Rozlišování zvuků a hlásek - pro MŠ

Velikost: 21.34 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
11. 2. 2024
Sdílet:

Materiál obsahuje 56 dvojic obrázků. Obrázky lze použít ve více variantách:

Varianta 1: Rozlišování podobně znějících slov s využitím obrázků. Dvojici obrázků vložíme před dítě a řekneme jedno slovo z dvojice. Dítě ukáže obrázek a pojmenuje obrázek druhý.

Varianta 2: Rozlišování podobně znějících smysluplných slov bez zrakové opory. Dvojici obrázků vidí pouze pedagog, dítě ne. Učitel/ka si zakryje ústa a vysloví názvy obrázků. Dítě má poznat rozdíl a popsat, co slyšelo. Pedagog poté ukáže dvojici obrázků.

Varianta 3: Dvojice obrázků rozstříháme a zalaminujeme. Položíme před dítě zamíchané obrázky. Dítě obrázky pojmenovává a hledá k nim rým.

 

Lze vytisknout jako brožuru.

Další produkty od autora DiS. Zuzana Paulíková

472937
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Didaktické hry
Materiál pro procvičení zrakové percepce. Děti vyhledávají mezi stejnými obrázky jeden jiný. Brožuru můžete využít
39.00 Kč
499056
Grafomotorika
MŠ, MŠ - předškoláci
Kolíčkování
Některé strany souboru jsou k určeny k použití jako pracovní listy. Některé strany zalaminujte. Část s názvem
45.00 Kč
503729
Český jazyk
MŠ, MŠ - předškoláci
Skládačky
V souboru naleznete 40 dvojic protikladů. Děti se naučí a procvičí si antonyma, rozvíjí slovní zásobu a zrakové vnímání.
29.00 Kč
473842
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Domino
Materiál k tématu OVOCE, ZELENINA. Děti si rozšíří slovní zásobu, rozlišují ovoce a zeleninu a rozvíjí zrakovou percepci
25.00 Kč
Rozlišování zvuků a hlásek - pro MŠ Rozlišování zvuků a hlásek - pro MŠ
Materiál obsahuje 56 dvojic obrázků. Obrázky lze použít ve více variantách: Varianta 1: Rozlišování podobně znějících slov s využitím obrázků. Dvojici obrázků vložíme před dítě a řekneme jedno slovo z dvojice. Dítě ukáže obrázek a pojmenuje obrázek druhý. Varianta 2: Rozlišování podobně znějících smysluplných slov bez zrakové opory. Dvojici obrázků vidí pouze pedagog, dítě ne. Učitel/ka si zakryje ústa a vysloví názvy obrázků. Dítě má poznat rozdíl a popsat, co slyšelo. Pedagog poté ukáže dvojici obrázků. Varianta 3: Dvojice obrázků rozstříháme a zalaminujeme. Položíme před dítě zamíchané obrázky. Dítě obrázky pojmenovává a hledá k nim rým.   Lze vytisknout jako brožuru.
UUCZ-492228
Český jazyk>Nezařazené k předmětu>Skládačky>Pracovní listy>Ostatní>MŠ>MŠ - předškoláci>Čtenářská gramotnost 1. stupeň
42.00