Rozlišování zvuků a hlásek - pro MŠ

Velikost: 21.34 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
11. 2. 2024
Sdílet:

Materiál obsahuje 56 dvojic obrázků. Obrázky lze použít ve více variantách:

Varianta 1: Rozlišování podobně znějících slov s využitím obrázků. Dvojici obrázků vložíme před dítě a řekneme jedno slovo z dvojice. Dítě ukáže obrázek a pojmenuje obrázek druhý.

Varianta 2: Rozlišování podobně znějících smysluplných slov bez zrakové opory. Dvojici obrázků vidí pouze pedagog, dítě ne. Učitel/ka si zakryje ústa a vysloví názvy obrázků. Dítě má poznat rozdíl a popsat, co slyšelo. Pedagog poté ukáže dvojici obrázků.

Varianta 3: Dvojice obrázků rozstříháme a zalaminujeme. Položíme před dítě zamíchané obrázky. Dítě obrázky pojmenovává a hledá k nim rým.

 

Lze vytisknout jako brožuru.

Další produkty od autora Zuzana Paulíková, DiS.

568095
Přírodověda
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Kolíčkování
Materiál obsahuje: 1. grafomotoriku 2. logickou řadu 3. sudoku 4. kolíčkování - stíny 5. počítání 6. směry - doprava
32.00 Kč
575933
Prvouka
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci
Kolíčkování
Soubor obsahuje aktivity a pracovní listy k tématu VODA. BLUDIŠTĚ MENŠÍ - VĚTŠÍ VYUŽITÍ VODY KOOPERATIVNÍ OBRAZ LOGICKÁ
35.00 Kč
875535
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4.
Venkovní hry - bojovka - bez vzdělávání
7 úkolů pro párty/oslavu/hru s tématem fotbalu. Pohybové úkoly, šifry, tipy na odměny, zpracované do posledního detailu.
29.00 Kč
744684
Český jazyk
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Stezka/plotovka k tématu ZIMA. Děti si procvičí hledání stínů, prvních hlásek, třídění podle více kritérií, časovou
35.00 Kč
Rozlišování zvuků a hlásek - pro MŠ Rozlišování zvuků a hlásek - pro MŠ
Materiál obsahuje 56 dvojic obrázků. Obrázky lze použít ve více variantách: Varianta 1: Rozlišování podobně znějících slov s využitím obrázků. Dvojici obrázků vložíme před dítě a řekneme jedno slovo z dvojice. Dítě ukáže obrázek a pojmenuje obrázek druhý. Varianta 2: Rozlišování podobně znějících smysluplných slov bez zrakové opory. Dvojici obrázků vidí pouze pedagog, dítě ne. Učitel/ka si zakryje ústa a vysloví názvy obrázků. Dítě má poznat rozdíl a popsat, co slyšelo. Pedagog poté ukáže dvojici obrázků. Varianta 3: Dvojice obrázků rozstříháme a zalaminujeme. Položíme před dítě zamíchané obrázky. Dítě obrázky pojmenovává a hledá k nim rým.   Lze vytisknout jako brožuru.
UUCZ-492228
Český jazyk>Nezařazené k předmětu>Skládačky>Pracovní listy>Ostatní>MŠ>MŠ - předškoláci>📖 Čtenářská gramotnost 1. stupeň
42.00