Rozlišování zvuků a hlásek - pro MŠ

Velikost: 21.34 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
11. 2. 2024
Sdílet:

Materiál obsahuje 56 dvojic obrázků. Obrázky lze použít ve více variantách:

Varianta 1: Rozlišování podobně znějících slov s využitím obrázků. Dvojici obrázků vložíme před dítě a řekneme jedno slovo z dvojice. Dítě ukáže obrázek a pojmenuje obrázek druhý.

Varianta 2: Rozlišování podobně znějících smysluplných slov bez zrakové opory. Dvojici obrázků vidí pouze pedagog, dítě ne. Učitel/ka si zakryje ústa a vysloví názvy obrázků. Dítě má poznat rozdíl a popsat, co slyšelo. Pedagog poté ukáže dvojici obrázků.

Varianta 3: Dvojice obrázků rozstříháme a zalaminujeme. Položíme před dítě zamíchané obrázky. Dítě obrázky pojmenovává a hledá k nim rým.

 

Lze vytisknout jako brožuru.

Další produkty od autora Zuzana Paulíková, DiS.

514538
Český jazyk
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Kolíčkování
38 kartiček k přirovnávání. Děti se hravou formou učí, co je přirovnávání, opakují si vlastnosti zvířat a na základě
25.00 Kč
760019
Prvouka
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Kolíčkování
Soubor s aktivitami a pracovními listy na téma ZIMNÍ SPORTY. Děti si rozšíří a zopakují slovní zásobu, třídí podle více
41.00 Kč
478545
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Pracovní listy
Soubor obsahuje pracovní listy k tématu ZDRAVÉ - NEZDRAVÉ.
29.00 Kč
550358
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, 1.
Běhací diktát
Možnosti využití: 1. Každý žák obdrží kartu, do které zapisuje písmena, která nalezne u obrázků. Pokud vše zapíše
25.00 Kč
Rozlišování zvuků a hlásek - pro MŠ Rozlišování zvuků a hlásek - pro MŠ
Materiál obsahuje 56 dvojic obrázků. Obrázky lze použít ve více variantách: Varianta 1: Rozlišování podobně znějících slov s využitím obrázků. Dvojici obrázků vložíme před dítě a řekneme jedno slovo z dvojice. Dítě ukáže obrázek a pojmenuje obrázek druhý. Varianta 2: Rozlišování podobně znějících smysluplných slov bez zrakové opory. Dvojici obrázků vidí pouze pedagog, dítě ne. Učitel/ka si zakryje ústa a vysloví názvy obrázků. Dítě má poznat rozdíl a popsat, co slyšelo. Pedagog poté ukáže dvojici obrázků. Varianta 3: Dvojice obrázků rozstříháme a zalaminujeme. Položíme před dítě zamíchané obrázky. Dítě obrázky pojmenovává a hledá k nim rým.   Lze vytisknout jako brožuru.
UUCZ-492228
Český jazyk>Nezařazené k předmětu>Skládačky>Pracovní listy>Ostatní>MŠ>MŠ - předškoláci>📖 Čtenářská gramotnost 1. stupeň
42.00