Rozlišování zvuků a hlásek - pro MŠ

Velikost: 21.34 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
11. 2. 2024
Sdílet:

Materiál obsahuje 56 dvojic obrázků. Obrázky lze použít ve více variantách:

Varianta 1: Rozlišování podobně znějících slov s využitím obrázků. Dvojici obrázků vložíme před dítě a řekneme jedno slovo z dvojice. Dítě ukáže obrázek a pojmenuje obrázek druhý.

Varianta 2: Rozlišování podobně znějících smysluplných slov bez zrakové opory. Dvojici obrázků vidí pouze pedagog, dítě ne. Učitel/ka si zakryje ústa a vysloví názvy obrázků. Dítě má poznat rozdíl a popsat, co slyšelo. Pedagog poté ukáže dvojici obrázků.

Varianta 3: Dvojice obrázků rozstříháme a zalaminujeme. Položíme před dítě zamíchané obrázky. Dítě obrázky pojmenovává a hledá k nim rým.

 

Lze vytisknout jako brožuru.

Další produkty od autora DiS. Zuzana Paulíková

483524
Občanská výchova
MŠ, MŠ - předškoláci
Skládačky
IZS pro MŠ Soubor obsahuje pracovní listy i listy určené k zalaminování. Děti rozvíjí jemnou motoriku, grafomotoriku
35.00 Kč
472356
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Didaktické hry
SPOLEČNÉ ÚKOLY podle pokynů paní učitelky. OBLASTI: zvířata, barvy, tvary, ovoce, zelenina, čísla, květiny, orgány
35.00 Kč
518434
Grafomotorika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci
Pracovní listy
V souboru naleznete aktivity k tématu doprava. Aktivity a pracovní listy jsou zaměřeny na grafomotoriku, předmatematické
25.00 Kč
505602
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Skládačky
Tento soubor děti seznamuje s materiály. Děti se naučí, co se z čeho vyrábí, co z čeho vzniká. Zopakují si známé pojmy
33.00 Kč
Rozlišování zvuků a hlásek - pro MŠ Rozlišování zvuků a hlásek - pro MŠ
Materiál obsahuje 56 dvojic obrázků. Obrázky lze použít ve více variantách: Varianta 1: Rozlišování podobně znějících slov s využitím obrázků. Dvojici obrázků vložíme před dítě a řekneme jedno slovo z dvojice. Dítě ukáže obrázek a pojmenuje obrázek druhý. Varianta 2: Rozlišování podobně znějících smysluplných slov bez zrakové opory. Dvojici obrázků vidí pouze pedagog, dítě ne. Učitel/ka si zakryje ústa a vysloví názvy obrázků. Dítě má poznat rozdíl a popsat, co slyšelo. Pedagog poté ukáže dvojici obrázků. Varianta 3: Dvojice obrázků rozstříháme a zalaminujeme. Položíme před dítě zamíchané obrázky. Dítě obrázky pojmenovává a hledá k nim rým.   Lze vytisknout jako brožuru.
UUCZ-492228
Český jazyk>Nezařazené k předmětu>Skládačky>Pracovní listy>Ostatní>MŠ>MŠ - předškoláci>Čtenářská gramotnost 1. stupeň
42.00