Vytvořila jsem celkem 9 pracovních listů týkající se starověkého Egypta.
- Prvních šest pracovních listů se týká vyhledávání informací ohledně egyptského objektu/osoby/písma.
- 1. pracovní list: OBELISK
- 2. pracovní list: PYRAMIDA
- 3. pracovní list: SFINGA
- 4. pracovní list: MUMIE
- 5. pracovní list: HIEROGLYFY
- 6. pracovní list: KLEOPATRA
- Následně po vyhledání informací, by měli žáci dokázat na svůj napsaný text, vymyslet tři otázky, aby na ně žáci mohli odpovědět.
- 7. a 8. pracovní list se týkají pyramidy. Žáci mohou vybarvit, opět hledat informace o pyramidách, popsat je, vystřihnout, slepit
- 9. pracovní list je zaměřen na proces mumifikace: informace přebírám z webu:
- https://www.stoplusjednicka.cz/jak-se-dela-mumie-pohrebni-ritual-ktery-mel-vest-k-nesmrtelnosti . Žáci se pokusí vytvořit komiks/postup, co obnášel proces mumifikace...
Jak s materiály pracovat?
- za mě nejlepší vytvořit skupiny třeba po šesti, pokud použijete všech 6 pracovních listů, každému ze skupiny dáte jeden pracovní list, následně si žáci mezi sebou předávají informace..
- s dětmi na téma Egypt dělám LAPBOOK, tudíž například pyramidy budeme lepit do něj...
- kreativitě se meze nekladou, je to na vás:).