Práce na stanovištích - Ptáci

Ročník:
1., 2., 3.
Počet stran:
11
Velikost: 766.74 KB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
22. 8. 2024
Sdílet:
  • Práce je koncipována jako PRÁCE NA STANOVIŠTÍCH 

    • Jedná se o stanoviště matematiky spojené s psaním –žáci počítají, čtou a hledají formou běhacího diktátu správné výsledky

    • Stanoviště ateliér – žák tvoří svoje vlastní hnízdo pro ptáčky

    • Stanoviště věda a objevy – žák přiřazuje části těla ptáka a ptáky si vybarví

    • Stanoviště čtení – žák čte příběh a hledá druhy ptáků – prvotní, delší čtení čte paní učitelka, žáci mají zkrácené, gradované čtení pro jejich úroveň

    • PAPÍRY NA ŠÍŘKU VŽDY LAMINUJI A DÁVÁM DOPROSTŘED HNÍZDA, POPŘÍPADĚ PROSTORU NA ZEMI, KDE ŽÁCI PRACUJÍ, ABY VĚDĚLI, CO MAJÍ DĚLAT – kopíruji jenom papíry na výšku (pracovní listy), které si žáci vždy dávají na destičku s klipem – v závěru je secvaknu sponkovačkou

  • Práci můžete koncipovat jako stanoviště nebo vše tvořit společně, záleží, jak jste zvyklí, jak jsou děti zdatné a schopné pracovat samostatně. Určitě doporučuji zavádět postupně, tedy dělat něco společně a něco třeba samostatně s reflexí na koberci – co nám šlo/nešlo a proč? – aby si žáci zvědomovali, proč to dělají a jaký to má vliv na jejich učení. 

  • Kdykoliv žáci potřebují, jsem jim buď já, žáci nebo paní asistentka k dispozici, tím se snažím eliminovat nezdary

Další produkty od autora Kateřina Doležalová - Educaty

620492
Přírodověda
5., 6.
Testy a písemky
Jsem zvyklá dávat žákům v 5. třídě už rozdílné typy cvičení. Defacto jsou stejné, jen jsou určitým způsobem přeházené
45.00 Kč
Práce na stanovištích - Ptáci Práce na stanovištích - Ptáci
Práce je koncipována jako PRÁCE NA STANOVIŠTÍCH Jedná se o stanoviště matematiky spojené s psaním –žáci počítají, čtou a hledají formou běhacího diktátu správné výsledkyStanoviště ateliér – žák tvoří svoje vlastní hnízdo pro ptáčkyStanoviště věda a objevy – žák přiřazuje části těla ptáka a ptáky si vybarvíStanoviště čtení – žák čte příběh a hledá druhy ptáků – prvotní, delší čtení čte paní učitelka, žáci mají zkrácené, gradované čtení pro jejich úroveňPAPÍRY NA ŠÍŘKU VŽDY LAMINUJI A DÁVÁM DOPROSTŘED HNÍZDA, POPŘÍPADĚ PROSTORU NA ZEMI, KDE ŽÁCI PRACUJÍ, ABY VĚDĚLI, CO MAJÍ DĚLAT – kopíruji jenom papíry na výšku (pracovní listy), které si žáci vždy dávají na destičku s klipem – v závěru je secvaknu sponkovačkouPráci můžete koncipovat jako stanoviště nebo vše tvořit společně, záleží, jak jste zvyklí, jak jsou děti zdatné a schopné pracovat samostatně. Určitě doporučuji zavádět postupně, tedy dělat něco společně a něco třeba samostatně s reflexí na koberci – co nám šlo/nešlo a proč? – aby si žáci zvědomovali, proč to dělají a jaký to má vliv na jejich učení. Kdykoliv žáci potřebují, jsem jim buď já, žáci nebo paní asistentka k dispozici, tím se snažím eliminovat nezdary
UUCZ-620507
Český jazyk>Matematika>Prvouka>Pracovní listy>Projekty>1.>2.>3.>🌸 Jaro>🦅 Ptáci
45.00