Rozlišování zvuků a hlásek - pro MŠ

Velikost: 21.34 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
11. 2. 2024
Sdílet:

Materiál obsahuje 56 dvojic obrázků. Obrázky lze použít ve více variantách:

Varianta 1: Rozlišování podobně znějících slov s využitím obrázků. Dvojici obrázků vložíme před dítě a řekneme jedno slovo z dvojice. Dítě ukáže obrázek a pojmenuje obrázek druhý.

Varianta 2: Rozlišování podobně znějících smysluplných slov bez zrakové opory. Dvojici obrázků vidí pouze pedagog, dítě ne. Učitel/ka si zakryje ústa a vysloví názvy obrázků. Dítě má poznat rozdíl a popsat, co slyšelo. Pedagog poté ukáže dvojici obrázků.

Varianta 3: Dvojice obrázků rozstříháme a zalaminujeme. Položíme před dítě zamíchané obrázky. Dítě obrázky pojmenovává a hledá k nim rým.

 

Lze vytisknout jako brožuru.

Další produkty od autora DiS. Zuzana Paulíková

470431
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Didaktické hry
Materiál s obrázky, děti si procvičí nadřazená slova. Vhodné pro MŠ.
25.00 Kč
558956
Český jazyk
Školní družina, 1.
Běhací diktát
Čarodějnická výuka pro první třídu zakončená výučním listem. Součástí souboru je křížovka, šifra, počítání, běhačka
35.00 Kč
476023
Občanská výchova
MŠ, MŠ - předškoláci
Kolíčkování
Soubor aktivit ke sv. Valentýnu. Vhodné pro děti v MŠ. Materiál byl vytvořen v programu CanvaPro.
29.00 Kč
483524
Občanská výchova
MŠ, MŠ - předškoláci
Skládačky
IZS pro MŠ Soubor obsahuje pracovní listy i listy určené k zalaminování. Děti rozvíjí jemnou motoriku, grafomotoriku
35.00 Kč
Rozlišování zvuků a hlásek - pro MŠ Rozlišování zvuků a hlásek - pro MŠ
Materiál obsahuje 56 dvojic obrázků. Obrázky lze použít ve více variantách: Varianta 1: Rozlišování podobně znějících slov s využitím obrázků. Dvojici obrázků vložíme před dítě a řekneme jedno slovo z dvojice. Dítě ukáže obrázek a pojmenuje obrázek druhý. Varianta 2: Rozlišování podobně znějících smysluplných slov bez zrakové opory. Dvojici obrázků vidí pouze pedagog, dítě ne. Učitel/ka si zakryje ústa a vysloví názvy obrázků. Dítě má poznat rozdíl a popsat, co slyšelo. Pedagog poté ukáže dvojici obrázků. Varianta 3: Dvojice obrázků rozstříháme a zalaminujeme. Položíme před dítě zamíchané obrázky. Dítě obrázky pojmenovává a hledá k nim rým.   Lze vytisknout jako brožuru.
UUCZ-492228
Český jazyk>Nezařazené k předmětu>Skládačky>Pracovní listy>Ostatní>MŠ>MŠ - předškoláci>Čtenářská gramotnost 1. stupeň
42.00