Rozlišování zvuků a hlásek - pro MŠ

Velikost: 21.34 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
11. 2. 2024
Sdílet:

Materiál obsahuje 56 dvojic obrázků. Obrázky lze použít ve více variantách:

Varianta 1: Rozlišování podobně znějících slov s využitím obrázků. Dvojici obrázků vložíme před dítě a řekneme jedno slovo z dvojice. Dítě ukáže obrázek a pojmenuje obrázek druhý.

Varianta 2: Rozlišování podobně znějících smysluplných slov bez zrakové opory. Dvojici obrázků vidí pouze pedagog, dítě ne. Učitel/ka si zakryje ústa a vysloví názvy obrázků. Dítě má poznat rozdíl a popsat, co slyšelo. Pedagog poté ukáže dvojici obrázků.

Varianta 3: Dvojice obrázků rozstříháme a zalaminujeme. Položíme před dítě zamíchané obrázky. Dítě obrázky pojmenovává a hledá k nim rým.

 

Lze vytisknout jako brožuru.

Další produkty od autora Zuzana Paulíková, DiS.

529756
Český jazyk
MŠ, MŠ - předškoláci
Kolíčkování
V souboru najdete aktivity a pracovní listy k tématu HLÁSKY a SLUCHOVÉ VNÍMÁNÍ. Materiál je vhodný pro MŠ. Obsahuje: -
35.00 Kč
1014679
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Kolíčkování
Aktivity ke svátku sv. Martina. Sudoku, puzzle, třídění podle první hlásky, logika, předmatematické dovednosti, pohybové
25.00 Kč
503729
Český jazyk
MŠ, MŠ - předškoláci
Skládačky
V souboru naleznete 40 dvojic protikladů. Děti se naučí a procvičí si antonyma, rozvíjí slovní zásobu a zrakové vnímání.
29.00 Kč
786694
Český jazyk
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Pracovní listy
Děti si zábavnou formou pomocí různých druhů šifer zopakují počítání, projdou bludištěm, hledají stejné obrázky
39.00 Kč
Rozlišování zvuků a hlásek - pro MŠ Rozlišování zvuků a hlásek - pro MŠ
Materiál obsahuje 56 dvojic obrázků. Obrázky lze použít ve více variantách: Varianta 1: Rozlišování podobně znějících slov s využitím obrázků. Dvojici obrázků vložíme před dítě a řekneme jedno slovo z dvojice. Dítě ukáže obrázek a pojmenuje obrázek druhý. Varianta 2: Rozlišování podobně znějících smysluplných slov bez zrakové opory. Dvojici obrázků vidí pouze pedagog, dítě ne. Učitel/ka si zakryje ústa a vysloví názvy obrázků. Dítě má poznat rozdíl a popsat, co slyšelo. Pedagog poté ukáže dvojici obrázků. Varianta 3: Dvojice obrázků rozstříháme a zalaminujeme. Položíme před dítě zamíchané obrázky. Dítě obrázky pojmenovává a hledá k nim rým.   Lze vytisknout jako brožuru.
UUCZ-492228
Český jazyk>Nezařazené k předmětu>Skládačky>Pracovní listy>Ostatní>MŠ>MŠ - předškoláci>📖 Čtenářská gramotnost 1. stupeň
42.00