
Matematika
4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Tato didaktická hra je určena pro žáky 4.-5. třídy. Cílem je zábavným a interaktivním způsobem procvičit převody
36.00 Kč
753178
Český jazyk
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Tento výukový materiál obsahuje didaktickou hru "Já mám, kdo má... Pádové otázky" pro žáky 1. stupně, která je zaměřena
28.00 Kč
719747
Český jazyk - čtení
2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Skládačky
Tento výukový materiál pro 2. - 4. třídu obsahuje 24 vánočních příběhů, které jsou záměrně pomíchané. Žáci musí příběhy
42.00 Kč
Kreativní výzvy pro celou třídu Kreativní výzvy pro celou třídu
Tento materiál je určen pro žáky 1. stupně základní školy a nabízí širokou škálu kreativních výzev, které podporují rozvoj různých dovedností, jako je fantazie, logické a kritické myšlení, komunikace i spolupráce.Variabilita materiáluVýzvy jsou navrženy tak, aby byly flexibilní a přizpůsobitelné potřebám každé třídy. Učitel má možnost určit, jakou frekvenci plnění výzev zvolí – zda budou žáci plnit jednu výzvu každý den, týden nebo měsíc,... podle toho, co nejlépe odpovídá rytmu výuky, času a také potřebám učitele. Tyto výzvy/úkoly lze také zařazovat do hodin českého jazyka, slohu či třídnických hodin.Co materiál obsahuje?Materiál obsahuje 40 karet s jednou výzvou nebo úkolem. Každá karta je opatřena krátkým příkladem, který pomáhá žákům lépe pochopit, jak úkol splnit.Karty jsou navrženy tak, aby stimulovaly kreativní myšlení a rozvíjely dovednosti v oblasti češtiny, slohu a komunikace.Možnosti plnění:Výzvy a úkoly lze plnit každý den/týden/měsíc jako dobrovolná aktivita žáků (nebo jako součást třídního odměňování).Volba učitele nebo žáka: Učitel může vybrat konkrétní výzvu pro celou třídu nebo žáci mohou sami rozhodnout, kterou výzvu si zvolí.Individuální práce, skupinová práce nebo dvojice: Výzvy lze plnit individuálně, ve dvojicích nebo ve skupinách, což podporuje různé formy spolupráce.Dobrovolné úkoly pro rychlíky: Materiál je ideální i pro žáky, kteří stihnou svou práci dříve než ostatní.Využití o přestávkách: Některé výzvy jsou skvělé pro rychlé oživení přestávky, kde si žáci mohou vyměňovat nápady a provádět kreativní činnosti.Využití pro hodiny slohu a třídnické hodiny: Kartičky mohou sloužit jako výchozí bod pro různé slohové úkoly, jako je psaní příběhů, popisů, či rozhovorů a mohou být inspirací i pro témata třídnických hodin, která pomáhají rozvíjet mezilidskou komunikaci a spolupráci ve třídě.Cílem tohoto materiálu je podpořit kreativitu žáků a motivovat je k plnění zajímavých úkolů, které rozvíjejí jejich dovednosti v českém jazyce, slohu i ve vzájemné komunikaci. Tento materiál je vhodný pro doplnění běžné výuky, slohových cvičení, třídnických hodin, nebo jako zábavná aktivita pro začátek/konec školního týdne.
UUCZ-874632
Český jazyk>Český jazyk - sloh>Nezařazené k předmětu>Ostatní>ZŠ – 1. STUPEŇ
33.00