Rozlišování zvuků a hlásek - pro MŠ

Velikost: 21.34 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
11. 2. 2024
Sdílet:

Materiál obsahuje 56 dvojic obrázků. Obrázky lze použít ve více variantách:

Varianta 1: Rozlišování podobně znějících slov s využitím obrázků. Dvojici obrázků vložíme před dítě a řekneme jedno slovo z dvojice. Dítě ukáže obrázek a pojmenuje obrázek druhý.

Varianta 2: Rozlišování podobně znějících smysluplných slov bez zrakové opory. Dvojici obrázků vidí pouze pedagog, dítě ne. Učitel/ka si zakryje ústa a vysloví názvy obrázků. Dítě má poznat rozdíl a popsat, co slyšelo. Pedagog poté ukáže dvojici obrázků.

Varianta 3: Dvojice obrázků rozstříháme a zalaminujeme. Položíme před dítě zamíchané obrázky. Dítě obrázky pojmenovává a hledá k nim rým.

 

Lze vytisknout jako brožuru.

Další produkty od autora DiS. Zuzana Paulíková

746795
Český jazyk
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Didaktické hry
Valentýnské aktivity, 24 stran - třídění podle více kritérií, čtvercová síť, figura a pozadí, více/méně o ..., sudoku
32.00 Kč
469464
Občanská výchova
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Kolíčkování
Soubor obsahuje pracovní listy a další aktivity pro MŠ k tématu KARNEVAL, popř. Masopust. Děti si procvičí grafomotoriku
30.00 Kč
-20 % 30 Kč
24 Kč
587539
Matematika
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci
Pracovní listy
Šablony k jednoduchému počítání, stavění z lega, rozvoj pravé a levé hemisféry.
0.00 Kč
716242
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Kolíčkování
Aktivity a pracovní listy k tématu HUDBA a HUDEBNÍ NÁSTROJE. Děti si doplní slovní zásobu k tématu, procvičí si zrakové
35.00 Kč
-20 % 35 Kč
28 Kč
Rozlišování zvuků a hlásek - pro MŠ Rozlišování zvuků a hlásek - pro MŠ
Materiál obsahuje 56 dvojic obrázků. Obrázky lze použít ve více variantách: Varianta 1: Rozlišování podobně znějících slov s využitím obrázků. Dvojici obrázků vložíme před dítě a řekneme jedno slovo z dvojice. Dítě ukáže obrázek a pojmenuje obrázek druhý. Varianta 2: Rozlišování podobně znějících smysluplných slov bez zrakové opory. Dvojici obrázků vidí pouze pedagog, dítě ne. Učitel/ka si zakryje ústa a vysloví názvy obrázků. Dítě má poznat rozdíl a popsat, co slyšelo. Pedagog poté ukáže dvojici obrázků. Varianta 3: Dvojice obrázků rozstříháme a zalaminujeme. Položíme před dítě zamíchané obrázky. Dítě obrázky pojmenovává a hledá k nim rým.   Lze vytisknout jako brožuru.
UUCZ-492228
Český jazyk>Nezařazené k předmětu>Skládačky>Pracovní listy>Ostatní>MŠ>MŠ - předškoláci>📖 Čtenářská gramotnost 1. stupeň
42.00