Trénujeme CHEMICKÉ SUDOKU Názvy prvků - Hravé učení

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
10
Velikost: 1.58 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající PavMa
Nahráno:
Naposledy upraveno:
4. 11. 2024
Sdílet:

Materiál obsahuje:

Chemické sudouku

Dvě verze pracovního listu s chemickým sudoku

Opakování a trénink prvků s přiloženým řešením

Verze pro ekonomický tisk - obě varianty na jednom listě

Obsah:

Chemie nemusí být jen o nudném biflování prvků a sloučenin. Sudoku může být zábavnou a relaxační aktivitou, která zároveň stimuluje mozek. Je to skvělý způsob, jak děti zabavit a ještě je přitom něco naučit.

Sudoku vyžaduje systematické přístupy k řešení problému. Žáci se učí, jak se vypořádat s komplexními úkoly krok za krokem a přitom si opakují chemické prvky, které se jim tak lépe vryjí do paměti, neboť luštění sudoku vyžaduje trpělivost a soustředění na detail. V našem pracovním listě jsou tímto detailem chemické prvky.

Proč využít sudoku v hodinách chemie?

  • Zlepšení znalostí chemických prvků: Pravidelné vystavování chemickým prvkům pomáhá žákům lépe si je zapamatovat.
  • Rozvoj logického myšlení: Stejně jako klasické sudoku, i varianta s chemickými prvky podporuje logické uvažování a strategické plánování. Žáci se učí analyzovat situace a hledat správné řešení.
  • Zábavná forma učení: Tento typ úkolu je pro žáky zábavný a může zvýšit jejich zájem o chemii. Učení prostřednictvím hry často vede k lepším výsledkům, protože je méně formální a více motivující.
  • Rozvoj pozornosti a soustředění: Stejně jako u běžného sudoku, i zde je vyžadována trpělivost a schopnost soustředit se na detail. Tím se zlepšují schopnosti koncentrace.
  • Interdisciplinární přístup: Spojení chemie s logickými hádankami podporuje interdisciplinární přístup k učení, který může pomoci žákům vidět souvislosti mezi různými předměty a rozvíjet širší spektrum dovedností.

Využití:

  • Aktivita na začátek roku - úvodní hodiny chemie ve všech ročnících
  • Aktivita na konec roku - závěrečné opakování
  • Propojení chemie a zábavy - např. táborové hry, soustředění apod.
  • Soutěž v týmech / souboje mezi ročníky
  • Motivační hodiny chemie během roku

 

Lze vytisknout jako brožuru.

Další produkty od autora PavMa

741458
Chemie
8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
AZ-kvíz
Materiál obsahuje: Celkem 80 otázek zaměřených na chemii - 4 kola hry Odpovědník Motivační vybarvování baněk na stomku
45.00 Kč
694783
Matematika
7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje: A4 pracovní listy s úkoly pro výpočet objemu a povrchu kolmých hranolů - verze A, B, C, D Řešení pro
45.00 Kč
640620
Německý jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje: A4 pracovní list s německy psanými větami a úkoly. Řešení Využití: Samostatná práce Skupinová práce
30.00 Kč
734616
Chemie
8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje: 4 pracovní listy A4 s informacemi o blízkém a neodlučitelném propojení chemie a zdraví 1 list s
45.00 Kč
Trénujeme CHEMICKÉ SUDOKU Názvy prvků - Hravé učení Trénujeme CHEMICKÉ SUDOKU Názvy prvků - Hravé učení
Materiál obsahuje:Chemické sudoukuDvě verze pracovního listu s chemickým sudokuOpakování a trénink prvků s přiloženým řešenímVerze pro ekonomický tisk - obě varianty na jednom listěObsah:Chemie nemusí být jen o nudném biflování prvků a sloučenin. Sudoku může být zábavnou a relaxační aktivitou, která zároveň stimuluje mozek. Je to skvělý způsob, jak děti zabavit a ještě je přitom něco naučit.Sudoku vyžaduje systematické přístupy k řešení problému. Žáci se učí, jak se vypořádat s komplexními úkoly krok za krokem a přitom si opakují chemické prvky, které se jim tak lépe vryjí do paměti, neboť luštění sudoku vyžaduje trpělivost a soustředění na detail. V našem pracovním listě jsou tímto detailem chemické prvky.Proč využít sudoku v hodinách chemie?Zlepšení znalostí chemických prvků: Pravidelné vystavování chemickým prvkům pomáhá žákům lépe si je zapamatovat.Rozvoj logického myšlení: Stejně jako klasické sudoku, i varianta s chemickými prvky podporuje logické uvažování a strategické plánování. Žáci se učí analyzovat situace a hledat správné řešení.Zábavná forma učení: Tento typ úkolu je pro žáky zábavný a může zvýšit jejich zájem o chemii. Učení prostřednictvím hry často vede k lepším výsledkům, protože je méně formální a více motivující.Rozvoj pozornosti a soustředění: Stejně jako u běžného sudoku, i zde je vyžadována trpělivost a schopnost soustředit se na detail. Tím se zlepšují schopnosti koncentrace.Interdisciplinární přístup: Spojení chemie s logickými hádankami podporuje interdisciplinární přístup k učení, který může pomoci žákům vidět souvislosti mezi různými předměty a rozvíjet širší spektrum dovedností.Využití:Aktivita na začátek roku - úvodní hodiny chemie ve všech ročnícíchAktivita na konec roku - závěrečné opakováníPropojení chemie a zábavy - např. táborové hry, soustředění apod.Soutěž v týmech / souboje mezi ročníkyMotivační hodiny chemie během roku Lze vytisknout jako brožuru.
UUCZ-705069
Chemie>Pracovní listy>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ
35.00