Chemie a výživa Pracovní list CHEMIE Řešení

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
11
Velikost: 17.91 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
11. 10. 2024
Sdílet:

Materiál obsahuje:

4 pracovní listy A4 s informacemi o potravinách, vhodné skladbě potravin a potřebných živinách

1 list s názorným shrnutím nejdůležitějších informací

řešení všech pracovních listů

Obsah:

  • Pracovní listy: Materiál si klade za cíl, přiblížit žákům základní informace o potravinách, vhodné skladbě potravin a potřebné výživě. Dozví se základní informace o potravinové pyramidě a ověří si své znalosti na základě vyhodnocení správného či chybného tvrzení. Vše je zpracováno do čtyř poutavých pracovních listů. Poslední list obsahuje shrnutí nejdůležitějších informací.

Využití:

  • Samostatná práce
  • Skupinová práce
  • Domácí příprava

Na základní škole by žáci měli získat základní povědomí o vztahu mezi chemií a správnou výživou. Získání těchto znalostí umožňuje žákům lepší porozumění vztahu mezi chemií a správnou výživou a umožňuje jim lépe rozhodovat o své stravě a životním stylu.

Materiál zpracovává tyto témata:

Rozdělení potravin podle původu: Žáci by měli rozumět základním kategoriím potravin podle jejich původu, jako jsou rostlinné potraviny (např. ovoce, zelenina, obiloviny) a živočišné potraviny (např. maso, mléko, vejce). Mohou se také dozvědět o potravinách kombinovaných, které obsahují složky z obou kategorií, jako jsou například pizza nebo sendvič.

Správné složení potravy - potravinová pyramida: Žáci by měli být seznámeni s potravinovou pyramidou, která ukazuje, jaké množství jednotlivých skupin potravin by měli konzumovat denně pro optimální zdraví. Tato pyramida obvykle zahrnuje ovoce a zeleninu (nejvíce), poté obiloviny, poté bílkoviny (maso, ryby, vejce, mléčné výrobky) a na vrcholu jsou tuky a sladkosti (konzumovat s mírou).

Tento materiál si klade za cíl, poskytnout žákům náročné učivo přitažlivou a hravou formou.

Další produkty od autora Markéta Pavlíková

644443
Chemie
ZŠ – 2. STUPEŇ
Skládačky
Materiál obsahuje: A4 pracovní list s kolonkami k přiřazování derivátů uhlovodíků A4 list obsahující kartičky s
25.00 Kč
675300
Matematika
8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje: 4 A4 testy po 11 otázkách ve formě tvrzení ANO x NE - verze A, B, C, D, Řešení pro každou verzi
40.00 Kč
640620
Německý jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje: A4 pracovní list s německy psanými větami a úkoly. Řešení Využití: Samostatná práce Skupinová práce
30.00 Kč
722516
Německý jazyk
SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Domino
Materiál obsahuje: Německé domino Trénink a opakování slovní zásoby - 20 dominových karet Řešení Souhrn použitých slov
30.00 Kč
Chemie a výživa Pracovní list CHEMIE Řešení Chemie a výživa Pracovní list CHEMIE Řešení
Materiál obsahuje:4 pracovní listy A4 s informacemi o potravinách, vhodné skladbě potravin a potřebných živinách1 list s názorným shrnutím nejdůležitějších informacířešení všech pracovních listůObsah:Pracovní listy: Materiál si klade za cíl, přiblížit žákům základní informace o potravinách, vhodné skladbě potravin a potřebné výživě. Dozví se základní informace o potravinové pyramidě a ověří si své znalosti na základě vyhodnocení správného či chybného tvrzení. Vše je zpracováno do čtyř poutavých pracovních listů. Poslední list obsahuje shrnutí nejdůležitějších informací.Využití:Samostatná práceSkupinová práceDomácí přípravaNa základní škole by žáci měli získat základní povědomí o vztahu mezi chemií a správnou výživou. Získání těchto znalostí umožňuje žákům lepší porozumění vztahu mezi chemií a správnou výživou a umožňuje jim lépe rozhodovat o své stravě a životním stylu.Materiál zpracovává tyto témata:Rozdělení potravin podle původu: Žáci by měli rozumět základním kategoriím potravin podle jejich původu, jako jsou rostlinné potraviny (např. ovoce, zelenina, obiloviny) a živočišné potraviny (např. maso, mléko, vejce). Mohou se také dozvědět o potravinách kombinovaných, které obsahují složky z obou kategorií, jako jsou například pizza nebo sendvič.Správné složení potravy - potravinová pyramida: Žáci by měli být seznámeni s potravinovou pyramidou, která ukazuje, jaké množství jednotlivých skupin potravin by měli konzumovat denně pro optimální zdraví. Tato pyramida obvykle zahrnuje ovoce a zeleninu (nejvíce), poté obiloviny, poté bílkoviny (maso, ryby, vejce, mléčné výrobky) a na vrcholu jsou tuky a sladkosti (konzumovat s mírou).Tento materiál si klade za cíl, poskytnout žákům náročné učivo přitažlivou a hravou formou.
UUCZ-680446
Chemie>Pracovní listy>9.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>🍉 Jídlo/Zdravá strava>🫁 Lidské tělo>🐟 Ryby
45.00