Rozlišování zvuků a hlásek - pro MŠ

Velikost: 21.34 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
11. 2. 2024
Sdílet:

Materiál obsahuje 56 dvojic obrázků. Obrázky lze použít ve více variantách:

Varianta 1: Rozlišování podobně znějících slov s využitím obrázků. Dvojici obrázků vložíme před dítě a řekneme jedno slovo z dvojice. Dítě ukáže obrázek a pojmenuje obrázek druhý.

Varianta 2: Rozlišování podobně znějících smysluplných slov bez zrakové opory. Dvojici obrázků vidí pouze pedagog, dítě ne. Učitel/ka si zakryje ústa a vysloví názvy obrázků. Dítě má poznat rozdíl a popsat, co slyšelo. Pedagog poté ukáže dvojici obrázků.

Varianta 3: Dvojice obrázků rozstříháme a zalaminujeme. Položíme před dítě zamíchané obrázky. Dítě obrázky pojmenovává a hledá k nim rým.

 

Lze vytisknout jako brožuru.

Další produkty od autora Zuzana Paulíková, DiS.

771602
Prvouka
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Celkem 70 kartiček s obrázky předmětů, lidí, budov, atd., které můžeme potkat na procházce. Děti si zábavnou formou
0.00 Kč
782795
Český jazyk
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Písničky, básničky
30 rýmovaných hádanek k tématu JARO. Děti si zábavnou formou zopakují slovní zásobu k tématu jaro. Dále díky hádankám
39.00 Kč
819786
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci
Venkovní hry - bojovka - bez vzdělávání
Školka v přírodě - stezka k tématu piráti. Děti plní 8 úkolů, překonávají nástrahy a nakonec dojdou k pokladu.
25.00 Kč
620685
Prvouka
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Kolíčkování
Soubor s 35 stranami aktivit k tématu JÁ, MOJE RODINA, MŮJ DOMOV. řazení podle velikosti prostorová orientace počet
45.00 Kč
Rozlišování zvuků a hlásek - pro MŠ Rozlišování zvuků a hlásek - pro MŠ
Materiál obsahuje 56 dvojic obrázků. Obrázky lze použít ve více variantách: Varianta 1: Rozlišování podobně znějících slov s využitím obrázků. Dvojici obrázků vložíme před dítě a řekneme jedno slovo z dvojice. Dítě ukáže obrázek a pojmenuje obrázek druhý. Varianta 2: Rozlišování podobně znějících smysluplných slov bez zrakové opory. Dvojici obrázků vidí pouze pedagog, dítě ne. Učitel/ka si zakryje ústa a vysloví názvy obrázků. Dítě má poznat rozdíl a popsat, co slyšelo. Pedagog poté ukáže dvojici obrázků. Varianta 3: Dvojice obrázků rozstříháme a zalaminujeme. Položíme před dítě zamíchané obrázky. Dítě obrázky pojmenovává a hledá k nim rým.   Lze vytisknout jako brožuru.
UUCZ-492228
Český jazyk>Nezařazené k předmětu>Skládačky>Pracovní listy>Ostatní>MŠ>MŠ - předškoláci>📖 Čtenářská gramotnost 1. stupeň
42.00