Stáváme se čtenáři

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
16
Velikost: 8.38 MB
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 10. 2022
Cena:
49 Kč vč. DPH
Sdílet:

Materiál je určen pro prvňáčky po ukončení Živé abecedy. Obsahuje písmena  M, L, S, P ve spojení se samohláskami. Zapojit můžeme zdatnější žáky, kteří dokážou přečíst, či napsat slovo, ale i žáčky, kteří ještě nemají dostatečně zafixovaná všechna písmena. Dětem pomáhají obrázky.

Příprava:

Soubor vytiskneme a využijeme jako pracovní listy pro jednotlivce či skupiny. Děti potřebují nůžky, lepidlo, případně tužku podle zvolené aktivity.

Zaměření:

  • Rozvoj řeči a slovní zásoby (pojmenování obrázku, případně tvoření jednoduchých vět)
  • Čtení písmen a slabik
  • Určování počtu slabik (jedna z možností)
  • Rozvoj motoriky ruky (stříhání, lepení)
  • Psaní (písmena, slabiky, slova)- jedna z možností
  • Určování náslovné hlásky, slabiky  (diferenciace písmen, slabik)

Způsoby využití:

1) pojmenujeme obrázky, přečteme slova (slabiky, písmena), vystřihneme slova (slabiky, písmena) ve spodní části, nalepíme pod obrázky v horní části listu

2) čteme slova po řádcích ve spodní části a opisujeme slovo (slabiku, písmeno) pod obrázek v horní části listu; nalezená písmena, slabiky, slova postupně vyškrtáváme

3) provádíme grafický rozbor každého obrázku (určování slabičné délky a počtu slabik)

4) skupinové využití formou „běhacího čtení“ – skupinky mají na lavici list s obrázky a chodí si pro nastříhané kartičky (vložené v misce, košíku..), které následně vlepují pod obrázky

 

Další produkty od autora Lenka Válalová

106205
Matematika
1., 2., Speciální pedagogika
Pracovní listy
Seznámení se s platidly formou hravého počítání. Děti plní úkoly pomocí seznamu hraček s cenami a doplňují výsledky do
45.00 Kč
205879
Český jazyk
MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Skládačky
Soubor kartiček k procvičení učiva ČJ a M. Děti hledají dvojice, přikládají je k sobě a vytvářejí duhy. Soubor
29.00 Kč
98597
Český jazyk
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pracovní listy
Soubor obsahuje 2 listy s obrázky a slovy + 2 podkladové listy. Slova s obrázky (vystihují význam slova) nastříhat a
29.00 Kč
57393
Matematika
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Výzdoba třídy
Jednoduchý přehled s převodními vztahy. Materiál slouží jako pomůcka pro děti při řešení úloh na převody jednotek
49.00 Kč
Stáváme se čtenáři Stáváme se čtenáři
Materiál je určen pro prvňáčky po ukončení Živé abecedy. Obsahuje písmena  M, L, S, P ve spojení se samohláskami. Zapojit můžeme zdatnější žáky, kteří dokážou přečíst, či napsat slovo, ale i žáčky, kteří ještě nemají dostatečně zafixovaná všechna písmena. Dětem pomáhají obrázky. Příprava: Soubor vytiskneme a využijeme jako pracovní listy pro jednotlivce či skupiny. Děti potřebují nůžky, lepidlo, případně tužku podle zvolené aktivity. Zaměření: Rozvoj řeči a slovní zásoby (pojmenování obrázku, případně tvoření jednoduchých vět) Čtení písmen a slabik Určování počtu slabik (jedna z možností) Rozvoj motoriky ruky (stříhání, lepení) Psaní (písmena, slabiky, slova)- jedna z možností Určování náslovné hlásky, slabiky  (diferenciace písmen, slabik) Způsoby využití: 1) pojmenujeme obrázky, přečteme slova (slabiky, písmena), vystřihneme slova (slabiky, písmena) ve spodní části, nalepíme pod obrázky v horní části listu 2) čteme slova po řádcích ve spodní části a opisujeme slovo (slabiku, písmeno) pod obrázek v horní části listu; nalezená písmena, slabiky, slova postupně vyškrtáváme 3) provádíme grafický rozbor každého obrázku (určování slabičné délky a počtu slabik) 4) skupinové využití formou „běhacího čtení“ – skupinky mají na lavici list s obrázky a chodí si pro nastříhané kartičky (vložené v misce, košíku..), které následně vlepují pod obrázky  
UUCZ-203936
Český jazyk>Pracovní listy>1.>Speciální pedagogika
49.00