POPISOVAČKA - didaktická hra

Kategorie:
Počet stran:
32
Velikost: 2.58 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 5. 2022
Sdílet:

POPISOVAČKA - PDF

Určená dětem na prvním stupni ZŠ.

Ideální jako oddechovka v hodině Českého jazyka. 

 

Jak s kartami pracovat?

1) Karty si vytiskněte, zalaminujte a nastříhejte.

2) Předložte kartu před dítě a nechte jej, ať předmět pojmenuje.

3) Název předmětu zapíše do okénka nahoře pod otázku CO JE TO?

4) Do okénka pod VLASTNOSTI napíše například: kulatý, hrubý, veselý, malý, hloupý,..

5) Do posledního okénka žák vymyslí a zapíše větu, kde zazní konkrétní předmět.

 

Co očekáváme od práce s kartami?

1) Rozvoj komunikačních dovedností - popis obrázku

2) Trénujeme psaní - vše, co víme, zapíšeme.

3) Učíme se popisovat předmět z několika hledisek.

4) Hrajeme různé navazující hry. Já si myslím (zeměkouli). Ptejte se.

5) Já vám povím vlastnosti - a vy hádejte.

6) Já něco namaluju a vy hádejte.

 

K práci se zalaminovanými kartami bude potřeba stíratelný tenký fix.

Další produkty od autora Bc. Tereza Kyselová

11184
Logopedie
MŠ, MŠ - předškoláci
Výzdoba třídy
Komunikační tematické karty vhodné na logopedii, ale také do mateřských škol do komunikačních kroužků nebo jako výzdoba.
55.00 Kč
34980
Matematika
2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Přehled malé násobilky s veselými zvířátky. Násobení teď půjde snadno. :-) Velikost A4
0.00 Kč
66317
Prvouka
MŠ, MŠ - předškoláci
Výzdoba třídy
13 obrázkových karet se vzory jednotlivých barev. s rámečkem s textovými popisky doplňuje celou tematickou sadu BARVY
40.00 Kč
150798
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
ŠTÍTKY do knihovny Zdá se, že když jsou boxy s knížkami hezky nadepsané a přehledné, děti se snadněji nadchnou pro
39.00 Kč
POPISOVAČKA - didaktická hra POPISOVAČKA - didaktická hra
POPISOVAČKA - PDF Určená dětem na prvním stupni ZŠ. Ideální jako oddechovka v hodině Českého jazyka.    Jak s kartami pracovat? 1) Karty si vytiskněte, zalaminujte a nastříhejte. 2) Předložte kartu před dítě a nechte jej, ať předmět pojmenuje. 3) Název předmětu zapíše do okénka nahoře pod otázku CO JE TO? 4) Do okénka pod VLASTNOSTI napíše například: kulatý, hrubý, veselý, malý, hloupý,.. 5) Do posledního okénka žák vymyslí a zapíše větu, kde zazní konkrétní předmět.   Co očekáváme od práce s kartami? 1) Rozvoj komunikačních dovedností - popis obrázku 2) Trénujeme psaní - vše, co víme, zapíšeme. 3) Učíme se popisovat předmět z několika hledisek. 4) Hrajeme různé navazující hry. Já si myslím (zeměkouli). Ptejte se. 5) Já vám povím vlastnosti - a vy hádejte. 6) Já něco namaluju a vy hádejte.   K práci se zalaminovanými kartami bude potřeba stíratelný tenký fix.
UUCZ-108793
Český jazyk>Český jazyk - psaní>Ostatní>ZŠ – 1. STUPEŇ
36.00