Svatý Martin – pracovní listy pro 3. třídu

Počet stran:
11
Velikost: 4.65 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Eliška Uvírová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
6. 11. 2025
Sdílet:

Svatý Martin – pracovní listy pro 3. třídu

Cíl materiálu:

Procvičení čtenářských a početních dovedností žáků 3. třídy.

Kombinace učení s kreativními aktivitami, jako je vybarvování a skládání obrázků, s tématem sv. Martina.

Struktura materiálu:

PL1 – Barevné počítání:

Úkol: Žáci počítají příklady na sčítání a odčítání do 100, následně vybarvují výsledky podle zadané legendy.

Rozvoj: Procvičování sčítání a odčítání, upevnění správných výsledků vizuálně.

PL2 – Český jazyk – určování slovních druhů:

Úkol: Žáci určují slovní druhy - podstatná jména, přídavná jména a slovesa.

Rozvoj: Procvičování čtení, psaní a rozlišování slovních druhů.

PL3 – Rozlišování měkkých a tvrdých slabik:

Úkol: Žáci rozlišují měkké a tvrdé slabiky ve slovech, doplňují správnou slabiku.

Rozvoj: Rozvíjení fonetického cítění, pravopisu a správné výslovnosti.

PL4 – Skládání obrázku a trénování malé násobilky (násobení):

Úkol: Žáci rozstříhají omalovánku, řeší příklady malé násobilky (násobení) a podle výsledků lepí části obrázku. Nakonec obrázek vybarví, vzniká tematický motiv sv. Martina.

Rozvoj: Procvičování násobení, logické myšlení a jemná motorika.

PL5 – Skládání obrázku a trénování malé násobilky (dělení):

Úkol: Žáci rozstříhají omalovánku, řeší příklady malé násobilky (dělení) a podle výsledků lepí části obrázku. Nakonec obrázek vybarví, vzniká tematický motiv sv. Martina.

Rozvoj: Procvičování dělení, jemná motorika a schopnost párování výsledků s částmi obrázku.

Pomůcky:

Pastelky, fixy nebo vodové barvy pro vybarvování; tužka pro psaní a doplňování písmen či příkladů.

Způsob použití:

Každý pracovní list lze řešit individuálně nebo ve dvojicích.

Materiál je vhodný pro práci ve škole i domácí přípravu.

Doporučeno začít jednoduššími listy a postupně přecházet k náročnějším.

Vyhodnocení:

listy obsahuje správné řešení, což umožňuje okamžitou kontrolu práce.

Výsledky lze společně diskutovat s dětmi, podporovat samostatnou kontrolu a rozvoj sebereflexe.

Mgr. Eliška Uvírová

Další produkty od autora Eliška Uvírová

785993
Český jazyk
4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Doplň koncovky podstatných jmen Celkem: 32 kartiček Každá z karet se zaměřuje na procvičení doplňování koncovek
40.00 Kč
710856
Prvouka
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Kalendář pro děti
Dobrý den, představuji Vám svůj materiál s názvem Vánoce krůček po krůčku. Jedná se o vzdělávací materiál určen žákům MŠ
55.00 Kč
559266
Český jazyk - čtení
3., 4.
Ostatní
Světový den včel v centrech aktivit - podrobná metodika i příprava hodin - propojení vyučovacích předmětů - práce v
60.00 Kč
855529
Český jazyk
2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Tento vzdělávací materiál je určen pro žáky 2. až 5. třídy základních škol a je ideální pro výuku českého jazyka
35.00 Kč
Svatý Martin – pracovní listy pro 3. třídu Svatý Martin – pracovní listy pro 3. třídu
Svatý Martin – pracovní listy pro 3. třídu
Cíl materiálu:
Procvičení čtenářských a početních dovedností žáků 3. třídy.
Kombinace učení s kreativními aktivitami, jako je vybarvování a skládání obrázků, s tématem sv. Martina.
Struktura materiálu:
PL1 – Barevné počítání:
Úkol: Žáci počítají příklady na sčítání a odčítání do 100, následně vybarvují výsledky podle zadané legendy.
Rozvoj: Procvičování sčítání a odčítání, upevnění správných výsledků vizuálně.
PL2 – Český jazyk – určování slovních druhů:
Úkol: Žáci určují slovní druhy - podstatná jména, přídavná jména a slovesa.
Rozvoj: Procvičování čtení, psaní a rozlišování slovních druhů.
PL3 – Rozlišování měkkých a tvrdých slabik:
Úkol: Žáci rozlišují měkké a tvrdé slabiky ve slovech, doplňují správnou slabiku.
Rozvoj: Rozvíjení fonetického cítění, pravopisu a správné výslovnosti.
PL4 – Skládání obrázku a trénování malé násobilky (násobení):
Úkol: Žáci rozstříhají omalovánku, řeší příklady malé násobilky (násobení) a podle výsledků lepí části obrázku. Nakonec obrázek vybarví, vzniká tematický motiv sv. Martina.
Rozvoj: Procvičování násobení, logické myšlení a jemná motorika.
PL5 – Skládání obrázku a trénování malé násobilky (dělení):
Úkol: Žáci rozstříhají omalovánku, řeší příklady malé násobilky (dělení) a podle výsledků lepí části obrázku. Nakonec obrázek vybarví, vzniká tematický motiv sv. Martina.
Rozvoj: Procvičování dělení, jemná motorika a schopnost párování výsledků s částmi obrázku.
Pomůcky:
Pastelky, fixy nebo vodové barvy pro vybarvování; tužka pro psaní a doplňování písmen či příkladů.
Způsob použití:
Každý pracovní list lze řešit individuálně nebo ve dvojicích.
Materiál je vhodný pro práci ve škole i domácí přípravu.
Doporučeno začít jednoduššími listy a postupně přecházet k náročnějším.
Vyhodnocení:
listy obsahuje správné řešení, což umožňuje okamžitou kontrolu práce.
Výsledky lze společně diskutovat s dětmi, podporovat samostatnou kontrolu a rozvoj sebereflexe.
Mgr. Eliška Uvírová
UUCZ-1023131
Český jazyk>Matematika>Omalovánky>Pracovní listy>Ostatní>3.>ZŠ – 1. STUPEŇ>🎠 Svatý Martin
39.00