Valentýnské činnosti

Kategorie:
Počet stran:
50
Velikost: 92.99 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající lic. Lucie Suszková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
12. 2. 2025
Sdílet:

VALENTÝNSKÉ ČINNOSTI

AKTIVITY VHODNÉ PRO SRDÍČKOVÝ DEN

OBSAH DOKUMENTU

MATERIÁL ZAHRNUJE NĚKOLIK ČINNOSTÍ A TO:

  • PUZZLE
  • PROVLÉKACÍ OBRÁZKY
  • SEŘAZOVÁNÍ OBRÁZKŮ PODLE VELIKOSTI
  • URČOVÁNÍ POČTU OBRÁZKŮ NA KARTĚ
  • HRA POSTŘEHOVKA
  • HRA JÁ MÁM
  • OBRÁZKOVÉ SUDOKU
  • HRA S KOSTKOU
  • GRAFOMOTORICKÁ CVIČENÍ
  • PRACOVNÍ LISTY

JAK PRACOVAT S MATERIÁLEM:

U aktivity s provlékáním obrázků je potřeba, aby paní učitelka udělala děrovačkou dírky, tak aby děti mohly provlékat šňůrkou obrázek. Začátek šňůrky je potřeba zalepit lepící páskou nebo provléknout šňůrku přes jednu dírku a udělat uzel.

Obrázky, které děti seřazují podle velikosti je potřeba před aktivitou vystřihnout.

U čtvrté činnosti děti určují počet obrázků na kartě pomoci kolíčků na prádlo nebo kancelářské spony .

Možností jak hrát POSTŘEHOVKU je několik. Ta nejznámější varianta je tato. Jedna karta se dá doprostřed stolu. Ostatní karty se rozdají hráčům. Hráči hledají stejný symbol mezi svoji a vyloženou kartou. Kdo se první zbaví svých karet vyhrál!

U hry Já mám se dodržují tyto následující pravidla. Každý hráč dostane jednu kartu. První hráč řekne, co má na obrázku např.: “Já mám anděla” a zeptá se kdo má obrázek pod ním “Kdo má hrnek”. Na otázku reaguje ten hráč, který má hrnek.

Kromě grafomotorických cvičení a pracovních listů je doporučeno všechny aktivity zalaminovat.

Valentýnské činnosti Valentýnské činnosti
VALENTÝNSKÉ ČINNOSTI
AKTIVITY VHODNÉ PRO SRDÍČKOVÝ DEN
OBSAH DOKUMENTUMATERIÁL ZAHRNUJE NĚKOLIK ČINNOSTÍ A TO:
PUZZLEPROVLÉKACÍ OBRÁZKYSEŘAZOVÁNÍ OBRÁZKŮ PODLE VELIKOSTIURČOVÁNÍ POČTU OBRÁZKŮ NA KARTĚHRA POSTŘEHOVKAHRA JÁ MÁMOBRÁZKOVÉ SUDOKUHRA S KOSTKOUGRAFOMOTORICKÁ CVIČENÍPRACOVNÍ LISTY
JAK PRACOVAT S MATERIÁLEM:
U aktivity s provlékáním obrázků je potřeba, aby paní učitelka udělala děrovačkou dírky, tak aby děti mohly provlékat šňůrkou obrázek. Začátek šňůrky je potřeba zalepit lepící páskou nebo provléknout šňůrku přes jednu dírku a udělat uzel.Obrázky, které děti seřazují podle velikosti je potřeba před aktivitou vystřihnout.U čtvrté činnosti děti určují počet obrázků na kartě pomoci kolíčků na prádlo nebo kancelářské spony .Možností jak hrát POSTŘEHOVKU je několik. Ta nejznámější varianta je tato. Jedna karta se dá doprostřed stolu. Ostatní karty se rozdají hráčům. Hráči hledají stejný symbol mezi svoji a vyloženou kartou. Kdo se první zbaví svých karet vyhrál!U hry Já mám se dodržují tyto následující pravidla. Každý hráč dostane jednu kartu. První hráč řekne, co má na obrázku např.: “Já mám anděla” a zeptá se kdo má obrázek pod ním “Kdo má hrnek”. Na otázku reaguje ten hráč, který má hrnek.Kromě grafomotorických cvičení a pracovních listů je doporučeno všechny aktivity zalaminovat.
UUCZ-789711
Český jazyk>Matematika>Nezařazené k předmětu>Ostatní>MŠ>MŠ - předškoláci
60.00