Arabská říše - flashcards, kolíčkování

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
10
Velikost: 90.47 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Nikola Herpaiová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
22. 8. 2024
Sdílet:

KOLÍČKOVÁNÍ

24 karet. Řešení přehněte dozadu, aby nebylo vidět. Celou kartu zalaminujte. Žáci si vezmou kolíčky a kolíčkem označí správnou odpověď. Poté si mohou práci sami zkontrolovat, jelikož u správného řešení je na druhé straně karty fajfka.


FLASHCARDS

23 karet s otázkami, 23 karet s odpověďmi k procvičení tématu Arabská říše.

Využití karet:

Karty se dají využít několika způsoby. Pro každý způsob se vyplatí, když si je předem zalaminujete.

- pokud si karty vytisknete oboustranně, můžete je využít k:

a) ústnímu zkoušení

b) opakování ve skupinách (rozdají se karty otázkou navrch a žák si vybírá, na co chce odpovídat)

c) opakování jednotlivě (např. pokud má žák hotovou práci dřív, než ostatní – sám si může zkontrolovat správnou odpověď)

d) skupiny – „moderátor“ přečte otázku a kdo na ni odpoví dřív, vyhrává kartu. Žák s nejvíce kartami vyhrává hru.

 

- pokud si karty vytisknete jednostranně (otázky a odpovědi zvlášť), můžete je využít k:

a) pexeso (žáci hledají otázku a odpověď)

b) jednoduché deskové hře, pokud si vytvoříte hrací plochu – žáci se poté pohybují po ploše a odpovídají na otázky

 

 

 

Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. 
Vzdělávání v dané vzdělávací oblasti směřuje k utváření a rozvíjení klíčových kompetencí tím, že vede žáka k:
- rozvíjení zájmu o současnost a minulost vlastního národa i jiných kulturních společenství, utváření a upevňování vědomí přináležitosti k evropské kultuře
- úctě k vlastnímu národu i k jiným národům a etnikům; k rozvíjení respektu ke kulturním či jiným odlišnostem (zvláštnostem) lidí, skupin i různých společenství

Další produkty od autora Nikola Herpaiová

636537
Dějepis
6., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Soubor obsahuje: plán hodiny v barevném provedení plán hodiny v černobílém provedení 1 pracovní list 12 obrázků k
40.00 Kč
764212
Dějepis
6., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Pracovní list, práce s textem, tvorba otázek, Vennův diagram, hledání chyb Soubor obsahuje: 2xA4 pracovní list výchozí
35.00 Kč
282785
Dějepis
7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Kolíčkování
40 kartiček na procvičení Lucemburků. Řešení přehněte dozadu, aby nebylo vidět. Celou kartu zalaminujte. Žáci si vezmou
25.00 Kč
330530
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Zbývá vám pár minut času na konci hodiny? Probrali jste novou látku a nejste si jist/a, jestli ji žáci pochopili? Chcete
35.00 Kč
Arabská říše - flashcards, kolíčkování Arabská říše - flashcards, kolíčkování
KOLÍČKOVÁNÍ 24 karet. Řešení přehněte dozadu, aby nebylo vidět. Celou kartu zalaminujte. Žáci si vezmou kolíčky a kolíčkem označí správnou odpověď. Poté si mohou práci sami zkontrolovat, jelikož u správného řešení je na druhé straně karty fajfka. FLASHCARDS 23 karet s otázkami, 23 karet s odpověďmi k procvičení tématu Arabská říše. Využití karet: Karty se dají využít několika způsoby. Pro každý způsob se vyplatí, když si je předem zalaminujete. - pokud si karty vytisknete oboustranně, můžete je využít k: a) ústnímu zkoušení b) opakování ve skupinách (rozdají se karty otázkou navrch a žák si vybírá, na co chce odpovídat) c) opakování jednotlivě (např. pokud má žák hotovou práci dřív, než ostatní – sám si může zkontrolovat správnou odpověď) d) skupiny – „moderátor“ přečte otázku a kdo na ni odpoví dřív, vyhrává kartu. Žák s nejvíce kartami vyhrává hru.   - pokud si karty vytisknete jednostranně (otázky a odpovědi zvlášť), můžete je využít k: a) pexeso (žáci hledají otázku a odpověď) b) jednoduché deskové hře, pokud si vytvoříte hrací plochu – žáci se poté pohybují po ploše a odpovídají na otázky       Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ.  Vzdělávání v dané vzdělávací oblasti směřuje k utváření a rozvíjení klíčových kompetencí tím, že vede žáka k: - rozvíjení zájmu o současnost a minulost vlastního národa i jiných kulturních společenství, utváření a upevňování vědomí přináležitosti k evropské kultuře - úctě k vlastnímu národu i k jiným národům a etnikům; k rozvíjení respektu ke kulturním či jiným odlišnostem (zvláštnostem) lidí, skupin i různých společenství
UUCZ-198806
Dějepis>Kolíčkování>ZŠ – 2. STUPEŇ
40.00