NA SVATÉHO MARTINA...

Ročník:
2., 3., 4.
Počet stran:
21
Velikost: 7.13 MB
Nahráno:
Naposledy upraveno:
12. 2. 2022
Cena:
66 Kč vč. DPH
Sdílet:

Soubor 7 aktivit k výuce:

- text o životě sv. Martina

- komiksový příběh

- vybarvování obrázku podle textu

- počítání s obrázkem

- přiřazování obrázků se slabikami k textům

- Kdo byl sv. Martin?

- křížovka

- pětilístek

Materiály je možné použít individuálně pro všechny děti. Můžete je použít pro skupinovou práci.

 

…k jednotlivým materiálům…

0. Text o sv. Martinovi

Vytiskněte texty a dejte dětem. Děti se seznámí se životem sv. Martina. Můžete číst v úvodu hodiny společně.

1. Komiks k sestavení

Použijte buď barevnou nebo černobílou verzi.

Vytiskněte, zalaminujte, rozstříhejte na jednotlivé karty (můžete odstřihnout i text od obrázku).

Děti podle textů pod obrázky (nebo podle textu 0) sestaví příběh.

2. Obrázek k vybarvení

Každé dítě dostane list s obrázkem a textem. Děti vybarvují a dokreslují obrázek podle textu.

3. Počítání s obrázkem

Materiál je ve dvou barevných a dvou čb verzích.

a) násobilka 1 – 10

b) + a – do 100 s přech.

Vyberte si variantu, vytiskněte, zalaminujte, rozstříhejte na jednotlivé dílky (15).

Děti pracují ve skupině, vypočítají příklady (zapisují je fixem na tabulku), výsledky seřadí od nejmenšího po největší (zleva doprava).

4. Texty + obrázky = pranostika - tajenka

Listy vytiskněte oboustranně, list s obrázky stačí pro 2 prac. listy.

Děti si rozstříhají obrázky. Postupně čtou text, přikládají obrázky k textům. Po kontrole přilepí (mám zkušenost, že je lepší obrázky napřed pouze rozložit a až pak je nalepit).

Pokud pracovaly správně, vyjde jim tajenka – v jednotlivých obrázcích shora dolů (po slabikách).

Řešení: MARTIN PŘIJÍŽDÍ NA BÍLÉM KONI.

5. Kdo byl sv. Martin?

Listy vytiskněte.

Děti přemýšlejí, zapisují, jaký byl Martin.

6. Křížovka

List vytiskněte (můžete případně zalaminovat pro delší použití). Můžete vytisknout pro každé dítě, nebo jen jednu do skupiny.

Řešení křížovky: SCHOVAL SE K HUSÁM.

7. Pětilístek

Vytiskněte, můžete zalaminovat.

Pod nadpis děti vymyslí a napíšou dvě příd. jména – jaký byl sv. Martin.

V dalším řádku napíšou 3 slovesa – co dělal.

Na předposledním řádku dopíšou větu o sv. Martinovi.

Poslední řádek bude obsahovat slovo – synonymum – k názvu Sv. MARTIN.

 

Další produkty od autora HRAVĚ VÝUKOU - Učitelka Věrka

86095
Český jazyk
3., 4.
Pracovní listy
„Napiš věty, které budou obsahovat daná vyjmenovaná (příbuzná) slova.“ - 20 pracovních listů A5 k zápisu vět Děti si
49.00 Kč
328310
Český jazyk - psaní
1.
Didaktické hry
„Projdi si cestu se zvířátky.“ Materiál obsahuje 45 karet s uvolňovacími cviky (na A4 jsou 3 karty – na délku). Děti si
49.00 Kč
4389
Matematika
ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Děti pomocí početních úkonů a logického myšlení vypočítají kartičku, nápověda je v rámečcích - pouze jedno číslo je
39.00 Kč
419547
Grafomotorika
MŠ - předškoláci, 1.
Postřehovky
„Máš práci hotovou? Tak si aktivně odpočiň hravou formou.“ Materiál je k použití pro „rychlíky“ nebo k aktivnímu
59.00 Kč
NA SVATÉHO MARTINA... NA SVATÉHO MARTINA...
Soubor 7 aktivit k výuce: - text o životě sv. Martina - komiksový příběh - vybarvování obrázku podle textu - počítání s obrázkem - přiřazování obrázků se slabikami k textům - Kdo byl sv. Martin? - křížovka - pětilístek Materiály je možné použít individuálně pro všechny děti. Můžete je použít pro skupinovou práci.   …k jednotlivým materiálům… 0. Text o sv. Martinovi Vytiskněte texty a dejte dětem. Děti se seznámí se životem sv. Martina. Můžete číst v úvodu hodiny společně. 1. Komiks k sestavení Použijte buď barevnou nebo černobílou verzi. Vytiskněte, zalaminujte, rozstříhejte na jednotlivé karty (můžete odstřihnout i text od obrázku). Děti podle textů pod obrázky (nebo podle textu 0) sestaví příběh. 2. Obrázek k vybarvení Každé dítě dostane list s obrázkem a textem. Děti vybarvují a dokreslují obrázek podle textu. 3. Počítání s obrázkem Materiál je ve dvou barevných a dvou čb verzích. a) násobilka 1 – 10 b) + a – do 100 s přech. Vyberte si variantu, vytiskněte, zalaminujte, rozstříhejte na jednotlivé dílky (15). Děti pracují ve skupině, vypočítají příklady (zapisují je fixem na tabulku), výsledky seřadí od nejmenšího po největší (zleva doprava). 4. Texty + obrázky = pranostika - tajenka Listy vytiskněte oboustranně, list s obrázky stačí pro 2 prac. listy. Děti si rozstříhají obrázky. Postupně čtou text, přikládají obrázky k textům. Po kontrole přilepí (mám zkušenost, že je lepší obrázky napřed pouze rozložit a až pak je nalepit). Pokud pracovaly správně, vyjde jim tajenka – v jednotlivých obrázcích shora dolů (po slabikách). Řešení: MARTIN PŘIJÍŽDÍ NA BÍLÉM KONI. 5. Kdo byl sv. Martin? Listy vytiskněte. Děti přemýšlejí, zapisují, jaký byl Martin. 6. Křížovka List vytiskněte (můžete případně zalaminovat pro delší použití). Můžete vytisknout pro každé dítě, nebo jen jednu do skupiny. Řešení křížovky: SCHOVAL SE K HUSÁM. 7. Pětilístek Vytiskněte, můžete zalaminovat. Pod nadpis děti vymyslí a napíšou dvě příd. jména – jaký byl sv. Martin. V dalším řádku napíšou 3 slovesa – co dělal. Na předposledním řádku dopíšou větu o sv. Martinovi. Poslední řádek bude obsahovat slovo – synonymum – k názvu Sv. MARTIN.  
UUCZ-72475
Český jazyk>Matematika>Prvouka>Skládačky>Pracovní listy>2.>3.>4.>Svatý Martin
66.00