17. listopad a Sametová revoluce

Předmět:
Počet stran:
9
Velikost: 1.17 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
30. 4. 2024
Sdílet:

Soubor obsahuje:

  • 14 karet, které popisují příčiny a průběh 17. listopadu a Sametové revoluce
  • 1 pracovní list
  • tipy jak pracovat s kartami

 

 

Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. 
Vzdělávání v dané vzdělávací oblasti směřuje k utváření a rozvíjení klíčových kompetencí tím, že vede žáka k:
- rozvíjení zájmu o současnost a minulost vlastního národa i jiných kulturních společenství, utváření a upevňování vědomí přináležitosti k evropské kultuře

- uplatňování vhodných prostředků komunikace k vyjadřování vlastních myšlenek, citů, názorů a postojů, k zaujímání a obhajování vlastních postojů a k přiměřenému obhajování svých práv

Další produkty od autora Nikola Herpaiová

225086
Dějepis
ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
POZOR!!! OD LETOŠNÍHO ROKU JSOU ZABLOKOVÁNY FUNKCE MAKRO, KTERÉ SLOUŽÍ K PŘIDÁVÁNÍ BODU TÝMU. TATO FUNKCE VÁM TEDY
40.00 Kč
269544
Dějepis
ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Jak hrát: Žáky rozdělte do skupin (ideálně 4-5 hráčů v každé skupině). V každé skupině bude 1 licitátor (= člověk, který
25.00 Kč
335962
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Pozorujete na žácích, že si nejsou sami sebou jistí, začínají se cítit špatně nebo méněcenně? Hledají sami sebe? Cítí se
25.00 Kč
332077
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Soubor obsahuje 8 aktivit vhodných na třídnické hodiny či na začátek školního roku. Tyto aktivity slouží k poznávání
30.00 Kč
17. listopad a Sametová revoluce 17. listopad a Sametová revoluce
Soubor obsahuje: 14 karet, které popisují příčiny a průběh 17. listopadu a Sametové revoluce 1 pracovní list tipy jak pracovat s kartami     Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ.  Vzdělávání v dané vzdělávací oblasti směřuje k utváření a rozvíjení klíčových kompetencí tím, že vede žáka k: - rozvíjení zájmu o současnost a minulost vlastního národa i jiných kulturních společenství, utváření a upevňování vědomí přináležitosti k evropské kultuře - uplatňování vhodných prostředků komunikace k vyjadřování vlastních myšlenek, citů, názorů a postojů, k zaujímání a obhajování vlastních postojů a k přiměřenému obhajování svých práv
UUCZ-407371
Dějepis>Pracovní listy>Ostatní>9.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ
45.00