Rozlišování zvuků a hlásek - pro MŠ

Velikost: 21.34 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
11. 2. 2024
-25 % 42 Kč
31,5 Kč
Sdílet:

Materiál obsahuje 56 dvojic obrázků. Obrázky lze použít ve více variantách:

Varianta 1: Rozlišování podobně znějících slov s využitím obrázků. Dvojici obrázků vložíme před dítě a řekneme jedno slovo z dvojice. Dítě ukáže obrázek a pojmenuje obrázek druhý.

Varianta 2: Rozlišování podobně znějících smysluplných slov bez zrakové opory. Dvojici obrázků vidí pouze pedagog, dítě ne. Učitel/ka si zakryje ústa a vysloví názvy obrázků. Dítě má poznat rozdíl a popsat, co slyšelo. Pedagog poté ukáže dvojici obrázků.

Varianta 3: Dvojice obrázků rozstříháme a zalaminujeme. Položíme před dítě zamíchané obrázky. Dítě obrázky pojmenovává a hledá k nim rým.

 

Lze vytisknout jako brožuru.

Další produkty od autora Zuzana Paulíková, DiS.

568095
Přírodověda
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Kolíčkování
Materiál obsahuje: 1. grafomotoriku 2. logickou řadu 3. sudoku 4. kolíčkování - stíny 5. počítání 6. směry - doprava
32.00 Kč
-25 % 32 Kč
24 Kč
622457
Český jazyk - čtení
Školní družina, 2.
Pexeso
PUZZLE PEXESO BĚHACÍ HRA POČÍTÁNÍ KŘÍŽOVKA OTÁZKY A ODPOVĚDI Lze vytisknout jako brožuru.
25.00 Kč
-8 % 25 Kč
23 Kč
666366
Pracovní činnosti
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Omalovánky
Adventní kalendář - 72 úkolů k výběru. Součástí souboru jsou i jmenovky na dárky k dotvoření, záložky do knížky k
29.00 Kč
-21 % 29 Kč
23 Kč
514538
Český jazyk
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Kolíčkování
38 kartiček k přirovnávání. Děti se hravou formou učí, co je přirovnávání, opakují si vlastnosti zvířat a na základě
25.00 Kč
-8 % 25 Kč
23 Kč
Rozlišování zvuků a hlásek - pro MŠ Rozlišování zvuků a hlásek - pro MŠ
Materiál obsahuje 56 dvojic obrázků. Obrázky lze použít ve více variantách: Varianta 1: Rozlišování podobně znějících slov s využitím obrázků. Dvojici obrázků vložíme před dítě a řekneme jedno slovo z dvojice. Dítě ukáže obrázek a pojmenuje obrázek druhý. Varianta 2: Rozlišování podobně znějících smysluplných slov bez zrakové opory. Dvojici obrázků vidí pouze pedagog, dítě ne. Učitel/ka si zakryje ústa a vysloví názvy obrázků. Dítě má poznat rozdíl a popsat, co slyšelo. Pedagog poté ukáže dvojici obrázků. Varianta 3: Dvojice obrázků rozstříháme a zalaminujeme. Položíme před dítě zamíchané obrázky. Dítě obrázky pojmenovává a hledá k nim rým.   Lze vytisknout jako brožuru.
UUCZ-492228
Český jazyk>Nezařazené k předmětu>Skládačky>Pracovní listy>Ostatní>MŠ>MŠ - předškoláci>📖 Čtenářská gramotnost 1. stupeň
42.00