Spoj písmena psaná tiskacím písmem s písmeny psanými psacím písmem

Počet stran:
8
Velikost: 29 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Anna Adamů
Nahráno:
Naposledy upraveno:
6. 2. 2025
Sdílet:

Na úvod celé aktivity je vhodné si s žáky sednout do komunitního kruhu, představit jim jednotlivé kartičky a připomenout správný zápis jednotlivých písmen. Doptat se na případné nejasnosti a až poté zahájit aktivitu.

Tři možnosti:

Nastříhané a zalaminované kartičky (kvůli udržitelnosti pro další využití) rozmístěte po třídě. Úkolem žáků bude “doběhnout” k jednotlivým písmenům a přepsat je do sešitu opačným písmem - tedy pokud najdou písmena psaná tiskacím písmem, přepíšou je do sešitu psacím písmem a naopak.

Druhou variantou je rozdělit žáky do skupin, do každé skupiny rozhodit několik písmen psaných tiskacím (/psacím) písmem a nechat žáky hledat správné písmeno napsané psacím (/tiskacím) písmem (možností je, aby je poté každý žák sám za sebe přepsal do sešitu či vždy jeden ze skupiny napíše písmeno na tabuli/interaktivní tabuli).

Další možností je rozdělit pár písmen (psaných tiskacím písmem) každému žákovi, aby je psacím písmem přepsal do sešitu.

Materiál obsahuje průvodní list, 6 listů s kartičky abecedy ( z toho: 35 písmenek abecedy napsaných psacím písmem a 35 písmenek abecedy napsaných tiskacím písmem).

V případě potřeby mě prosím kontaktujte na e-mailu [email protected]

Další produkty od autora Anna Adamů

633217
Český jazyk - gramatika
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Kartičky s vyjmenovanými slovy před použitím vytiskněte a zalaminujte. Plakáty mohou sloužit jako pomůcka ve výuce při
65.00 Kč
851675
Český jazyk - čtení
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíl: podpořit radost z četby, porozumění textu, rozvoj čtenářských dovedností a sdílení čtenářských zážitků v rámci
40.00 Kč
789224
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Třídní pravidla jsou základem funkčního kolektivu a pomáhají dětem pochopit, co je ve třídě důležité a díky čemuž se jim
30.00 Kč
640172
Matematika
MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Omalovánky slouží k procvičení sčítání a odčítání do 20. Můžete je využít pro rychlíky ve třídě nebo jako návaznou
25.00 Kč
Spoj písmena psaná tiskacím písmem s písmeny psanými psacím písmem Spoj písmena psaná tiskacím písmem s písmeny psanými psacím písmem
Na úvod celé aktivity je vhodné si s žáky sednout do komunitního kruhu, představit jim jednotlivé kartičky a připomenout správný zápis jednotlivých písmen. Doptat se na případné nejasnosti a až poté zahájit aktivitu.Tři možnosti:Nastříhané a zalaminované kartičky (kvůli udržitelnosti pro další využití) rozmístěte po třídě. Úkolem žáků bude “doběhnout” k jednotlivým písmenům a přepsat je do sešitu opačným písmem - tedy pokud najdou písmena psaná tiskacím písmem, přepíšou je do sešitu psacím písmem a naopak.Druhou variantou je rozdělit žáky do skupin, do každé skupiny rozhodit několik písmen psaných tiskacím (/psacím) písmem a nechat žáky hledat správné písmeno napsané psacím (/tiskacím) písmem (možností je, aby je poté každý žák sám za sebe přepsal do sešitu či vždy jeden ze skupiny napíše písmeno na tabuli/interaktivní tabuli).Další možností je rozdělit pár písmen (psaných tiskacím písmem) každému žákovi, aby je psacím písmem přepsal do sešitu.Materiál obsahuje průvodní list, 6 listů s kartičky abecedy ( z toho: 35 písmenek abecedy napsaných psacím písmem a 35 písmenek abecedy napsaných tiskacím písmem).V případě potřeby mě prosím kontaktujte na e-mailu [email protected]
UUCZ-785679
Český jazyk>Český jazyk - psaní>Běhací diktát>Demonstrační obrázky - kartičky>1.>2.>ZŠ – 1. STUPEŇ
30.00