Veselá Abeceda

Předmět:
Kategorie:
Téma:
Počet stran:
10
Velikost: 1.01 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
5. 12. 2023
Sdílet:

Pro koho je materiál určen:

Tento materiál je určen pro žáky 1. ročníků, kteří si potřebují procvičit abecedu, barvy, slabiky, slova. Procvičovací materiál do českého jazyka pro speciální školy 2 oddíl a pro školy (třídy) spadající pod §16.

 

Počet žáků: 2 a více

 

Pomůcky:

Kartičky s písmeny přiřazování stejného k sobě 33ks

Kartičky s písmeny přiřazování psaného písma k tištěnému 31ks

Stikeez či figurky z „Člověče nezlob se“

 

Způsob využití:

1.     Žákům rozdáme kartičky s písmeny světle zeleným okrajem.

Každý žák si vybere figurku, která bude jen jeho.

Úkolem každého žáka bude najít stejné písmeno jaké má na kartičce na hlavní společné kartě a dát na něj svoji figurku.

Touto formou procvičujeme písmena, tvary písmen a barvy. Žák také může říci nějaké slovo, které začíná na jeho písmeno a vytleskat počet slabik daného slova.

 

2.     Žákům rozdáme kartičky s písmeny a tmavě zeleným okrajem.

Každý žák si vybere figurku, která bude jen jeho.

Úkolem každého žáka bude najít stejné písmeno jaké má na kartičce na hlavní společné kartě ve psací/tiskací formě a dát na něj svoji figurku.

Touto formou procvičujeme písmena, tvary písmen a barvy. Žák také může říci nějaké slovo, které začíná na jeho písmeno a vytleskat počet slabik daného slova.

 

3.     Žákům rozdáme kartičky s písmeny světle zeleným okrajem.

Každý žák si vybere 2 (3)figurky, které budou jen jeho.

Každý žák si ze své kupičky otočí dvě (tři) karty. Úkolem každého žáka bude najít stejné písmeno jaké má na kartičce i na hlavní společné kartě a dát na něj svoji figurku.

Touto formou procvičujeme písmena tvary písmen a barvy.

Žák může písmena přepsat a vymyslet daná písmena slova a ta také napsat.

 

4.     Žákům rozdáme kartičky s písmeny a tmavě zeleným okrajem.

Každý žák si vybere 2 (3) figurky, které budou jen jeho.

Úkolem každého žáka bude ze své kupičky dvě (tři) karty a najít stejné písmeno jaké má na kartičce i na hlavní společné kartě ve psací/tiskací formě a dát na něj svoji figurku.

Touto formou procvičujeme písmena, tvary písmen a barvy. Žák také může říci nějaké slovo, které začíná na jeho písmeno a vytleskat počet slabik daného slova.

 

Zadní strana:

           Pokud chcete mít kartičky barevné z druhé strany, nastavte si tisk poslední strany v dokumentu a počet kopií kolikrát chcete mít zadní stranu barevnou např. (chci mít zadní stranu na všech kartách, dám kartičky do zásobníku na papír tak aby se tisklo na druhou stranu na tu prázdnou, a nastavím na tiskárně počet kopií 18 a dám tisknout).

Tip: aby Vám materiál déle vydržel, je dobré si jej zalaminovat.

Veselá Abeceda Veselá Abeceda
Pro koho je materiál určen: Tento materiál je určen pro žáky 1. ročníků, kteří si potřebují procvičit abecedu, barvy, slabiky, slova. Procvičovací materiál do českého jazyka pro speciální školy 2 oddíl a pro školy (třídy) spadající pod §16.   Počet žáků: 2 a více   Pomůcky: Kartičky s písmeny přiřazování stejného k sobě 33ks Kartičky s písmeny přiřazování psaného písma k tištěnému 31ks Stikeez či figurky z „Člověče nezlob se“   Způsob využití: 1.     Žákům rozdáme kartičky s písmeny světle zeleným okrajem. Každý žák si vybere figurku, která bude jen jeho. Úkolem každého žáka bude najít stejné písmeno jaké má na kartičce na hlavní společné kartě a dát na něj svoji figurku. Touto formou procvičujeme písmena, tvary písmen a barvy. Žák také může říci nějaké slovo, které začíná na jeho písmeno a vytleskat počet slabik daného slova.   2.     Žákům rozdáme kartičky s písmeny a tmavě zeleným okrajem. Každý žák si vybere figurku, která bude jen jeho. Úkolem každého žáka bude najít stejné písmeno jaké má na kartičce na hlavní společné kartě ve psací/tiskací formě a dát na něj svoji figurku. Touto formou procvičujeme písmena, tvary písmen a barvy. Žák také může říci nějaké slovo, které začíná na jeho písmeno a vytleskat počet slabik daného slova.   3.     Žákům rozdáme kartičky s písmeny světle zeleným okrajem. Každý žák si vybere 2 (3)figurky, které budou jen jeho. Každý žák si ze své kupičky otočí dvě (tři) karty. Úkolem každého žáka bude najít stejné písmeno jaké má na kartičce i na hlavní společné kartě a dát na něj svoji figurku. Touto formou procvičujeme písmena tvary písmen a barvy. Žák může písmena přepsat a vymyslet daná písmena slova a ta také napsat.   4.     Žákům rozdáme kartičky s písmeny a tmavě zeleným okrajem. Každý žák si vybere 2 (3) figurky, které budou jen jeho. Úkolem každého žáka bude ze své kupičky dvě (tři) karty a najít stejné písmeno jaké má na kartičce i na hlavní společné kartě ve psací/tiskací formě a dát na něj svoji figurku. Touto formou procvičujeme písmena, tvary písmen a barvy. Žák také může říci nějaké slovo, které začíná na jeho písmeno a vytleskat počet slabik daného slova.   Zadní strana:            Pokud chcete mít kartičky barevné z druhé strany, nastavte si tisk poslední strany v dokumentu a počet kopií kolikrát chcete mít zadní stranu barevnou např. (chci mít zadní stranu na všech kartách, dám kartičky do zásobníku na papír tak aby se tisklo na druhou stranu na tu prázdnou, a nastavím na tiskárně počet kopií 18 a dám tisknout). Tip: aby Vám materiál déle vydržel, je dobré si jej zalaminovat.
UUCZ-438374
Český jazyk>Postřehovky>1.>Speciální pedagogika>Abeceda
35.00