Milé kolegyně a kolegové,
jestli se také chystáte na školu v přírodě, kterou máte v plánu zpestřit hrou na piráty, nabízím Vám soubor pracovních listů, které se budou dětem líbit, budou prožívat svou bojovku a zároveň si opakovat a procvičovat to, co jste je během školního roku ve škole naučili.
V tomto souboru jsem se věnovala přípravě pro druháčky, ale podívejte se také do mé další tvorby pro ostatní ročníky. Připravuji materiály i na jiná témata. Fantazie nás učitelů a učitelek je obdivuhodná! Pro děti chystáme různé role a světy, do kterých je necháváme ve školách v přírodě vstoupit.
Přeji Vám, abyste si pobyty v přírodě i přes Vaši obrovskou zodpovědnost, starost a ochotu na ŠVP jezdit, užili!
Co tedy nabízím:
1) Prvním listem je PIRÁTSKÁ MAPA POKLADU. Je tvořena plánkem ostrova, ve kterém jsou volná políčka na vlepení obrázků. Obrázky děti budou v průběhu celé školy v přírodě získávat za vypracování jednotlivých pracovních listů a úkolů. Obrázek vždy naleznou v levém dolním rohu listu. Vybarví si ho a po schválení paní učitelkou si jej vystřihnou a nalepí do své mapy.
Na konci školy v přírodě můžete schovat opravdický poklad sladkostí, které děti naleznou.
Materiál obsahuje také motivační text o historii pirátů na zvláštním listu, který případně také můžete dětem do portfolia vytisknout.
PRACOVNÍCH LISTŮ JE 8 + 1 mapa + 1 motivační text + řešení magických čtverců pro učitele + prázdné tabulky na tvorbu magických čtverců.
4 LISTY NA ČESKÝ JAZYK A 4 NA MATEMATIKU.
PROCVIČÍTE:
- slovní druhy + pravopis - tvrdé a měkké souhlásky, dě, tě, ně, bě, pě, vě, mě, spodoba, psaní velkých písmen
- slovní význam - slova nadřazená, podřazená, synonyma, opozita, hanlivá, lichotivá, bez citového zabarvení
- abecedu
- věty jednoduché a souvětí
- sčítání a odčítání do 100, počítání se závorkami, početní řetězce
- násobení a dělení do 50
- slovní úlohy
- geometrické tvary
- magické čtverce
Nepopisuji zde podrobně vše, podívejte se na pracovní listy.
Na každý den budete mít tedy do výuky list na matematiku i češtinu.
Sledujte mé tvoření, budu chystat další k tomuto doplňující materiály na slohovou výchovu i výtvarnou výchovu.
Děkuji za Váš zájem.
Mgr. L. Sudová