Pravopisné swipování pro 1. stupeň

Ročník:
2., 3., 4.
Kategorie:
Počet stran:
20
Velikost: 676.11 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
22. 5. 2022
Sdílet:

Obsah:

  • 2× mobilní telefon (2 barevné varianty);
  • 8× sada po 8 slovech;
  • 8× sada po 16 slovech.

 

Látka:

  • i/y po měkkých a tvrdých souhláskách;
  • psaní ú/ů;
  • párové souhlásky na konci slov a uvnitř slov;
  • zdvojené souhlásky a souhláskové skupiny;
  • vyjmenovaná slova.

 

Využití ve výuce:

  • Lze využít jako diferencované cvičení (jednodušší a obtížnější varianta).
  • Práce samostatně nebo ve dvojicích.
  • Samostatná kontrola – posilování zodpovědnosti a samostatnosti.
  • Opakování, ale i zkoušení místo klasických doplňovaček nebo diktátů. Žáci navíc ocení, že nemusí psát, materiály jsou tedy vhodné i například pro dysgrafiky.

 

Možný černobílý, ale i barevný tisk.

Obrázky z webu Canva.com.

Další produkty od autora Petra Marešová

542655
Český jazyk
8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Úniková hra pro týmy 3–4 žáků. Součástí hry je pět stanovišť, ve kterých si žáci procvičí pravopis českých i přejatých
45.00 Kč
137353
Český jazyk - literatura
8., 9., SŠ
Didaktické hry
Soubor nabízí 90 karet s větami, ve kterých mají žáci za úkol vyhledat obrazné pojmenování a pojmenovat jej. Karty jsou
40.00 Kč
94715
Nezařazené k předmětu
MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Trackery plnění předsevzetí a dobrých návyků. Zaměřují se na tělesné a duševní zdraví a zlepšení vztahů (nejen) s
25.00 Kč
339422
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Aktivity zahrnuté v souboru: 24× přiřazování popisu osoby (vzhled, oblečení a další) ke správné fotografii, 8×
45.00 Kč
Pravopisné swipování pro 1. stupeň Pravopisné swipování pro 1. stupeň
Obsah: 2× mobilní telefon (2 barevné varianty); 8× sada po 8 slovech; 8× sada po 16 slovech.   Látka: i/y po měkkých a tvrdých souhláskách; psaní ú/ů; párové souhlásky na konci slov a uvnitř slov; zdvojené souhlásky a souhláskové skupiny; vyjmenovaná slova.   Využití ve výuce: Lze využít jako diferencované cvičení (jednodušší a obtížnější varianta). Práce samostatně nebo ve dvojicích. Samostatná kontrola – posilování zodpovědnosti a samostatnosti. Opakování, ale i zkoušení místo klasických doplňovaček nebo diktátů. Žáci navíc ocení, že nemusí psát, materiály jsou tedy vhodné i například pro dysgrafiky.   Možný černobílý, ale i barevný tisk. Obrázky z webu Canva.com.
UUCZ-94900
Český jazyk>Český jazyk - gramatika>Ostatní>2.>3.>4.
25.00