POPISOVAČKA - didaktická hra

Kategorie:
Počet stran:
32
Velikost: 2.58 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Bc. Tereza Kyselová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 5. 2022
Sdílet:

POPISOVAČKA - PDF

Určená dětem na prvním stupni ZŠ.

Ideální jako oddechovka v hodině Českého jazyka. 

 

Jak s kartami pracovat?

1) Karty si vytiskněte, zalaminujte a nastříhejte.

2) Předložte kartu před dítě a nechte jej, ať předmět pojmenuje.

3) Název předmětu zapíše do okénka nahoře pod otázku CO JE TO?

4) Do okénka pod VLASTNOSTI napíše například: kulatý, hrubý, veselý, malý, hloupý,..

5) Do posledního okénka žák vymyslí a zapíše větu, kde zazní konkrétní předmět.

 

Co očekáváme od práce s kartami?

1) Rozvoj komunikačních dovedností - popis obrázku

2) Trénujeme psaní - vše, co víme, zapíšeme.

3) Učíme se popisovat předmět z několika hledisek.

4) Hrajeme různé navazující hry. Já si myslím (zeměkouli). Ptejte se.

5) Já vám povím vlastnosti - a vy hádejte.

6) Já něco namaluju a vy hádejte.

 

K práci se zalaminovanými kartami bude potřeba stíratelný tenký fix.

Další produkty od autora Bc. Tereza Kyselová

578113
Logopedie
MŠ, MŠ - předškoláci
Didaktické hry
Dechová cvičení s brčkem Tuto aktivitu využiješ s dětmi jak při individuální, tak při skupinové práci. Už potřebuješ jen
49.00 Kč
24877
Etická výchova
Školní družina, 1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
PONOŽKY - Zábavné listy Víš, že 21.3. je světový den dětí s Downovým syndromem? Pojď dětem zábavnou formou nadhodit téma
25.00 Kč
34980
Matematika
2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Přehled malé násobilky s veselými zvířátky. Násobení teď půjde snadno. :-) Velikost A4
0.00 Kč
9360
Prvouka
MŠ, MŠ - předškoláci
Didaktické hry
NÁPLASTI Zahrajeme si na doktory! - Jsou to kartičky s různě umístěnými náplastmi, dokážeš je nalepit stejně jako na
40.00 Kč
POPISOVAČKA - didaktická hra POPISOVAČKA - didaktická hra
POPISOVAČKA - PDF Určená dětem na prvním stupni ZŠ. Ideální jako oddechovka v hodině Českého jazyka.    Jak s kartami pracovat? 1) Karty si vytiskněte, zalaminujte a nastříhejte. 2) Předložte kartu před dítě a nechte jej, ať předmět pojmenuje. 3) Název předmětu zapíše do okénka nahoře pod otázku CO JE TO? 4) Do okénka pod VLASTNOSTI napíše například: kulatý, hrubý, veselý, malý, hloupý,.. 5) Do posledního okénka žák vymyslí a zapíše větu, kde zazní konkrétní předmět.   Co očekáváme od práce s kartami? 1) Rozvoj komunikačních dovedností - popis obrázku 2) Trénujeme psaní - vše, co víme, zapíšeme. 3) Učíme se popisovat předmět z několika hledisek. 4) Hrajeme různé navazující hry. Já si myslím (zeměkouli). Ptejte se. 5) Já vám povím vlastnosti - a vy hádejte. 6) Já něco namaluju a vy hádejte.   K práci se zalaminovanými kartami bude potřeba stíratelný tenký fix.
UUCZ-108793
Český jazyk>Český jazyk - psaní>Ostatní>ZŠ – 1. STUPEŇ
36.00