POPISOVAČKA - didaktická hra

Kategorie:
Počet stran:
32
Velikost: 2.58 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Bc. Tereza Kyselová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 5. 2022
Sdílet:

POPISOVAČKA - PDF

Určená dětem na prvním stupni ZŠ.

Ideální jako oddechovka v hodině Českého jazyka. 

 

Jak s kartami pracovat?

1) Karty si vytiskněte, zalaminujte a nastříhejte.

2) Předložte kartu před dítě a nechte jej, ať předmět pojmenuje.

3) Název předmětu zapíše do okénka nahoře pod otázku CO JE TO?

4) Do okénka pod VLASTNOSTI napíše například: kulatý, hrubý, veselý, malý, hloupý,..

5) Do posledního okénka žák vymyslí a zapíše větu, kde zazní konkrétní předmět.

 

Co očekáváme od práce s kartami?

1) Rozvoj komunikačních dovedností - popis obrázku

2) Trénujeme psaní - vše, co víme, zapíšeme.

3) Učíme se popisovat předmět z několika hledisek.

4) Hrajeme různé navazující hry. Já si myslím (zeměkouli). Ptejte se.

5) Já vám povím vlastnosti - a vy hádejte.

6) Já něco namaluju a vy hádejte.

 

K práci se zalaminovanými kartami bude potřeba stíratelný tenký fix.

Další produkty od autora Bc. Tereza Kyselová

34980
Matematika
2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Přehled malé násobilky s veselými zvířátky. Násobení teď půjde snadno. :-) Velikost A4
0.00 Kč
33735
Matematika
2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Bystrý počtář procvičí hlavičku všem malým počtářům. Společenská veselá hra je zaměřená na počítání - zahrnuje příklady
33.00 Kč
13570
Přírodověda
1., 2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Didaktická hra sloužící k zábavnému naučení hodin obsahuje 48 budíků spolu s digitálními časy a jsou připravené k tisku
50.00 Kč
64241
Matematika
1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Kdo potřebuje žebřík? No přeci t en, kdo šplhá nahoru a chce mít matematiku v malíčku! :-) 40 karet čísla 0-100 max
43.00 Kč
POPISOVAČKA - didaktická hra POPISOVAČKA - didaktická hra
POPISOVAČKA - PDF Určená dětem na prvním stupni ZŠ. Ideální jako oddechovka v hodině Českého jazyka.    Jak s kartami pracovat? 1) Karty si vytiskněte, zalaminujte a nastříhejte. 2) Předložte kartu před dítě a nechte jej, ať předmět pojmenuje. 3) Název předmětu zapíše do okénka nahoře pod otázku CO JE TO? 4) Do okénka pod VLASTNOSTI napíše například: kulatý, hrubý, veselý, malý, hloupý,.. 5) Do posledního okénka žák vymyslí a zapíše větu, kde zazní konkrétní předmět.   Co očekáváme od práce s kartami? 1) Rozvoj komunikačních dovedností - popis obrázku 2) Trénujeme psaní - vše, co víme, zapíšeme. 3) Učíme se popisovat předmět z několika hledisek. 4) Hrajeme různé navazující hry. Já si myslím (zeměkouli). Ptejte se. 5) Já vám povím vlastnosti - a vy hádejte. 6) Já něco namaluju a vy hádejte.   K práci se zalaminovanými kartami bude potřeba stíratelný tenký fix.
UUCZ-108793
Český jazyk>Český jazyk - psaní>Ostatní>ZŠ – 1. STUPEŇ
36.00