Plán hodiny - Historické prameny, získávání informací o dějinách

Předmět:
Počet stran:
6
Velikost: 5.28 MB
Typ souboru: zip
Prodávající Moderní Škola
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 12. 2023
Sdílet:

Plán vyučovací hodiny - Historické prameny, získávání informací o dějinách

Materiál obsahuje kompletně zpracovanou přípravu k jedné z úvodních hodin do dějepisu na téma historických pramenů a jejich uchovávání. 

V průběhu hodiny pracují žáci přímo s primárními prameny, pracují skupinově a na začátku hodiny si zahrají i didaktickou hru v podobě kvízu.

Materiály odpovídají EUR konceptu výuky. Evokace pracuje s žákovskými prekoncepty. U žáků dochází k uvědomění si významu při zpracování informací. Informace si zařazují do jednotlivých struktur poznání. Je zde také reflexe. Díky tomu si žáci uvědomí, co a jak se učili a jaký udělali pokrok.

Vzdělávací materiál pro ZŠ a SŠ, vypracován v souladu s RVP ZV
Cíle: Po skončení vyučovací hodiny budou žáci schopni rozebrat jimi vybraný historický pramen, rozřadit jednotlivé prameny do kategorií, spolupracovat ve tříčlenných skupinách

Klíčové kompetence: k učení, k řešení problémů, komunikativní

Další produkty od autora Moderní Škola

265374
Dějepis
7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Přípravy hodiny/lekce
Vrcholný středověk I. – změny v zemědělství, vesnická kolonizace Materiály jsou uzpůsobené pro výuku na střední školy
35.00 Kč
815587
Etická výchova
5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Demonstrační obrázky - kartičky
Přinášíme vám přehledně zpracovaný materiál „Empatie a etika“, který žákům i učitelům nabízí názorný náhled na
45.00 Kč
772716
Dějepis
ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Příprava vyučovací hodiny – Břetislav I. Tento materiál přináší podrobně zpracovaný plán vyučovací hodiny do hodin
29.00 Kč
913185
Nezařazené k předmětu
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Diář učitelský
2025/2026 Pedagogický diář / učitelský deník - obrázková varianta Tento pedagogický diář je vytvořený přímo učitelkou a
60.00 Kč
Plán hodiny - Historické prameny, získávání informací o dějinách Plán hodiny - Historické prameny, získávání informací o dějinách
Plán vyučovací hodiny - Historické prameny, získávání informací o dějinách Materiál obsahuje kompletně zpracovanou přípravu k jedné z úvodních hodin do dějepisu na téma historických pramenů a jejich uchovávání.  V průběhu hodiny pracují žáci přímo s primárními prameny, pracují skupinově a na začátku hodiny si zahrají i didaktickou hru v podobě kvízu. Materiály odpovídají EUR konceptu výuky. Evokace pracuje s žákovskými prekoncepty. U žáků dochází k uvědomění si významu při zpracování informací. Informace si zařazují do jednotlivých struktur poznání. Je zde také reflexe. Díky tomu si žáci uvědomí, co a jak se učili a jaký udělali pokrok. Vzdělávací materiál pro ZŠ a SŠ, vypracován v souladu s RVP ZV Cíle: Po skončení vyučovací hodiny budou žáci schopni rozebrat jimi vybraný historický pramen, rozřadit jednotlivé prameny do kategorií, spolupracovat ve tříčlenných skupinách Klíčové kompetence: k učení, k řešení problémů, komunikativní
UUCZ-337308
Dějepis>Didaktické hry>Pracovní listy>Přípravy hodiny/lekce>6.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ
30.00