NÁMOŘNÍ BITVA 1. třída - (O, S, B, U, A, L, M, I, E, P)

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
24
Velikost: 14.41 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
3. 12. 2022
Sdílet:

Materiál je určen žákům 1. tříd ZŠ a slouží k hravému procvičení čtení. Předpokladem je, že žáci znají písmena O, S, B, U, A, L, M, E, I, P.

Soubor obsahuje slabiky, slova a slovní spojení ve 2 variantách - psací a tiskací písmo.

Didaktická hra se hraje obdobně jako hra lodě a nabízí různé druhy obtížnosti (mohou si tak zahrát i výborní čtenáři, ale i ti, kteří potřebují ještě více procvičovat čtení např. slabiky, krátká slova). Ke hře je potřeba vytisknout vždy dvakrát stejný hrací plán pro oba hráče.

SOUBOR OBSAHUJE:

  • 14 krát hrací karta - PSACÍ PÍSMO
  • 10 krát hrací karta - TISKACÍ PÍSMO

POPIS:

Vytiskněte vždy protihráčům stejný pracovní list.

Pracovní list se skládá ze dvou tabulek. Horní část slouží každému hráči k zaznačení jeho flotily (tedy k zabarvení stanoveného počtu políček). Učitel stanovuje počet lodí /políček), které mají žáci zabarvit.

Spodní tabulka slouží k evidenci střeleb. Tedy hráč si zde škrtne políčko, které zrovna přečetl, aby jej nečetl dvakrát (nestřílel dvakrát do stejného místa).

PRAVIDLA HRY:

Cílem hry je nalézt a potopit všechny lodě soupeře jako první. Hráč zakreslí svoje lodě, tedy zabarví stanovený počet políček v tabulce na horní straně listu. Protivník učiní totéž.

Začínající hráč přečte zvolené slovo a škrtne toto slovo na dolní části listu, aby věděl, kam už pálil. Protivník hledá slovo, které bylo řečeno ve svém horním plánu, kde má zabarveny políčka (v horní tabulce). Pokud se jedná o slovo, které má tento hráč zabarveno, ohlásí zásah a škrtne si své políčko (loď) pokud toto slovo neměl zabarveno, zahlásí voda. Následně pokračuje tento hráč, rovněž zvolí slovo, které přečte (střílí) a protihráč hledá toto slovo v horní části svého listu ( tedy ve své flotile lodí). Vítězí hráč, který první potopí všechny lodě protivníka (tedy přečte všechny protivníkovi zabarvená slova).

 

Další produkty od autora ZÁBAVNÁ VÝUKA

373200
Český jazyk
2., 3., 4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Materiál je určen především žákům 1. stupně ZŠ. Stezka seznamuje žáky s životem a osobností svatého Václava. Stezka se
35.00 Kč
184288
Matematika
1.
Didaktické hry
Materiál slouží k procvičení počítání do 10 a je určen pro žáky 1. tříd ZŠ. Žáci mají za úkol najít kartičku se sovičkou
30.00 Kč
187183
Matematika
1.
Didaktické hry
Soubor je určen žákům 1. tříd a slouží k zábavnému procvičení sčítání do 5. Materiál obsahuje kartičky s příklady
35.00 Kč
161909
Matematika
1.
Didaktické hry
NAKRM ZVÍŘÁTKO slouží k zábavnému procvičení sčítání a odčítání do 10. Každé zvířátko má misku s výsledkem a na každé
30.00 Kč
NÁMOŘNÍ BITVA 1. třída - (O, S, B, U, A, L, M, I, E, P) NÁMOŘNÍ BITVA 1. třída - (O, S, B, U, A, L, M, I, E, P)
Materiál je určen žákům 1. tříd ZŠ a slouží k hravému procvičení čtení. Předpokladem je, že žáci znají písmena O, S, B, U, A, L, M, E, I, P. Soubor obsahuje slabiky, slova a slovní spojení ve 2 variantách - psací a tiskací písmo. Didaktická hra se hraje obdobně jako hra lodě a nabízí různé druhy obtížnosti (mohou si tak zahrát i výborní čtenáři, ale i ti, kteří potřebují ještě více procvičovat čtení např. slabiky, krátká slova). Ke hře je potřeba vytisknout vždy dvakrát stejný hrací plán pro oba hráče. SOUBOR OBSAHUJE: 14 krát hrací karta - PSACÍ PÍSMO 10 krát hrací karta - TISKACÍ PÍSMO POPIS: Vytiskněte vždy protihráčům stejný pracovní list. Pracovní list se skládá ze dvou tabulek. Horní část slouží každému hráči k zaznačení jeho flotily (tedy k zabarvení stanoveného počtu políček). Učitel stanovuje počet lodí /políček), které mají žáci zabarvit. Spodní tabulka slouží k evidenci střeleb. Tedy hráč si zde škrtne políčko, které zrovna přečetl, aby jej nečetl dvakrát (nestřílel dvakrát do stejného místa). PRAVIDLA HRY: Cílem hry je nalézt a potopit všechny lodě soupeře jako první. Hráč zakreslí svoje lodě, tedy zabarví stanovený počet políček v tabulce na horní straně listu. Protivník učiní totéž. Začínající hráč přečte zvolené slovo a škrtne toto slovo na dolní části listu, aby věděl, kam už pálil. Protivník hledá slovo, které bylo řečeno ve svém horním plánu, kde má zabarveny políčka (v horní tabulce). Pokud se jedná o slovo, které má tento hráč zabarveno, ohlásí zásah a škrtne si své políčko (loď) pokud toto slovo neměl zabarveno, zahlásí voda. Následně pokračuje tento hráč, rovněž zvolí slovo, které přečte (střílí) a protihráč hledá toto slovo v horní části svého listu ( tedy ve své flotile lodí). Vítězí hráč, který první potopí všechny lodě protivníka (tedy přečte všechny protivníkovi zabarvená slova).  
UUCZ-223891
Český jazyk>Didaktické hry>1.
35.00