VALENTÝNSKÉ ČINNOSTI
AKTIVITY VHODNÉ PRO SRDÍČKOVÝ DEN
OBSAH DOKUMENTU
MATERIÁL ZAHRNUJE NĚKOLIK ČINNOSTÍ A TO:
- PUZZLE
- PROVLÉKACÍ OBRÁZKY
- SEŘAZOVÁNÍ OBRÁZKŮ PODLE VELIKOSTI
- URČOVÁNÍ POČTU OBRÁZKŮ NA KARTĚ
- HRA POSTŘEHOVKA
- HRA JÁ MÁM
- OBRÁZKOVÉ SUDOKU
- HRA S KOSTKOU
- GRAFOMOTORICKÁ CVIČENÍ
- PRACOVNÍ LISTY
JAK PRACOVAT S MATERIÁLEM:
U aktivity s provlékáním obrázků je potřeba, aby paní učitelka udělala děrovačkou dírky, tak aby děti mohly provlékat šňůrkou obrázek. Začátek šňůrky je potřeba zalepit lepící páskou nebo provléknout šňůrku přes jednu dírku a udělat uzel.
Obrázky, které děti seřazují podle velikosti je potřeba před aktivitou vystřihnout.
U čtvrté činnosti děti určují počet obrázků na kartě pomoci kolíčků na prádlo nebo kancelářské spony .
Možností jak hrát POSTŘEHOVKU je několik. Ta nejznámější varianta je tato. Jedna karta se dá doprostřed stolu. Ostatní karty se rozdají hráčům. Hráči hledají stejný symbol mezi svoji a vyloženou kartou. Kdo se první zbaví svých karet vyhrál!
U hry Já mám se dodržují tyto následující pravidla. Každý hráč dostane jednu kartu. První hráč řekne, co má na obrázku např.: “Já mám anděla” a zeptá se kdo má obrázek pod ním “Kdo má hrnek”. Na otázku reaguje ten hráč, který má hrnek.
Kromě grafomotorických cvičení a pracovních listů je doporučeno všechny aktivity zalaminovat.