Opakování podstatných jmen (pracovní listy, aktivity a hry)

Počet stran:
34
Velikost: 663.47 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Petra Marešová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 12. 2023
Sdílet:

Materiály se zabývají podstatnými jmény a vším, co se jich týká. Žáci pracují buď s klasickými pracovními listy na opakování (doplňovačky, vybarvovačky, křížovka, vymýšlení slov či vět dle zadání atd.), nebo formou hry.

 

Obsah:

  • 16 pracovních listů
  • 3 strany návrhů na hry a aktivity v hodině
  • 5 listů ke hře slabikové domino
  • 3 dvojlisty ke skupinové práci formou hry

 

Témata:

  • podstatná jména
  • mluvnické kategorie
  • pravopis podstatných jmen
  • větné členy
  • antonyma, synonyma, vztahy mezi slovy (nadřazenost, souřadnost aj.)
  • jména abstraktní a konkrétní
  • jména obecná a vlastní
  • jména pomnožná, hromadná, látková
  • slova cizího původu (význam, skloňování)

 

 

Jedná se o výukový materiál pro ZŠ.

Materiál pomůže žákům upevnit tyto kompetence:

kompetence k učení:

  • vybírá a využívá pro efektivní učení vhodné způsoby, metody a strategie, plánuje, organizuje a řídí vlastní učení,
  • vyhledává a třídí informace a na základě jejich pochopení, propojení a systematizace je efektivně využívá v procesu učení, tvůrčích činnostech a praktickém životě,
  • operuje s obecně užívanými termíny, znaky a symboly, uvádí věci do souvislostí, propojuje do širších celků poznatky z různých vzdělávacích oblastí a na základě toho si vytváří komplexnější pohled na matematické, přírodní, společenské a kulturní jevy,
  • poznává smysl a cíl učení, má pozitivní vztah k učení, posoudí vlastní pokrok a určí překážky či problémy bránící učení, naplánuje si, jakým způsobem by mohl své učení zdokonalit, kriticky zhodnotí výsledky svého učení a diskutuje o nich,

kompetence pracovní:

  • používá bezpečně a účinně materiály, nástroje a vybavení, dodržuje vymezená pravidla, plní povinnosti a závazky, adaptuje se na změněné nebo nové pracovní podmínky,
  • využívá znalosti a zkušenosti získané v jednotlivých vzdělávacích oblastech v zájmu vlastního rozvoje i své přípravy na budoucnost.

Další produkty od autora Petra Marešová

356944
Matematika
1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Bingo
Soubor obsahuje: 28 předvyplněných karet s výsledky od 1 do 25, prázdné karty pro samostatné vyplnění, 100 příkladů pro
30.00 Kč
350333
Matematika
6., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Obsah sbírky: sčítání: 10× bez přechodu přes desítku, 10× s přechodem přes desítku, 10× desetinná čísla, 10× zlomky
39.00 Kč
101161
Český jazyk
Didaktické hry
Desková hra umožňuje opakování pravopisu, literatury, mluvnice a okrajově také pojmů stylistiky zábavnou soutěžní formou
99.00 Kč
359480
Český jazyk
5., 6.
Didaktické hry
Soubor zahrnuje trimino ve třech stupních obtížnosti: 4× jednoduchá úroveň (prosté slovní druhy, slova v základním tvaru
30.00 Kč
Opakování podstatných jmen (pracovní listy, aktivity a hry) Opakování podstatných jmen (pracovní listy, aktivity a hry)
Materiály se zabývají podstatnými jmény a vším, co se jich týká. Žáci pracují buď s klasickými pracovními listy na opakování (doplňovačky, vybarvovačky, křížovka, vymýšlení slov či vět dle zadání atd.), nebo formou hry.   Obsah: 16 pracovních listů 3 strany návrhů na hry a aktivity v hodině 5 listů ke hře slabikové domino 3 dvojlisty ke skupinové práci formou hry   Témata: podstatná jména mluvnické kategorie pravopis podstatných jmen větné členy antonyma, synonyma, vztahy mezi slovy (nadřazenost, souřadnost aj.) jména abstraktní a konkrétní jména obecná a vlastní jména pomnožná, hromadná, látková slova cizího původu (význam, skloňování)     Jedná se o výukový materiál pro ZŠ. Materiál pomůže žákům upevnit tyto kompetence: - kompetence k učení: vybírá a využívá pro efektivní učení vhodné způsoby, metody a strategie, plánuje, organizuje a řídí vlastní učení, vyhledává a třídí informace a na základě jejich pochopení, propojení a systematizace je efektivně využívá v procesu učení, tvůrčích činnostech a praktickém životě, operuje s obecně užívanými termíny, znaky a symboly, uvádí věci do souvislostí, propojuje do širších celků poznatky z různých vzdělávacích oblastí a na základě toho si vytváří komplexnější pohled na matematické, přírodní, společenské a kulturní jevy, poznává smysl a cíl učení, má pozitivní vztah k učení, posoudí vlastní pokrok a určí překážky či problémy bránící učení, naplánuje si, jakým způsobem by mohl své učení zdokonalit, kriticky zhodnotí výsledky svého učení a diskutuje o nich, - kompetence pracovní: používá bezpečně a účinně materiály, nástroje a vybavení, dodržuje vymezená pravidla, plní povinnosti a závazky, adaptuje se na změněné nebo nové pracovní podmínky, využívá znalosti a zkušenosti získané v jednotlivých vzdělávacích oblastech v zájmu vlastního rozvoje i své přípravy na budoucnost.
UUCZ-46332
Český jazyk>Český jazyk - gramatika>Pracovní listy>Testy a písemky>ZŠ – 2. STUPEŇ
30.00