PROJEKTOVÝ DEN UČÍME SE VENKU - kompletní příprava na celé dopoledne venku

Ročník:
Počet stran:
45
Velikost: 17.21 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
30. 12. 2023
Sdílet:

Brožura s didaktickými materiály k využití v projektovém dni obsahuje kompletně zpracovaný projektový den UČÍME SE V PŘÍRODĚ.

45 stran

Děti budou do terénu potřebovat pero, lepidlo, podložku nebo sešit na psaní.

Program odpovídá časové dotaci na jedno dopolední vyučování v přírodě.

Pokyny pro učitele: Nejprve vyberete místo na kterém se celý den budete

pohybovat. Vytisknete a zalaminujete 5 krámečků skřítků (budou označovat

stanoviště s úkoly). Ke každému krámečku máte připravené 3 úkoly (rozšířené o podúkoly).

Děti rozdělíte do skupinek. Každá skupinka bude po celou dobu pracovat společně.

Na kartě na stanovišti mají děti popsané, co mají dělat. Mohou tedy pracovat zcela samostatně.

Učitel si někde na místě, odkud bude na všechny děti vidět, založí své stanoviště. K němu budou děti chodit se svými splněnými úkoly a učitel jim za splnění vždy dá

kolečko s včelkou, které si skupinka nalepí do svého stromu splněných úkolů.

Podle mých zkušeností takovéto aktivity děti velmi baví. Je to náročnější na přípravu, ale děti pak pracují zcela samostatně, nesedí v lavici, pohybují se a učí se

spolupracovat.

Přeji Vám krásný den učení v přírodě.

Mgr. L. Sudová

 

Úkoly jsou ke každému stanovišti 3 - rozstřiháme je a umístíme ke stanovišti s krámkem skřítka . Skupinka za každý ze tří splněných úkolů získává kolečko, které vlepí do hodnotícího listu.

Úkoly z matematiky: 1) 10 početních řetězců schováme kolem stanoviště s obchůdkem a děti hledají a řeší, výsledky zapisují do připravené tabulky. 2) skupinky řeší 3 slovní úlohy na pracovním listu. Výsledky zapíše do řetězce a učiteli hlásí výsledek. 3) skupinka v okolí vyhledá co nejvíce objektů, které mají tvar zakreslený na pracovním listu. Zapíše a ukáže učitelce. Odměnu kolečka nakoupí u učitelky pouze po vyplnění všech políček.

 

Úkoly ze psaní: 1) přepište na lístečky psacím písmem každý lísteček napsaný tiskacím písmem 2) vyluštěte jaké slovo se skrývá ve spleti čar na listu papíru 3) vymyslete a napište krátký příběh, ve kterém použijete slova - Alenka, maminka, pes Rek, párek, večeře

 

Úkoly ze čtení: 1, 2, 3 texty ke čtení s otázkou na porozumění textu Úkoly z prvouky:

1)text ve kterém děti hledají chybu - keř není bylina 2)hledání krabiček se zvířaty, sestavování a lepení zvířecích rodin - samec, samice, mládě 3) sběr listů a pojmenování rostlin

 

hádanky:

3 hádanky na 3 kartách

Další produkty od autora Libuše Sudová

421216
Matematika
2., 3.
Didaktické hry
Další ze souboru deskových her k nácviku a procvičování násobení a dělení zpaměti. Procvičování násobků 6, 7, 8, 9, 10 -
39.00 Kč
565798
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Diplomy, Pochvaly, Medaile
Milé kolegyně a kolegové, pro Váš velký zájem o sady mých příprav na školy v přírodě s tématikou indiánů, jsem tentokrát
30.00 Kč
598558
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Přípravy hodiny/lekce
Milé paní učitelky, v mých materiálech jsem připravila již mnoho aktivit, kterými si můžete sestavit kompletní program
49.00 Kč
577750
Český jazyk
3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Vážené paní učitelky a kolegové, připravila jsem na konec školního roku pár pracovních listů vhodných jako písemné práce
35.00 Kč
PROJEKTOVÝ DEN UČÍME SE VENKU - kompletní příprava na celé dopoledne venku PROJEKTOVÝ DEN UČÍME SE VENKU - kompletní příprava na celé dopoledne venku
Brožura s didaktickými materiály k využití v projektovém dni obsahuje kompletně zpracovaný projektový den UČÍME SE V PŘÍRODĚ. 45 stran Děti budou do terénu potřebovat pero, lepidlo, podložku nebo sešit na psaní. Program odpovídá časové dotaci na jedno dopolední vyučování v přírodě. Pokyny pro učitele: Nejprve vyberete místo na kterém se celý den budete pohybovat. Vytisknete a zalaminujete 5 krámečků skřítků (budou označovat stanoviště s úkoly). Ke každému krámečku máte připravené 3 úkoly (rozšířené o podúkoly). Děti rozdělíte do skupinek. Každá skupinka bude po celou dobu pracovat společně. Na kartě na stanovišti mají děti popsané, co mají dělat. Mohou tedy pracovat zcela samostatně. Učitel si někde na místě, odkud bude na všechny děti vidět, založí své stanoviště. K němu budou děti chodit se svými splněnými úkoly a učitel jim za splnění vždy dá kolečko s včelkou, které si skupinka nalepí do svého stromu splněných úkolů. Podle mých zkušeností takovéto aktivity děti velmi baví. Je to náročnější na přípravu, ale děti pak pracují zcela samostatně, nesedí v lavici, pohybují se a učí se spolupracovat. Přeji Vám krásný den učení v přírodě. Mgr. L. Sudová   Úkoly jsou ke každému stanovišti 3 - rozstřiháme je a umístíme ke stanovišti s krámkem skřítka . Skupinka za každý ze tří splněných úkolů získává kolečko, které vlepí do hodnotícího listu. Úkoly z matematiky: 1) 10 početních řetězců schováme kolem stanoviště s obchůdkem a děti hledají a řeší, výsledky zapisují do připravené tabulky. 2) skupinky řeší 3 slovní úlohy na pracovním listu. Výsledky zapíše do řetězce a učiteli hlásí výsledek. 3) skupinka v okolí vyhledá co nejvíce objektů, které mají tvar zakreslený na pracovním listu. Zapíše a ukáže učitelce. Odměnu kolečka nakoupí u učitelky pouze po vyplnění všech políček.   Úkoly ze psaní: 1) přepište na lístečky psacím písmem každý lísteček napsaný tiskacím písmem 2) vyluštěte jaké slovo se skrývá ve spleti čar na listu papíru 3) vymyslete a napište krátký příběh, ve kterém použijete slova - Alenka, maminka, pes Rek, párek, večeře   Úkoly ze čtení: 1, 2, 3 texty ke čtení s otázkou na porozumění textu Úkoly z prvouky: 1)text ve kterém děti hledají chybu - keř není bylina 2)hledání krabiček se zvířaty, sestavování a lepení zvířecích rodin - samec, samice, mládě 3) sběr listů a pojmenování rostlin   hádanky: 3 hádanky na 3 kartách
UUCZ-309032
Český jazyk>Matematika>Prvouka>Přípravy hodiny/lekce>Projekty>Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka>1.>📖 Čtenářská gramotnost 1. stupeň>👭Den dětí>🌸 Jaro
55.00