Rozlišování zvuků a hlásek - pro MŠ

Velikost: 21.34 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
11. 2. 2024
Sdílet:

Materiál obsahuje 56 dvojic obrázků. Obrázky lze použít ve více variantách:

Varianta 1: Rozlišování podobně znějících slov s využitím obrázků. Dvojici obrázků vložíme před dítě a řekneme jedno slovo z dvojice. Dítě ukáže obrázek a pojmenuje obrázek druhý.

Varianta 2: Rozlišování podobně znějících smysluplných slov bez zrakové opory. Dvojici obrázků vidí pouze pedagog, dítě ne. Učitel/ka si zakryje ústa a vysloví názvy obrázků. Dítě má poznat rozdíl a popsat, co slyšelo. Pedagog poté ukáže dvojici obrázků.

Varianta 3: Dvojice obrázků rozstříháme a zalaminujeme. Položíme před dítě zamíchané obrázky. Dítě obrázky pojmenovává a hledá k nim rým.

 

Lze vytisknout jako brožuru.

Další produkty od autora Zuzana Paulíková, DiS.

901503
Přírodověda
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Didaktické hry
EXOTICKÁ ZVÍŘATA třídění podle první hlásky krátké a dlouhé slabiky hádanky pravda, nebo lež spočítej a porovnej pexeso
45.00 Kč
476023
Občanská výchova
MŠ, MŠ - předškoláci
Kolíčkování
Soubor aktivit ke sv. Valentýnu. Vhodné pro děti v MŠ. Materiál byl vytvořen v programu CanvaPro.
29.00 Kč
928558
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Stezka/plotovka na začátek školního roku. Děti si na začátku stezky vezmou malé obrázky, které jsou podlepené suchým
39.00 Kč
463400
Přírodověda
MŠ, MŠ - předškoláci
Postřehovky
Materiál z oblasti lidské tělo. Děti rozvíjí postřeh, zrakové vnímání, pozornost a trpělivost. V množství stejných
30.00 Kč
Rozlišování zvuků a hlásek - pro MŠ Rozlišování zvuků a hlásek - pro MŠ
Materiál obsahuje 56 dvojic obrázků. Obrázky lze použít ve více variantách: Varianta 1: Rozlišování podobně znějících slov s využitím obrázků. Dvojici obrázků vložíme před dítě a řekneme jedno slovo z dvojice. Dítě ukáže obrázek a pojmenuje obrázek druhý. Varianta 2: Rozlišování podobně znějících smysluplných slov bez zrakové opory. Dvojici obrázků vidí pouze pedagog, dítě ne. Učitel/ka si zakryje ústa a vysloví názvy obrázků. Dítě má poznat rozdíl a popsat, co slyšelo. Pedagog poté ukáže dvojici obrázků. Varianta 3: Dvojice obrázků rozstříháme a zalaminujeme. Položíme před dítě zamíchané obrázky. Dítě obrázky pojmenovává a hledá k nim rým.   Lze vytisknout jako brožuru.
UUCZ-492228
Český jazyk>Nezařazené k předmětu>Skládačky>Pracovní listy>Ostatní>MŠ>MŠ - předškoláci>📖 Čtenářská gramotnost 1. stupeň
42.00