Historický deník

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
22
Velikost: 7.34 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Moderní Škola
Nahráno:
Naposledy upraveno:
18. 8. 2024
Sdílet:

HISTORICKÝ DENÍK

Tato aktivita propojuje historické poznatky s kreativním psaním. Žáci tvoří deníkové zápisy z pohledu vybrané historické postavy, což rozvíjí jejich psaní, kritické myšlení a hlubší porozumění dějinám. Deník je skvělým nástrojem pro formativní hodnocení a motivuje žáky k objevování historie skrze osobní příběhy.

Přínosy:

  • Podpora kreativity a rozvoj psaní.
  • Porozumění historickým událostem a motivace k učení.
  • Formativní hodnocení a rozvoj historického myšlení.
  • Práce s prameny a kritické myšlení.
  • ...

Obsah souboru:

  1. Postup pro učitele.
  2. Tipy na práci s deníkem.
  3. Deníkový záznam Williama Shakespeara jako ukázka.
  4. Prázdný vzor deníkového záznamu k vyplnění.
  5. Nápady na historické osobnosti.

Aktivita podporuje aktivní učení a propojuje historické poznatky s osobní zkušeností žáků.

Vzdělávací materiál pro ZŠ a SŠ, vypracován v souladu s RVP ZV, 
RVP SOV

Další produkty od autora Moderní Škola

275459
Anglický jazyk
6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
PLÁN HODINY – PRESENT PERFECT Plán hodiny je zaměřený na předpřítomný čas, nepravidelná a pravidelná slovesa. Je vhodný
30.00 Kč
713907
Dějepis
7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Přípravy hodiny/lekce
Podrobně zpracovaný plán vyučovací hodiny na téma Velkomoravská říše - Konstantin a Metoděj. V této hodině se žáci
25.00 Kč
419816
Český jazyk
2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Ostatní
Reflektivní aktivity II. / Zpětná vazba Soubor obsahuje pokračování oblíbených rekflektivních aktivit. V pdf najdete 45
65.00 Kč
261047
Anglický jazyk
6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Soubor obsahuje přípravu vyučovací hodiny do hodin AJ, případně do hodiny HV za využití metody CLIL. Příprava obsahuje
25.00 Kč
Historický deník Historický deník
HISTORICKÝ DENÍKTato aktivita propojuje historické poznatky s kreativním psaním. Žáci tvoří deníkové zápisy z pohledu vybrané historické postavy, což rozvíjí jejich psaní, kritické myšlení a hlubší porozumění dějinám. Deník je skvělým nástrojem pro formativní hodnocení a motivuje žáky k objevování historie skrze osobní příběhy.Přínosy:Podpora kreativity a rozvoj psaní.Porozumění historickým událostem a motivace k učení.Formativní hodnocení a rozvoj historického myšlení.Práce s prameny a kritické myšlení....Obsah souboru:Postup pro učitele.Tipy na práci s deníkem.Deníkový záznam Williama Shakespeara jako ukázka.Prázdný vzor deníkového záznamu k vyplnění.Nápady na historické osobnosti.Aktivita podporuje aktivní učení a propojuje historické poznatky s osobní zkušeností žáků.Vzdělávací materiál pro ZŠ a SŠ, vypracován v souladu s RVP ZV, RVP SOV
UUCZ-615989
CLIL>Dějepis>Pracovní listy>Přípravy hodiny/lekce>6.>7.>8.>9.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ
35.00